תהליך בניית קמפיין פרסום

תהליך בניית קמפיין פרסום

פרסום הינו אחד הכלים החשובים והחכמים ביותר אשר משפיעים על צמיחתו והצלחתו של כל עסק, בין אם הוא חדש, וותיק קטן או גדול.

כאשר חברה מעוניינת לבצע תהליך שיווק דיגיטלי, חשוב שהיא תיעזר במשרד פרסום אשר ידע לתכנן מהלכים אסטרטגים וממוקדי זמן, צורך, קהל יעד ומטרה.

כל זאת לצד יצירתיות בריאה ומסר ברור וקולע – באופן שירים את הקמפיין ויגרום לרו"ח לחייך, ולו כי לצד היכולת לתפעל לבד את המערכת, יש להכיר בחידושי "מהפיכת המידע", אותה מנהיגה הטכנולוגיה המתפרצת אל מול שלל יעדים וירטואליים יעילים, חכמים ומאוד ממוקדים, כך שיש לדעת לקרוא את "הוראות השימוש" מתוך ראייה שיווקית מקצועית מנוסה – ממש כמו זו שאנו גאים להציע פעם אחר פעם ללקוחות שלנו.

מגרש המשחקים שלנו

כיום יש מגוון כלים לצד חוקים חדשים, כך שגם אם ניתן לתפעל חלק מהם לבד, אין זה אומר שתגיעו לאותם היעדים, וזאת כי יש לדעת במה להשקיע (הן את המאמצים והן את האמצעים), יש לדעת אלו שילובי כוחות ניתן (ורצוי) לבצע, אלו "טריקים" קטנים עשויים להוביל את העסק שלכם לרווחים גדולים, ממה יש להימנע, על מה יש להקפיד ובאופן כללי יש לשחק את המשחק לצד אינספור מתחרים וכלי עזר דיגיטליים, וכיוון שהזירה הדיגיטלית היא "מגרש המשחקים שלנו", אתם מוזמנים להצטרף ולצאת מורווחים!

ההוצאה הרווחית שלכם!

כעסק שחי את תחום את התחרותיות (ומפיק מכך לא מעט אמביציה למצוינות), אנו שמים לנו למטרה שהלקוח יוציא כמה שפחות וירוויח כמה שיותר, ואכן מבחן התוצאה מזרים אלינו לקוחות חדשים שהגיעו בעקבות לקוחות מרוצים.

מעדיפים לראות לייב?

כיצד?

  1. אנו מאמינים שבחירת מדיית הפרסום צריכה להיעשות בגבולות התקציב שלכם ואל מול היעדים שלכם.
  2. אנו מנצלים את פלטפורמת "עלות פר פעולה" לטובת הארנק של הלקוח.
  3. אנו בוחנים באופן ערני את נתוני כלי המדידה ובהתאם לנתונים מקבלים החלטות.
  4. אנו יודעים כיצד להפנות את מרבית התקציב לבחירה הדיגיטלית האידאלית ביותר ובאותה נשימה משאירים בצד סכום עבור יעדים דיגיטליים משלימים, יעדים אשר יעזרו להשיג את המטרות באופן אלגנטי וחכם.

לא ראיתם אמנות קרקע עד שלא ראיתם אותנו עושים שפגאט באוויר

כיום משרד פרסום טוב צריך להכין תוכנית פעולה ברמה צבאית ובאותה מידה גם צריך להיות גמיש – ערוך לשינויים.
העידן הדיגיטלי הנו דינאמי ומפתיע ועל כן תחום השיווק מפיק מכך לא מעט. בכול רגע נתון אנו בוחנים האם:

  • לבנות קמפיין שיווקי חדש
  • להוריד קמפיין קיים
  • להעצים קמפיין קיים

הכול באמצעות אנליזה מדידה וצוות של מקצוענים. מכאן שהלקוחות שלנו יודעים שאין דבר כזה קמפיין שלא עובד, אלא יש קמפיין שראוי לשמר ויש קמפיין שיש לייעל.

