כיצד להשתמש בסנאפצ’ט לטובת שיווק דיגיטלי יעיל?

Depositphotos_144034125_l-2015-1024x1024web

כיצד להשתמש בסנאפצ’ט לטובת שיווק דיגיטלי יעיל?

במקום לקרוא, אפשר להאזין (5:16 דקות):


שיווק במדיה חברתית הוא כלי משמעותי, וכיוון שיכולות פרסום ותוכן ממומן השתלטו על האינטרנט, השאלה היא כבר לא כיצד משווקים ברשת – אלא האם משקיעים את המאמץ ברשתות הנכונות.

בניגוד לפלטפורמות הגדולות: פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, עסקים רבים עדיין מתעלמים מסנאפצ’ט כמרחב שיווקי פוטנציאלי, למרות שכן קיימות חברות שמנצלות את האפיק השיווקי של Snapchat בכדי לבנות את המותג ולהתקשר עם צרכנים צעירים.

עם מעל 218 מיליון משתמשים פעילים מדי יום Snapchat מהווה מקור משתלם עבור שלל משווקים דיגיטליים, וזאת למרות שהיא מהווה עבור רבים שוק שקשה לפרוץ אליו. שלא כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, סנאפצ’ט אינה מבוססת הזנה – אלא מבוססת סיפור, וכיוון שסנאפצ’ט הוסיפה לפלטפורמה יכולות תוכן ממומנות, יש להיות ערים שהתחרות בין הפלטפורמות השונות רק הולכת וגוברת מדי יום.

איך העסק שלכם יכול לנצל את הנישה הזו? 

להלן מספר אסטרטגיות שיווקיות מבית סנאפצ’אט:

  • הגדר Snapchat לעסקים – מדי יום משוחררים יותר מעשרה מיליארד סרטוני Snapchat – מספר אסטרונומי שמסמן פוטנציאל חשיפה אדיר עבור המותג הפרטי שלכם. בנוסף, לסנאפצ’אט מספר כלי מיקוד ופורמטים שמאפשרים התאמה לאסטרטגיה השיווקית. כך למשל באמצעות Snapchat ניתן ליצור פילטר גיאוגרפי בכדי לקדם מעורבות, לרכוש מודעת הצמדה שתופיע בזמן שמשתמש מעביר סיפורים, להפעיל חשבון Snapchat תחת שם החברה (מסייע לבנות מודעות שיווקיות) וכדומה. בנוסף, אפשר לפתח עדשות ממומנות ולהיעזר בפילטרים ובמסנני גיאוגרפיה, יחד עם מדבקות וסימונים (מסייע לתייג את מיקום העסק).
  • הורד את אפליקציית Snapchat – כיצד? הירשם לחשבון משתמש ומלא את פרטי העסק. חשוב לציין שלאחר שבוחרים שם לא אפשרי לשנות אותו, ועל כן בחרו שם מקצועי שכולל את שם העסק! בנוסף, אמתו את החשבון באמצעות דוא”ל אישור.
  • התחברו לחשבון העסקי – התחברו לחשבון העסקי ותיהנו מכל האפשרויות שמרכז השליטה שנמצא ב​​מנהל המודעות מספק! כך למשל מנהל המודעות של Snapchat מאפשר ליצור ולנהל פרסומות, לנהל את ספריית הקריאייטיב, לעקוב אחר המרות של מודעות ועוד.
  • צברו ניסיון – אם כבר יש לכם חשבון ב Snapchat אתם מחזיקים ביתרון על פני אלה שמעולם לא פתחו את האפליקציה. אינכם מכירים את הפלטפורמה? השקיעו בהיכרות אישית טרם תקפצו למים. 
  • היעזרו בהצמדות – אפשר לפרסם הצמדות לסיפור ב Snapchat, סיפור שיימשך 24 שעות. כמו כן, מומלץ לשמור הצמדים מסוימים בזיכרונות האישיים.
  • הכירו את הקהל שלכם – שיווק בסנאפצ’ט שונה משיווק בפייסבוק או משיווק באינסטגרם, ולו כי הדמוגרפיה של סנאפצ’ט מתבססת בעיקר על בני נוער ועל מבוגרים שצעירים ברוחם. עם זאת, מגמה זו משתנה, יותר מבוגרים מתחילים להירשם לסנאפצ’ט – קחו זאת בחשבון!
  • היעזרו במשפיעים – דמויות מוכרות יזניקו את אסטרטגיית השיווק. מדובר באנשים צעירים, מושכים ויצירתיים שמושכים אחריהם מיליוני מעריצים. כמו כן, אפשר ליצור פרסומת בתשלום כדי שהמוצר/שירות יפורסם בחשבון הSnapchat של אותו משפיע. במקביל, מוטב לשלם על קישורים לאתר העסק – מייצר מודעות אורגניות ומגדיל את הכניסות ואת המכירות.

שווה השקעה – לצד מחשבה מקדימה!

………………

אל תפספסו פלטפורמת שיווק בעלת הרבה פוטנציאל – סנאפצ’ט!

סנאפצ’ט מהווה פלטפורמה עם הרבה פוטנציאל שיווקי, אם רק יודעים כיצד להתנהל בה בחוכמה. קבלו מספר טיפים מקצועיים.

פופולארי

התפוח חוגג 40 ! מזל טוב

  apple, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, חוגגת השבוע 40 שנים להקמתה ולכבוד המאורע קיבצנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר שלה בכל הזמנים. חברת אפל, היא

לקריאה מלאה»

6 רעיונות לפרסום עסק

מחפשים רעיונות לפרסום עסק? אין צורך ללכת רחוק. במיוחד עבור העסק ריכזנו עבורכם 6 רעיונות שיעזרו לכם לקדם את העסק. בין הרעיונות אמצעים דיגיטליים ולא

לקריאה מלאה»

פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדין המדריך המקוצר לשיווק ברשת העיסקית קשה למצוא אנשים שלא מכירים, או לפחות שלא שמעו את המושג “לינקדין”, וזאת כי כיום מדובר באחת מהרשתות

לקריאה מלאה»
גלילה לראש העמוד