יועץ דיגיטל לפני פעולה.

66% מהאמריקאים בודקים את הטלפון שלהם 160 פעמים ביום. זה הרבה.

כשאנחנו לא בטלפונים שלנו, אנחנו אולי גולשים באינטרנט במחשב נייד, משחקים משחק מרובה משתתפים ברשת, צופים בנטפליקס בטלוויזיה חכמה וכן הלאה … העניין הוא שבעולם דיגיטלי כל עסק זקוק לנוכחות מקוונת כלשהי בימינו. 

הבעיה היא שמגמות השיווק הדיגיטלי משתנות כל הזמן. איך אתם אמורים לעמוד בקצב?

יתר על כן, אתם יכולים לתת את כל כולכם לשיווק דיגיטלי, אבל מי אומר שהמתחרים שלכם לא יעקפו אתכם? וזאת מכיוון שאנשים, תמיד יעלו טקטיקות שיווק חדשות ויעילות יותר.

אבל, אל תתעצבנו. יועץ שיווק דיגיטלי יכול לעזור לכם לשדרג את האסטרטגיה המקוונת שלכם.

5 דרכים שיועץ דיגיטל יכול לעזור לעסק שלך.

יועץ שיווק דיגיטלי יעזור לך להצמיח את העסק שלך באמצעות אסטרטגיה ותכנון. זה חשוב מכיוון שמשווקים המתאמצים לתכנן קמפיינים ופרויקטים הם בעלי סיכוי גבוה יותר לדווח על הצלחה ב -356%.

הנה מה שיועץ שיווק דיגיטלי יכול לעשות עבורך:

1. ליווי צמוד באפיון ובתהליך הקמת האתר

יועץ יכול להקים איתך אפיון טכני להקמת האתר המורכב או החנות שאתם רוצים לפתח. לאחר מכן נצא לשלב איתור הספקים כדי למצוא את מקים המערכת המתאים לנו ביותר. מקצועית ואישית. 

2. לפתח אסטרטגיה יעילה של שיווק דיגיטלי

יועץ יכול להרכיב אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מפורטת וניתנת לפעולה על בסיס היעדים העסקיים שלך. הוא יעשה זאת על ידי ביצוע ניתוח מעמיק של עמדתך הנוכחית וקהל היעד שלך.

5 דרכים שיועץ שיווק דיגיטלי יכול לעזור בהם להרחיב את העסק שלך

ראה כיצד משרד הפרסום שלי יכול להעביר כמויות עצומות של תנועה לאתר שלך:

קידום אתרים – פתח כמויות אדירות של תעבורת SEO. ראה תוצאות אמיתיות.

שיווק בתוכן – הצוות שלנו יוצר תוכן פורץ דרך שיקבל שיתוף, יקבל קישורים וימשוך תנועה.

מדיה בתשלום – אסטרטגיות בתשלום יעילות, עם החזר השקעה ברור.

הזמינו שיחה

זה יתחיל ככל הנראה בניתוח SWOT המעריך חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. זה יספק תובנה נהדרת כיצד אתם מנהלים את העסק שלכם, יעילות השיווק שלכם, המיקום שלך בשוק התחרותי ועוד.

מחקר קהל יביא ככל הנראה ליצירת אישיות של הקונים. היועץ יבין כיצד להגיע הכי טוב לקהל שלך באמצעות שיווק דיגיטלי, כולל ערוצי השיווק המועדפים עליהם.

עם כל המידע הזה יכול יועץ לקבוע את האסטרטגיות הכוללות הטובות ביותר, פלטפורמות למיקוד והגדרת רשימה מוגדרת של משימות שיעזרו לך להרחיב את העסק שלך.

3. יצור אסטרטגיית מכירה גבוהה/ממירה

רוצים להגדיל מכירות או לייצר לידים נוספים? יועץ שיווק דיגיטלי יכול גם לעזור לכם באסטרטגיית הפרסום שלכם.

מודעות בתשלום מניעות תנועה ומגדילות מכירות. על כל $1 שמוציאים על מודעות Google אתם מקבלים $2 הכנסות.

גוגל איננה ערוץ הפרסום היחיד העומד לרשותך. יועץ יקבע איזה ערוץ פרסום יביא לך את ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר, בין אם זה גוגל, פרסום מקומי, מודעות ברשתות חברתיות בתשלום, מודעות וידאו או מיקומים אחרים.

