התקשרו עכשיו

072-256-9000

ייעוץ שיווקי

גם אם יש לכם קונספט מדהים, מוצר מהפכני, שירות ללא מתחרים או יתרון יחסי מובהק, עדיין כל אלו אינם שווים דבר, כל עוד לא תשחקו עם הקלפים שעומדים לרשותכם כהלכה, ופה שיווק מקצועי תופס את חזית הבמה – פה איכות השיווק טורפת את הקלפים ומכריעה כיצד יראה השלב הבא ועד כמה העסק יהיה רווחי בסוף השנה.

 

בדרך ליעד

גם אם אינכם מבינים דבר בשיווק, ברור שאתם כן מבינים ששיווק מושכל חיוני, וזאת כי מדובר בהליך שמניע את סך ההשקעה אל עבר הרווח הרצוי – שיווק מושכל מנגיש את הקונספט/ השירות/ המוצר אל עבר קהל יעד רלוונטי ובו זמנית יוצר עניין ומניע לסגור עסקה. אי לכך כאשר מבקשים להגיע ליעד חשוב להשיג הכוונה מקצועית וממוקדת, וזאת בכדי להבין מה, איך, מתי והיכן עושים, וללא טעויות יקרות בדרך.

 

הצורך של עסקים קטנים ובינוניים

עסקים קטנים ובינוניים אינם מחזיקים מנהל שיווק, ועל כן נוטים לשווק באופן עצמאי ולא מושכל, שלא לומר באופן חובבני ופזרני, וזאת כי כשלא באמת יודעים מה עושים, מוציאים סכומים מיותרים מבלי לראות תוצאות. אי לכך למרות שייעוץ שיווקי אינו ניתן בחינם, הוא כן מהווה הוצאה רווחית, וכך ראוי להתייחס לסיטואציה, כאל מדרגה בדרך להצלחה. מכאן ששיווק מקצועי צריך לבנות תוכנית פעולה מסודרת לאורך השנה, מתוך הבנה שעל מנת לראות תוצאות יש לפעול בחוכמה ובו זמנית להיות סבלניים.

 

מה עומד מאחורי ייעוץ מקצועי?

  • הגדרת זהות עסקית – ניתוח מקיף של תחום הפעילות.
  • בחינת מתחרים ישירים ועקיפים.
  • איתור חוזקות וחולשות (והמלצה לטיפול).
  • יצירת בידול חיובי – הן באמצעות עיצוב והן באמצעות תוכן.
  • הגדרת קהל יעד- כולל מאפייני זהות, גיל, מגדר, סטטוס, מיקום, תחביבים, צרכים, התנהלות וכדומה.
  • בחינת ערוצי שיווק ואפיקי יישום.
  • בניית תשתית מתאימה עבור סגירת עסקה, לצד בחינת התהליך הקיים וחיזוקו.
  • בניית מאגר של לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  • סיוע בתמחור מוצרים ושירותים.
  • בניית תקציב שיווקי בהתאם לצרכים ויכולות.
  • בניית לו”ז שיווקי.
  • הגדרת יעדים מכבדים וריאליים לצד מדדי הצלחה שמאפשרים מעקב ישים.

 

מצא את ההבדלים – אנשי מכירות ושירותי ייעוץ שיווקי

עסקים רבים מעסיקים אנשי מכירות ועל כן תוהים האם בין היתר גם נחוץ לשלב שירותי ייעוץ שיווקי, ופה אנו באים לומר שבהחלט כן, וזאת כי ייעוץ שיווקי נועד להכין את השטח לאנשי המכירות, משמע בעוד שאיש המכירות צריך לסגור עסקה, הרי שהיועץ השיווקי צריך להגדיל את נפח הפניות ולהכין את הקרקע – ליצור עניין ראשוני.

 

החתיכה החסרה בדרך להצלחה

מכאן שבין אם אתם עסק חדש בהילוך ראשון, ובין אם אתם עסק קיים שמאיץ בעלייה, נראה שגם אתם זקוקים לשירותי ייעוץ שיווק מושכל ואיכותי, כי על כל אחד לעסוק בנישה שבה הוא טוב, כי יש לזהות הוצאה מניבה וכי תמיד יש עוד לאן לפרוץ ולהתקדם, ופה ייעוץ שיווקי הוא החתיכה החסרה בדרך להצלחה.

גלילה לראש העמוד