kranotHashotrimkasham_logo_new_slogen_1-1

כך מילאנו את יריד קרנות השוטרים 

 למלא את יריד קרנות השוטרים השנתי בהמוני מבקרים סגמנטליים.

 הגדלת שוק המבקרים – שהם לא שוטרים.

 קושי במיקוד קהל 

 יריד מועדון “חבר” בזמן משיק.

 הבלטת הבידול

שימוש משולב בפרזנטורים, נכסים דיגיטליים ומיתוג:

 שימוש בפרזנטורים כמו מיקי שמו ומאיר אדוני

 הבלטת הבאנרים של עושר ועומס מירידים קודמים

 קמפיין פייסבוק סגמנטלי בפילוח קהל ממוקד תוך יצירתיות פורץ דרך בשילוב צוות קריאייטיב

 פילוח רשימות הרימרקטינג והתאמנו מסר מדוייק עבור השלב בו נמצא הגולש

 פריסת מדיה המותאמת לתכני דף הנחיתה וולדפוסי הגלישה של קהל היעד

 נפח החשיפות עמד על כ-190,000 איש מסוגמנטים איכותית

  מחיר ההקלקה צנח במאות אחוזים מהיריד בשנה קודמת לכן

  שיעור הקליקים עמד על 21.55%

  בסופו של דבר, כמות המשתתפים היתה גבוהה מאוד

  נפח חיפושי המותג הוכפל פי 2.26 ועלות ההמרה צנחה ב-30%

וגם זכינו לתשואות:

אנחנו עובדים עם ok זו תקופה ואני רוצה לציין שהשתפרו הפרמטרים שאותם רצינו לשפר בצורה משמעותית. אנשי מקצוע שנעים מאוד לעבוד מולם. ממליצה.

אורית אביגיל, קרנות השוטרים
face_ads_passover_kranot_6
face_ads_passover_kranot_
face_ads_passover_kranot_coupon
-2018_web

איך לקוח שלנו זכה להמון חשיפה וללא עלות

רוקח תנורי חימום הינו שחקן ותיק בתחום הקמינים בארץ

עונת הקיץ לא מתאימה למכירת קמיני חימום.
למרות שזה הזמן המומלץ לרכוש קמין, כשיש עוד זמן עד החורף.

למרות שמדובר ביולי, ביום‭ ‬הכי‭ ‬חם‭ ‬בעונה, פרסמנו פוסט תחת המסר:
“תכניסו עוד קצת חום הביתה”

הפוסט זכה לתגובות ושיתופים רבים ואף התפרסם ע״י גולש בעמוד הפופולרי: 

‭”‬כשאבא‭ ‬ואמא‭ ‬בני‭ ‬דודים‭”‬

במטרה‭ ‬להתבדח‭ ‬על‭ ‬הפרסום‭ ‬בטיימינג‭ ‬הכי‭ ‬גרוע‭ .‬כביכול‭.‬

בעקבות‭ ‬השיתוף‭,‬ נוספו‭ ‬תגובות‭ ‬רבות‭,‬ בדיחות‭ ‬רבות‭ ‬וגם‭ ‬רבים‭ ‬שפירגנו‭ .

 ‭‬מאות‭ ‬אלפי‭ ‬צפיות

 ‭‬אלפי‭ ‬לייקים

 מאות‭ ‬תגובות‭ ‬

 ‭‬אלפי‭ ‬כניסות‭ ‬לאתר הלקוח

adi-askenazi-logo_web

איך הגדלנו מכירות באתר חנות שמכר פחות מהיעדים שלו?

