topaz_logo_white_final
Practice_In_chair_1_01_web_grey
MTI_-SDIS-Certificate_Gold_low-1

רקע

טופז מרכזים רפואיים להשתלות שיניים היא רשת הציעה טיפולי שיקום הפה והלסת ברמה המציעה האיכותית והמתקדמת שניתן למצוא בישראל. לרשת שני סניפים ברמת החייל ובמבשרת.

הרשת פרסמה במשך שנים רבות במדיות השונות אך לא הצליחה להשיג לידים איכותיים ולגבור על המתחרים.

 

האתגר

מטרת הקמפיין היתה לייצר מודעות של המותג המהפכני השתלת שיניים בשיטת NO PAIN המהפכנית על ידי שתלים של חברת שטראומן במטרה להביא לידים רלוונטיים. 

ערוצי מדיה

  • SEO
  • Taboola
  • Google Ads
Depositphotos_24056599_original_600wide_3_
Depositphotos_13930928_xl-2015-mac-screen_600w_topaz_4

ומה קרה

הגולשים ברשת של טאבולה נחשפו לתוכן מקצועי
שהוביל אותם לאתר רשת טופז דנטל.

בשלב ראשון משרד פרסום OK זיהו את הגולשים שהגיעו לאתר והפגינו עניין ברשת.

בשלב שני, באמצעות רימרטינג של גוגל אדוורדס, משרד פרסום OK טירגטו גולשים בעלי מאפיינים דומים לאותם גולשים שהפגינו עניין. מהלך זה הוביל לעליה של 170% בכמות הכניסות לאתר. 

באמצעות השימוש בפלטפורמה של טאבולה, הצלחנו להביא מאות אלפי גולשים חדשים לאתר של רשת טופז דנטל. 

מעבר לכך, הצלחנו לגייס בזכות הפלטפורמות, גולשים שרמת העניין שלהם בהשתלות שיניים יוקרתיות גבוהה במיוחד.



התוצאה

  • הגדלנו את כמות הגולשים ב- 272% באתר הרשת
  • הגדלנו בלמעלה מ-50% בכמות הלידים האיכותיים
  • שיפור משמעותי בציון איכות הלידים
  • גידול במיקומים בגוגל אורגני מהרגע שהאתר החדש עלה לאוויר
גלילה לראש העמוד