הצצה להליך העבודה

בניית קמפיין פרסומי הינו תהליך בעל שלבים סדורים, כאשר כל שלב דורש תכנון ייחודי.

להלן הצצה על תוכנית העבודה שלנו:

הגדרת מטרות

  • מטרות הפרסום יכולות להיות הגדלת מכירות, מיקוד החשיפה לקהלי יעד, הגדלת קהל הלקוחות, השארת רושם חיובי ועוד.
  • הגדרת המטרות מאפשרת לאמוד את ההצלחה והיעילות של סך מהלכי השיווק.
  • את המטרות נשיג באמצעות קמפיין או הליך פרסומי אשר נבחרים ונתפרים באופן אישי.

מעדיפים לראות לייב?

הגדרת יעדים

באמצעות העדפות הגולשים ניתן לנטר העדפות, הצלחות, רצונות וכדומה. מכאן שלצד ניתוח מאפייני קהל היעד ונתונים משלימים, ניתן לבחור היכן הכי נכון למקד את המאמצים, כאשר בכול רגע נתון יש להיות רגישים למדדים ולהגיב בהתאם.

עם זאת, פרסום אינו מדד מדויק ולכן פרסום טוב נמדד בעזרת כלי מדידה ותגובת הלקוח.
כיצד? באמצעות התשובות שמעלות סדרת השאלות הבאה:

  • מהו פילוח התקציב?
  • איזו השקעה אכן מובילה לתגובה הרצויה (רכישה, כניסה לאתר, השארת פרטים..)?
  • אלו פורמטים, שעות ומיקומי פרסום יותר מניבים.
  • מהי תגובת קהל היעד למגוון מהלכים שיווקיים (אדישות, היענות)?

מחקר שוק

לאחר הגדרת המטרות והיעדים, מגיע שלב חשוב ביותר – מחקר שוק מקיף, כאשר לאחריו ראוי לבצע ניתוח נתונים.

תהליך המחקר מאפשר לנו להכיר את הלקוח וללמוד אודות היתרונות והחסרונות, לאיזו קטגוריה הוא משויך, מיהו קהל היעד (ומהם מאפייניו), מי הם המתחרים הישירים (והעקיפים) ובמה נבדל הלקוח משאר המתחרים.

נתונים אלו מאפשרים לנו לבצע פילוח שוק מקצועי, אשר יאפשר בהמשך התהליך להתאים את מאפייני הקמפיין בצורה ממוקדת לקהל היעד. מכאן שאם גם אתם מבקשים יחס אישי ושנעזור לכם להבליט את היתרון היחסי – אנחנו כאן!

אסטרטגיה פרסומית

לאחר ביצוע מחקר שוק, ניתוח הנתונים ולאחר שלמדנו להכיר לעומק את שלל מאפייני הלקוח, יש צורך לבנות אסטרטגיה פרסומית חכמה, אפקטיבית ויצירתית, אשר תמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים ותבליט את העסק על פני המתחרים.

כיצד בוחרים בין שלל האפיקים? פה יש מקום של כבוד לניסיון עשיר בתחום, ניסיון שמלווה אותנו לאורך שנים!

קורטוב יצירתיות

כחלק מתהליך בניית קמפיין פרסום באינטרנט אנו נדרשים ליצור קריאייטיב יצירתי, חכם וייחודי, אשר יהיה בולט ובעל מסר קצר וקולע.

תפקיד זה אנו מפקידים בידי שני אנשים:

  1. קופירייטר מקצועי ומוכשר.
  2. מעצבי החברה אשר ישלימו ויזואליות לקופי בצורה מדויקת ויצירתית.

בחירת כלים שיווקיים

הכלים השיווקיים נועדו לתמוך, לחזק ולקדם את תהליך הפרסום.

אנו עושים שימוש מוכוון מטרה במגוון הכלים הדיגיטליים. בין היתר אנו שולטים במיתוג עסקי, בקידום ממומן, בבניית אתרי אינטרנט, בכתיבה שיווקית ועניינית, ברשתות החברתיות, בשיווק אלקטרוני, בנוכחות ביוטיוב, בבאנרים, בפרסום במובייל וכדומה.

