מדוע לבחור מודעות PPC בעידן של היום? מכיוון שמגיעים ללקוחות רלוונטיים – איפה ומתי שרוצים!
בנוסף, ניתן להציג מודעות תצוגה באתרים ספציפיים (שקשורים לעסק), לצד מודעות שמופיעות בראש תוצאות החיפוש.
PPC – שנעבור לעובדות מספריות?
- 75% מהאנשים אומרים שמודעות חיפוש בתשלום מקלות על מציאת המידע שהם מחפשים באתר או במנוע חיפוש.
- 33% מהאנשים לוחצים על מודעות חיפוש בתשלום, פשוט כיוון שהן רלוונטיות.
- 49% מהאנשים לוחצים על מודעות טקסט.
- 31% אמרו שהם לוחצים על מודעות קניות.
- 16% אמרו שהם לוחצים על מודעות וידאו.
- 63% מהאנשים אמרו שהם ילחצו על מודעה של גוגל.
- המודעות ב Google מקבלות 65% מהקליקים בעקבות קניית מילות מפתח, ואילו תוצאות אורגניות מקבלות רק 35% קליקים.
- עסקים מרוויחים כ $ 2 בממוצע עבור כל $ 1 שהם מוציאים על קידום ממומן.
- 41% מהקליקים מתייחסים לשלושת המודעות המובילות בראש דף תוצאות החיפוש.
- לקוחות שמחפשים לרכוש מוצר מסוים לרוב יקליקו על מודעות מקודמות באופן ממומן (ב 65% מהפעמים).
- 65% מחברות B2B רכשו לקוח חדש באמצעות מודעות בתשלום של לינקדאין.
- מודעות יכולות להגביר את המודעות למותג ב- 80%.
- 75% מהאנשים שמוצאים מידע מועיל בתוצאות החיפוש נוטים לבקר גם בחנות הפיזית.
נתונים אודות רימרקטינג (חידוש קשר עם אנשים שכבר הביעו עניין במוצר/שירות)
- 43% מהלקוחות החדשים קונים משהו שראו במודעת YouTube או גוגל שופינג.
- הענף עם שיעור ההמרות הממוצע הטוב ביותר (עבור מודעות חיפוש בגוגל) מיוחס לתחום הביטוח והכספים.
- התעשייה עם שיעור ההמרות הממוצע הטוב ביותר למודעות תצוגה מיוחסת למוצרי בית.
- האדם הממוצע נחשף מעל ל 1,700 מודעות באנר מדי חודש, אך רק מחציתן נצפות אי פעם.
- חסימת הפרסום בארה”ב עלתה מ 15% ל מאז 2014.
- 70% מהגולשים אוהבים כאשר ניתן ללחוץ על מוצר מסוים ישירות מתוך המודעה.
סטטיסטיקות חיפוש של מודעות
- מודעות חיפוש בגוגל (ומודעות חיפוש Bing) מכוונות לאנשים שמחפשים את המוצר/שירות.
- גוגל מדווחת שמודעות חיפוש יכולות להגביר את המודעות למותג בשיעור של עד 80%, מה שמאפשר לצרכנים סיכוי יותר גבוה לזכור את המותג ולבצע אינטראקציה.
- יש יותר מ 160 מיליארד חיפושים חודשיים בגוגל.
- צרכנים שלחצו על מודעת החיפוש של גוגל עוד לפני שביקרו בחנות מוציאים 10% יותר מהממוצע.
- 90% מהמשתמשים המקוונים סומכים על ביקורות.
- 97% מהצרכנים נכנסים לרשת כדי למצוא מוצרים ושירותים מקומיים.
- 95.3% מהקליקים עוברים ל 4 התוצאות המובילות.
- 40% מהרכישות בחנויות מתחילות ברשת.
נתונים סטטיסטיים שנוגעים למודעות PPC
- ילדים בגילאי 25 עד 34 נוטים להתעלם ממודעות מקוונות.
- כ 50% מהקליקים על מודעות דרך הנייד הן מקריות.
- 54% מהמשתמשים לא לוחצים על מודעות באנר מכיוון שהם לא סומכים עליהם.
- 33% ממשתמשי האינטרנט מוצאים מודעות לתצוגה כבלתי נסבלות.
נתונים סטטיסטיים של PPC לצד קרבה מקומית
- 72% מהצרכנים שביצעו חיפוש מקומי ביקרו בחנות ששכנה במרחק סביר.
- 30% מהחיפושים בנייד קשורים למיקום.
- 28% מהחיפושים אחר משהו בסביבה מניעים לרכישה.
- חיפושים מקומיים מובילים כ 50% מהמבקרים בנייד לבקר בחנויות תוך יום אחד.
- 78% מהחיפושים המקומיים בנייד גורמים לרכישות שאינן מקוונות.
מה גורם לאנשים ללחוץ ולהמיר? סטטיסטיקות PPC שכדאי לדעת:
- 77% מהאנשים אומרים שהם יכולים לזהות פרסומות חיפוש בתוצאות.
- מודעות וידיאו למשחקים חברתיים וניידים כוללות שיעור גבוה (91%) של השלמת צפייה.
- צרכנים נוטים ללחוץ על מודעות וידאו מקוונות פי 27 מאשר באנרים רגילים.
- 69% מהגולשים בנייד מתקשרים לעסק היישר מגוגל.
- 36% מהחיפושים בגוגל קשורים למיקום.
מסקנה? אין אחת, כל עסק מוזמן לאסוף את אלו שנכונות עבורו!
השתכנתם? קראו עוד על פרסום בגוגל או צרו קשר אם אתם זקוקים ליד מכוונת.