הם גם יקבעו את ההיבטים האחרים שתורמים לקמפיין מוצלח, כגון פילוח קהל, מילות מפתח, משך תקציב.

יועץ יכול לתכנן עבורך מסעות פרסום רבי השפעה מההתחלה ועד הסוף.

4. קבעו KPI שימושי

יכול להיות שכבר יש לך מושג מהן יעדי השיווק שלך. אבל איך תדע אם אתה מתקדם לקראת מטרות אלה?

יועץ שיווק דיגיטלי ידריך אותך על אילו מדדי ביצוע ומדדי מפתח עליך לעקוב בהתאם ליעדים ולאסטרטגיות הספציפיות שלך.

הם יעזרו לך ליצור מערכת שבאמצעותה תוכל למדוד ולדווח על ביצועי הפרויקטים שלך. הם יכולים גם להפנות אותך לכלי הניתוח והתוכנה הנכונים.

זה יעזור לך לעקוב אחר הצמיחה העסקית ולבצע שינויים במידת הצורך.

5. הצע רעיונות חדשניים

עוד דבר מדהים בעבודה עם יועץ שיווק דיגיטלי הוא שיש להם נקודת מבט רעננה על האסטרטגיה שלך.

כמומחים בתחום השיווק הדיגיטלי, הם מעודכנים במגמות האחרונות. לכן, הם מסוגלים להמציא רעיונות חדשניים שיניעו צמיחה עבור העסק שלך.

לדוגמא, כמה מהמגמות האחרונות בתחום השיווק הדיגיטלי הן:

  • עליית הפרסום הפרוגרמטי
  • הקדמה של חיפוש חזותי
  • המעבר לתוכן אינטראקטיבי

אם אתה מעוניין לעשות משהו ייחודי כמו בדוגמאות לעיל כדי להשיג יתרון תחרותי,
אז יועץ שיווק דיגיטלי יכול להוות עזרה מיידית.

רשימת 5 נקודות למציאת יועץ השיווק הדיגיטלי הנכון:

העסקת יועץ שיווק דיגיטלי היא השקעה בעתיד העסק שלך. לפעולה אחת זו יש פוטנציאל להזניק את הביצועים השיווקיים שלך.

לפיכך, חיוני שתמצא את הנכון. להלן התכונות שעליך לחפש:

1. המומחיות הנכונה

בחר יועץ שיווק דיגיטלי עם המומחיות שתואמת את הצרכים שלך. אם אתם מחפשים משהו ספציפי, למשל, שיווק באמצעות תוכן וודאו שהוא אחד ההתמחויות העיקריות שלהם.

זה יהיה גם מועיל למצוא יועץ עם ניסיון ומומחיות בענף שלך. בדקו עם איזה לקוחות הם עבדו בעבר. נניח שאתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני, תצטרך לחפש יועצים עם רקורד מצוין של צמיחת חנויות מקוונות.

כמו כן, בדקו את גודל וסוג העסק איתם הם עובדים בדרך כלל. זה עוד אינדיקטור האם הם יכולים לעזור לך באופן ספציפי.

2. מסוגל למסור

האם האסטרטגיות שלהם משיגות תוצאות? האם הם מסוגלים לספק את ה- KPI שלך ולעזור לך להגיע לאבני הדרך שלך?

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לעבוד על כך. אתה יכול לחפש מחקר ייעוץ מקוון שעשה או בקש דוגמאות רלוונטיות לקמפיינים מוצלחים כשאתה מראיין יועץ.

אתה יכול גם להסתכל על היכולת שלהם לשווק את עצמם כיועץ או משרד. אם יש להם נוכחות מקוונת חזקה וסגל לקוחות נהדר, הם יכולים לייצר את אותן תוצאות עבור העסק שלך.

3. אמין

עליכם למצוא הוכחה שיועץ שיווק דיגיטלי אמין למעשה. האם מישהו יכול לערוב להם? מצא באינטרנט ביקורות, המלצות וכתובות של צדדים שלישיים אמינים. 

הסמכות שלי היא מטעם משרד הכלכלה מעו”ף לדוגמא.