כל צעד נבחן בקפידה אל מול הלקוח ותואם אסטרטגיה וקריאייטיב נבחרים באמצעות גרפיקה וקופירייטינג יצירתיים ומקצועיים.

מעדיפים לראות לייב?

ניתוח וכימות הצלחה

כאשר מסתיימים שלבי התכנון ובניית הקמפיין הפרסומי, יש צורך לבצע מעקב וניהול שוטף אחר הביצועים של סך המרכיבים, בכדי שנוכל לזהות ולנתח את היעילות ברמת המיקרו ובכדי שנדע מהם ערוצי הפרסום היותר יעילים.

להלן מגוון כלי מדידה יעילים אשר עומדים לרשותנו:

  • בחינת שיעור ההקלקה (CTR) – מדד שבוחן את כמות ההקלקות חלקי כמות ההופעות בפרק זמן מוגדר.
  • אחוזי המרה – מדד אשר בוחן את כמות ההמרות חלקי כמות ההקלקות (בהתייחס למודעה ספציפית), תוך כדי בחינת יעילות מילת המפתח שנבחרה.
  • גוגל בוט – כלי שמאפשר לבחון האם האתר נסרק ע"י רובוט.
  • ציון איכות – מדד שמעניק בין נקודה לעשר נקודות בהתאם לשיעור ההקלקה, איכות הטקסט המצורף וחוויית הגולש.
  • גוגל אנליטקס – מדד שבוחן באמצעות שילוב של טבלאות וגרפים את אופי הפעילות של הגולש באתר, על מנת לזקק מה יותר מושך ומעניין.
  • גוגל טרנדס – בחינת סטטיסטיקות בהתייחס למונחי חיפוש.
  • דו"ח מונחי חיפוש – מסייע למקד את בחירת מילות המפתח.
  • Page Rank– בחינת מדדי דירוג אתרים אשר מקודמים באופן אורגני.
  • Ads Position – בחינת מיקום המודעה ביחס לשאר תוצאות החיפוש.
  • Ad Preview and Diagnosis tool – בחינת מודעות השיווק בהתאם למיקום גאוגרפי.
  • מדד אלקסה – מדד שמשקף דירוג של אתרים פופולאריים.
  • מדד החזר השקעה – בחינה של הוצאה לצד הכנסה.

אם אתם מבקשים ליהנות מכל זאת מבלי להתפנות לכל זאת,

אם אתם מבקשים להפיק את המרב מבלי להשקיע אפילו זמן מינימלי,

אם אתם מבקשים לדעת שאתם עשיתם את שלכם, גם אם רק יצרתם קשר,

אם אתם מבקשים להימנע מהוצאות מיותרות וכן לראות הכנסות –

גם אתם מוזמנים להיעזר במשרד שיווק מקצועי שיודע להתאים עבור העסק שלך פרסום חכם וממוקד מטרה, משרד שיווק אשר יוביל את העסק שלך למקסימום הצלחה. OK?!

אני רק שאלה

קמפיין מקצועי עושה סדר בתקציב שמיועד עבור שיווק, מוביל בדרך הקצרה לסך המטרות, מונע טעויות יקרות ובאופן כללי קמפיין שיווקי מסייע להתבלט מול שאר המתחרים.

לצד יעד, חזון וצרכים, קמפיין שיווקי גם צריך לכללו לוחות זמנים וכלי מדידה דיגיטליים. בהתאם ללוחות הזמנים שהוגדרו (גוגול בוט, גוגל אנליטקס ועוד) מבצעים בדיקה, כמובן לצד התמקדות בגובה התשואה.

קמפיין פרסום מוצלח מוביל לתשואה טובה, להכנסה גבוהה לצד הוצאה יחסית נמוכה, מסייע להבין באלו משאבים נכון להתמקד, ואף מונע רושם שלילי. מה עוד? קמפיין פרסום מוצלח מתווה את הדרך האידאלית ומעניק כלים שמסייעים להגיע אל קו הסיום בבטחה.

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע"וף משרד הכלכלה
072-2569000