You & Us

קצת עלינו

למה כתבתי את המאמר הזה? 

כדי למקד. אותנו. אתכם. 

בעידן של תזמון זמנים מדויק ודרישת ביצועים פורצי דרך אנחנו נדרשים לאמוד כל דקה ושעה. כל יום הוא מסע עבורנו וגם עבורכם.

כדי להשקיע את הזמן במקום המדויק עד כמה שאפשר. 

כדי להפנות אתכם בצורה ממוקדת, אלינו. 

מי השותפים הטובים ביותר שלנו? 

אתם כמובן. בני אדם. אנושיים. שרואים את ההצלחה העסקית בעיניים אבל מכבדים את הרגש ואת השיח הפתוח. 

שותפים שמבינים את ערך הזמן, נדרש אורח רוח תקציבים ומעשי כדי להגיע לתוצאות הרצויות, לפרוץ את תקרת הזכוכית העסקית.

מכירים את הדיגיטל. ולו במעט. מכירים את כוחו. שמעו, יודעים, עשו.

שותפים שמבינים שאנחנו גם עבורם – שותף. 

כדי לרקוד טנגו, חייבים שניים.

באילו חברות אנחנו מתמקדים? 

אנחנו מבינים, אחרי מעל עשור בתחום, שהמדיה, ערוצי המדיה, דורשים משאבים רבים, ביניהם כסף. 

כדי להצליח, להיות בגוב האריות או אפילו להגיע קהל בדרך חכמה ויצירתית, נדרש להשקיע. 

להשקיע זמן, מחשבה, יצירתיות ועד שיפור המדדים ולמידתם לפני כמובן. 

מתמקדים בחברות שיש להם מוניטין בשוק ורוצים לפרוץ לדיגיטל. או לשפר את התנהגות מערכת הסחר שלהם. 

חברות שמחזור המכירות שלהם גדול מ3 מיליון שקלים בשנה. חברות אלו, מהנסיון שלנו, צברו ידע, שחייה בשוק, הבנת העיקר והטפל ומכירים את הנקודה הכמעט מדויקת, להכניס דיגיטל לארגון. דיגיטליזציה הם קוראים לזה. 

רק כך, נפנה אתכם בצורה ממוקדת, אלינו. 

עומר סבן,