מדוע לבחור במודעות PPC בשנת 2020?

Depositphotos_41933407_l-2015_web-1024x683_web

מדוע לבחור במודעות PPC בשנת 2020?

מדוע לבחור מודעות PPC בעידן של היום? מכיוון שמגיעים ללקוחות רלוונטיים – איפה ומתי שרוצים!

בנוסף, ניתן להציג מודעות תצוגה באתרים ספציפיים (שקשורים לעסק), לצד מודעות שמופיעות בראש תוצאות החיפוש. 

שנעבור לעובדות מספריות?

  • 75% מהאנשים אומרים שמודעות חיפוש בתשלום מקלות על מציאת המידע שהם מחפשים באתר או במנוע חיפוש.
  • 33% מהאנשים לוחצים על מודעות חיפוש בתשלום, פשוט כיוון שהן רלוונטיות.
  • 49% מהאנשים לוחצים על מודעות טקסט.
  • 31% אמרו שהם לוחצים על מודעות קניות.
  • 16% אמרו שהם לוחצים על מודעות וידאו.
  • 63% מהאנשים אמרו שהם ילחצו על מודעה של גוגל.
  • המודעות ב Google מקבלות 65% מהקליקים בעקבות קניית מילות מפתח, ואילו תוצאות אורגניות מקבלות רק 35% קליקים.
  • עסקים מרוויחים כ $ 2 בממוצע עבור כל $ 1 שהם מוציאים על קידום ממומן.
  • 41% מהקליקים מתייחסים לשלושת המודעות המובילות בראש דף תוצאות החיפוש. 
  • לקוחות שמחפשים לרכוש מוצר מסוים לרוב יקליקו על מודעות מקודמות באופן ממומן  (ב 65% מהפעמים).
  • 65% מחברות B2B רכשו לקוח חדש באמצעות מודעות בתשלום של לינקדאין.
  • מודעות יכולות להגביר את המודעות למותג ב- 80%. 
  • 75% מהאנשים שמוצאים מידע מועיל בתוצאות החיפוש נוטים לבקר גם בחנות הפיזית.

ppc קליק

נתונים אודות רימרקטינג (חידוש קשר עם אנשים שכבר הביעו עניין במוצר/שירות)

  • 43% מהלקוחות החדשים קונים משהו שראו במודעת YouTube. 
  • הענף עם שיעור ההמרות הממוצע הטוב ביותר (עבור מודעות חיפוש בגוגל) מיוחס לתחום הביטוח והכספים.
  • התעשייה עם שיעור ההמרות הממוצע הטוב ביותר למודעות תצוגה מיוחסת למוצרי בית. 
  • האדם הממוצע נחשף מעל ל 1,700 מודעות באנר מדי חודש, אך רק מחציתן נצפות אי פעם.
  • חסימת הפרסום בארה”ב עלתה מ 15% ל  מאז 2014.
  • 70% מהגולשים אוהבים כאשר ניתן ללחוץ על מוצר מסוים ישירות מתוך המודעה. 

סטטיסטיקות חיפוש של מודעות

  • מודעות חיפוש בגוגל (ומודעות חיפוש Bing) מכוונות לאנשים שמחפשים את המוצר/שירות.
  • גוגל מדווחת שמודעות חיפוש יכולות להגביר את המודעות למותג בשיעור של עד 80%, מה שמאפשר לצרכנים סיכוי יותר גבוה לזכור את המותג ולבצע אינטראקציה.
  • יש יותר מ 160 מיליארד חיפושים חודשיים בגוגל.
  • צרכנים שלחצו על מודעת החיפוש של גוגל עוד לפני שביקרו בחנות מוציאים  10% יותר מהממוצע. 
  • 90% מהמשתמשים המקוונים סומכים על ביקורות. 
  • 97% מהצרכנים נכנסים לרשת כדי למצוא מוצרים ושירותים מקומיים.
  • 95.3% מהקליקים עוברים ל 4 התוצאות המובילות.
  • 40% מהרכישות בחנויות מתחילות ברשת.

ppc תשלום עבור קליק

נתונים סטטיסטיים שנוגעים למודעות PPC

  • ילדים בגילאי 25 עד 34 נוטים להתעלם ממודעות מקוונות.
  • כ 50% מהקליקים על מודעות דרך הנייד הן מקריות. 
  • 54% מהמשתמשים לא לוחצים על מודעות באנר מכיוון שהם לא סומכים עליהם. 
  • 33% ממשתמשי האינטרנט מוצאים מודעות לתצוגה כבלתי נסבלות.

נתונים סטטיסטיים של PPC לצד קרבה מקומית

  • 72% מהצרכנים שביצעו חיפוש מקומי ביקרו בחנות ששכנה במרחק סביר. 
  • 30% מהחיפושים בנייד קשורים למיקום. 
  • 28% מהחיפושים אחר משהו בסביבה מניעים לרכישה.
  • חיפושים מקומיים מובילים כ 50% מהמבקרים בנייד לבקר בחנויות תוך יום אחד. 
  • 78% מהחיפושים המקומיים בנייד גורמים לרכישות שאינן מקוונות. 

מה גורם לאנשים ללחוץ ולהמיר? סטטיסטיקות PPC שכדאי לדעת:

  • 77% מהאנשים אומרים שהם יכולים לזהות פרסומות חיפוש בתוצאות. 
  • מודעות וידיאו למשחקים חברתיים וניידים כוללות שיעור גבוה (91%) של השלמת צפייה. 
  • צרכנים נוטים ללחוץ על מודעות וידאו מקוונות פי 27 מאשר באנרים רגילים. 
  • 69% מהגולשים בנייד מתקשרים לעסק היישר מגוגל.
  • 36% מהחיפושים בגוגל קשורים למיקום.

מסקנה? אין אחת, כל עסק מוזמן לאסוף את אלו שנכונות עבורו!

פופולארי

התפוח חוגג 40 ! מזל טוב

  apple, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, חוגגת השבוע 40 שנים להקמתה ולכבוד המאורע קיבצנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר שלה בכל הזמנים. חברת אפל, היא

לקריאה מלאה»
גלילה לראש העמוד