Google My Business והתרומה שלו לשיפור דירוג האתר שלכם

Google My Business והתרומה שלו לשיפור דירוג האתר שלכם

4 סיבות למה כדאי לכם לפתוח Google My Business:

ניהול אתר עסק מקוון הוא תעסוקה בלתי פוסקת – מעבר לניהול השוטף של החנות, המלאי והמעקב אחר הרכישות וההכנסות, צריך לדאוג גם לפרסום האתר ולקידום שלו במנועי החיפוש.

כלי מאוד מוצלח שגוגל יצרה אשר נקרא Google My Business יוכל לשמש לכם בתור סוג של פלטפורמה לקידום ושיפור הדירוגים של האתר, והכל בביצוע כמה פעולות פשוטות וניהול שלו בצורה הנכונה.

איך Google My Business עובד?

הכלי של Google My Business הוא למעשה סוג של מערכת ניהול SEO, שמחברת אותו לכל שאר הכלים של גוגל כמו המפות, גוגל Shopping ופונקציות חיפוש שונות.

בעת הרישום לשירות, העסק יאומת במאגרי המידע של גוגל, ומכאן ואילך המשתמשים יוכלו להיות שותפים בחיזוק כרטיס העסק – לכתוב עליו ביקורות, לדרג אותו, להוסיף תמונות שהם צילמו בעסק או תמונות של המוצרים, ועוד.

במידה ואתם לא בטוחים איך פותחים את כרטיס השירות נסו להתייעץ עם חברת בניית אתרים לעסקים שבנתה לכם את האתר – בחלק מהחברות הללו עובדים מומחי דיגיטל, שיכולים לסייע ולייעץ לכם איך לפתוח כרטיס עסקי ולנהל אותו.

 Google My Business עוזר בהבנת הקהל שלכם

Google My Business כולל בתוכו כלים אנליטיים שמבצעים מעקב אחר נתונים של משתמשים, שיצרו אינטראקציה כלשהי עם פרופיל העסק – באמצעות הכלי ניתן לראות מאיפה המשתמשים הגיעו (ובכך לדעת לאילו אזורים למקד את הפרסום שלכם).

בנוסף, תוכלו לראות מידע כמו שאילתות החיפוש שהמשתמשים עשו, ולפי זה לקבל ערף מוסף אודות מילות מפתח ונושאים לשימוש בתוכן האתר שלכם.

במידה ואתם מנהלים מספר קמפיינים שיווקיים שונים – הכלי יוכל לסייע לכם לראות אם הם עזרו להגדיל את התנועה, ולהחליט אילו טקטיקות שיווקיות עובדות טוב יותר, ועל אילו כדאי לוותר.

הביקורות ותרומתן ל SEO

הביקורות בגוגל לעסק שלי גם כן תורמות ל SEO, שכן לעסקים עם מספר גבוה של ביקורות חיוביות, יש סיכויים טובים להיות מדורגים גבוה יותר במפות ובחיפושים מקומיים.

גוגל רואה את הדירוגים בתור פרט המעיד על רלוונטיות, והתהליך הזה עובד טוב במיוחד עבור בתי עסק שיש להם ביקורות שמתעדכנות בתדירות גבוהה, כך שכדאי לכם להזמין את המשתמשים לתת לכם ביקורות בכרטיס העסק באופן קבוע.

בנוסף, גם הביקורות עצמן כוללות לפעמים מילות מפתח, ושאילתות של לקוחות אשר יכללו מילות מפתח יכולות לסייע לחזק את דירוגי הקידום שלכם.

Google My Business

לככב בחיפושים מקומיים

משיכת קהל של מבקרים מקומיים מאוד עוזר לעסק מקוון, במיוחד כאשר רוב האנשים מחפשים באמצעות סמארטפונים ומכשירים ניידים אחרים – זכרו כי גוגל נוטים להעניק ציוני רלוונטיות גבוהים לעסקים ב- Google My Business המופיעים בתוצאות המקומיות.

כנראה שאנחנו עושים משהו טוב...

idan mandel
idan mandel
September 15, 2020.
Verified
Yuval Zaruches
Yuval Zaruches
August 21, 2020.
Verified
שרות מעולה! יחס חם ואדיב. והכי חשוב רואים את התוצאות בשטח
Daniel Rokach
Daniel Rokach
June 9, 2020.
Verified
פורצי דרך. ממליץ בחום
Yiftach Ambar
Yiftach Ambar
June 8, 2020.
Verified
משק נעמי
משק נעמי
March 1, 2020.
Verified
כבעל עסק אשר צריך להתחרות על לקוחות גם במרחב האינטראקטיבי היה חשוב לי לעבוד עם חברה בעלת תודעת שרות גבוהה ,ידע ,מקצועיות ויכולת להגיב במהירות לנתונים On Line . סטודיו OK מגלמת בתוכה את כל מה שחיפשתי ויותר משלב הצעת המחיר דרך העבודה על האתר וכלה בקידומו איכות העבודה הייתה גבוהה ,השירות ללא דופי והתוצאה הייתה באיכות גבוהה ביותר אשמח לעבוד עם OK גם בעתיד בברכה נ.חן סמנכ"ל שיווק ומכירות משק נעמי מושב נטור רמת הגולן

פופולארי

גלילה לראש העמוד

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע”וף משרד הכלכלה
072-2569000