ללקוח היה קיים אתר באוויר אך עם טראפיק נמוך: 100 גולשים יוניק בחודש
ללקוח מעולם לא הוצבו יעדים מדידים
וקמפייני הפרסום שלו נכשלו בזה אחר זה

בדצמבר 2015 התחלנו לעבוד:

 בנינו יחד עם הלקוח אסטרטגיה פרסומית מבוסס שיווק דיגיטלי

 הקמנו אתר חנות חדש ומתקדם

 התחלנו בקידום אורגני בגוגל

 העלנו קמפיינים חדשים בפייסבוק ובגוגל Adwords

 ‭‬לאחר 6 חודשים בלבד
 ‭‬סל המוצרים גדל ב-50%
 ‭‬גידול של פי 4.25 בכניסות לאתר
 ‭‬נפתח קו יבוא חדש בזכות הקמפיין

zemah_logo_shkuf

כך נרשמו 492 חברי מועדון תוך 3 שעות!

הרשמה לחברי מועדון ביום הסטודנט

שוק תחרותי, מצומצם, גיל תזזיתי

מהלך Inbound Marketing ששילב כלי פרפורמנס פייסבוק

 ראשית, פילחנו את קהל היעד.

 מיפינו את הצרכים והסגמנטים של קהל היעד. 

  יצרנו תכנים גרפיים ממוקדי מטרה וגיל ולמעשה ייצרנו תודעת מוצר בעלת תועלות פרסונאליות לסגמנט וצרכיו.

  יצרנו הגרלה נושאת 2 פרסים שווים במיוחד ופרסונליים.

 פרסמנו 2 פוסטים בלבד ופעלנו בשיטה הפשוטה של BOOST במיקוד קהל מפולח כאמור.

 חיזקנו בהפקת שלטי פרסומת על הדוכנים.

 תוך 110 דקות בלבד גייסנו 492 חברי מועדון 

 אלפי חשיפות ממוקדות

snif-hadmaya_rolluppalrig_LR
topaz_logo_green_final-1

 כך הגדלנו את כמות הגולשים באתר הרשת ב- 170%

בעזרת שילוב של גוגל וטאבולה!

טיפול דנטלי בשיטת NO PAIN

פניות עם אחוז סגירה גבוה מ-60%

מטרת רשת טופז דנטל היתה לייצר מודעות של המותר המהפכני השתלת שיניים בשיטת NO PAIN המהפכנית על ידי שתלים של חברת שטראומן במטרה להביא לידים רלוונטיים. 
רשת טופז דנטל עלו בטאבולה, פלטפורמת הדיסקברי המובילה בעולם, ובגוגל אדוורדס ובגוגל אורגני כדי להפיץ תוכן מתאים ולטרגט צרכנים פוטנציאלים. 

 הגולשים ברשת של טאבולה נחשפו לתוכן מקצועי
שהוביל אותם לאתר רשת טופז דנטל.

 בשלב ראשון משרד פרסום OK זיהו את הגולשים שהגיעו לאתר והפגינו עניין ברשת.
בשלב שני, באמצעות רימרטינג של גוגל אדוורדס, משרד פרסום OK טירגטו גולשים בעלי מאפיינים דומים לאותם גולשים שהפגינו עניין. מהלך זה הוביל לעליה של 170% בכמות הכניסות לאתר. 

  באמצעות השימוש בפלטפורמה של טאבולה, הצלחנו להביא מאות אלפי גולשים חדשים לאתר של רשת טופז דנטל. 

  מעבר לכך, הצלחנו לגייס בזכות הפלטפורמות, גולשים שרמת העניין שלהם בהשתלות שיניים יוקרתיות גבוהה במיוחד.

 הגדלנו את כמות הגולשים ב170% באתר הרשת
ב-8 חודשים בשנת 2018 לעומת 2017

 

topaz_logo_green_final-1

כך הגדלנו את מיקומי האתר בגוגל תוך גידול הטראפיק – באתר חברת טופז דנטל

מיקומים בגוגל בשל ביטויים אסטרטגיים בגוגל, פשוט לא התקדמו

גידול הטראפיק באתר ב30% לפחות

הקמת אתר חדש, אופטימיזציה לעמודים, 301 לשמירה על דפים ישנים מול חדשים
befor-aftwr
גידול במיקומים מהרגע שהאתר החדש עלה לאוויר:
1
2

תוצאת גידול בטראפיק

5
3
4