4. בקיא

אחריות מרכזית אחת של יועץ שיווק דיגיטלי היא לחנך ולהכין אותך להצלחה מתמשכת. יתר על כן, הם צריכים להיות מסוגלים לענות על שאלותיך ולתת לך עצות מוצקות בזמן שאתה עובד יחד.

המשמעות היא שהם זקוקים לידע מעמיק בשיטות העבודה המומלצות לשיווק דיגיטלי. לכן, כדאי לעבוד עם יועץ בעל ניסיון מעשי רב.

יתר על כן, עליהם להיות מעודכנים במגמות האחרונות ולהיות בטוחים בידע לאן מועדות השיווק הדיגיטלי בשנים הבאות.

5. על אורך הגל שלך

האם אתה ויועץ השיווק הדיגיטלי חולקים את אותו חזון בכל מה שקשור לגידול העסק שלך?

כאשר יועצים חוקרים מנסים להשיג הבנה של ערכיהם וגישתם. הכירו אותם ושאלו את השאלות הנכונות, כגון:

  • איך עזרת ללקוחות כמוני בעבר?
  • עד כמה אתה מכיר את הענף שלי?
  • האם יש לך רעיונות ראשוניים לאסטרטגיה שלי?
  • כמה תשתלב אותנו בתהליך?
  • מה קורה כאשר אסטרטגיה לא עובדת?

התשובות שלהם אמורות לעזור לך להעריך אם הן הבחירה הנכונה עבור

לסיכום

ישנן סיבות רבות שתרצה להזמין יועץ שיווק דיגיטלי. למשל, אם אתה מתקשה לעמוד בקצב ההתקדמות בשיווק דיגיטלי. או שאתה פשוט לא מצליח לעבור את המתחרים שלך.

מומחה לשיווק דיגיטלי יכול לעזור לכם להגיע לאסטרטגיות שיווק ומכירות שמניעות צמיחה. הם יביאו רעיונות טריים ויעזרו לך לשלוט במספר ערוצים. 

כל עוד אתה מוצא אחד כזה טוב. 

בכל הנוגע לבחירת יועץ לעבוד איתו, מצא מישהו שמתאים לך במיוחד, כלומר הוא מקבל את מה שאתה מנסה לעשות ויש לו את הניסיון והמומחיות הרלוונטיים כדי לענות על הצרכים שלך.

5 דרכים שיועץ שיווק דיגיטלי יכול לעזור בהם להרחיב את העסק שלך

עומר סבן. יועץ דיגיטל. 

יש לי שני כובעים מקצועיים שאני מאוד אוהב, יועץ דיגיטל מטעם מעו”ף משרד הכלכלה ובעלים ושותף ב OK משרד הפרסום הוותיק. אני חבר קיבוץ ברמת הגולן עם מעל עשר שנות נסיון בעולם הדיגיטלי ומעל 50 חברות שזכיתי ללוות את דרכם הדיגיטלית בהצלחה.

LOGO-MAOF
facebook-e1573040925475-1024x269-1

לבדיקת זכאותכם:

יועץ דיגיטל לפני פעולה.

66% מהאמריקאים בודקים את הטלפון שלהם 160 פעמים ביום. זה הרבה.

כשאנחנו לא בטלפונים שלנו, אנחנו אולי גולשים באינטרנט במחשב נייד, משחקים משחק מרובה משתתפים ברשת, צופים בנטפליקס בטלוויזיה חכמה וכן הלאה … העניין הוא שבעולם דיגיטלי כל עסק זקוק לנוכחות מקוונת כלשהי בימינו. 

הבעיה היא שמגמות השיווק הדיגיטלי משתנות כל הזמן. איך אתם אמורים לעמוד בקצב?

יתר על כן, אתם יכולים לתת את כל כולכם לשיווק דיגיטלי, אבל מי אומר שהמתחרים שלכם לא יעקפו אתכם? וזאת מכיוון שאנשים, תמיד יעלו טקטיקות שיווק חדשות ויעילות יותר.

אבל, אל תתעצבנו. יועץ שיווק דיגיטלי יכול לעזור לכם לשדרג את האסטרטגיה המקוונת שלכם.

5 דרכים שיועץ דיגיטל יכול לעזור לעסק שלך.

יועץ שיווק דיגיטלי יעזור לך להצמיח את העסק שלך באמצעות אסטרטגיה ותכנון. זה חשוב מכיוון שמשווקים המתאמצים לתכנן קמפיינים ופרויקטים הם בעלי סיכוי גבוה יותר לדווח על הצלחה ב -356%.

הנה מה שיועץ שיווק דיגיטלי יכול לעשות עבורך:

1. ליווי צמוד באפיון ובתהליך הקמת האתר

יועץ יכול להקים איתך אפיון טכני להקמת האתר המורכב או החנות שאתם רוצים לפתח. לאחר מכן נצא לשלב איתור הספקים כדי למצוא את מקים המערכת המתאים לנו ביותר. מקצועית ואישית. 

2. לפתח אסטרטגיה יעילה של שיווק דיגיטלי

יועץ יכול להרכיב אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מפורטת וניתנת לפעולה על בסיס היעדים העסקיים שלך. הוא יעשה זאת על ידי ביצוע ניתוח מעמיק של עמדתך הנוכחית וקהל היעד שלך.

5 דרכים שיועץ שיווק דיגיטלי יכול לעזור בהם להרחיב את העסק שלך

ראה כיצד משרד הפרסום שלי יכול להעביר כמויות עצומות של תנועה לאתר שלך:

קידום אתרים – פתח כמויות אדירות של תעבורת SEO. ראה תוצאות אמיתיות.

שיווק בתוכן – הצוות שלנו יוצר תוכן פורץ דרך שיקבל שיתוף, יקבל קישורים וימשוך תנועה.

מדיה בתשלום – אסטרטגיות בתשלום יעילות, עם החזר השקעה ברור.

הזמינו שיחה

זה יתחיל ככל הנראה בניתוח SWOT המעריך חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. זה יספק תובנה נהדרת כיצד אתם מנהלים את העסק שלכם, יעילות השיווק שלכם, המיקום שלך בשוק התחרותי ועוד.

מחקר קהל יביא ככל הנראה ליצירת אישיות של הקונים. היועץ יבין כיצד להגיע הכי טוב לקהל שלך באמצעות שיווק דיגיטלי, כולל ערוצי השיווק המועדפים עליהם.

עם כל המידע הזה יכול יועץ לקבוע את האסטרטגיות הכוללות הטובות ביותר, פלטפורמות למיקוד והגדרת רשימה מוגדרת של משימות שיעזרו לך להרחיב את העסק שלך.

2. יצור אסטרטגיית מכירה גבוהה/ממירה

רוצים להגדיל מכירות או לייצר לידים נוספים? יועץ שיווק דיגיטלי יכול גם לעזור לכם באסטרטגיית הפרסום שלכם.

מודעות בתשלום מניעות תנועה ומגדילות מכירות. על כל $1 שמוציאים על מודעות Google אתם מקבלים $2 הכנסות.

גוגל איננה ערוץ הפרסום היחיד העומד לרשותך. יועץ יקבע איזה ערוץ פרסום יביא לך את ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר, בין אם זה גוגל, פרסום מקומי, מודעות ברשתות חברתיות בתשלום, מודעות וידאו או מיקומים אחרים.

הם גם יקבעו את ההיבטים האחרים שתורמים לקמפיין מוצלח, כגון פילוח קהל, מילות מפתח, משך תקציב.

יועץ יכול לתכנן עבורך מסעות פרסום רבי השפעה מההתחלה ועד הסוף.

3. קבעו KPI שימושי

יכול להיות שכבר יש לך מושג מהן יעדי השיווק שלך. אבל איך תדע אם אתה מתקדם לקראת מטרות אלה?

יועץ שיווק דיגיטלי ידריך אותך על אילו מדדי ביצוע ומדדי מפתח עליך לעקוב בהתאם ליעדים ולאסטרטגיות הספציפיות שלך.

הם יעזרו לך ליצור מערכת שבאמצעותה תוכל למדוד ולדווח על ביצועי הפרויקטים שלך. הם יכולים גם להפנות אותך לכלי הניתוח והתוכנה הנכונים.

זה יעזור לך לעקוב אחר הצמיחה העסקית ולבצע שינויים במידת הצורך.

4. הצע רעיונות חדשניים

עוד דבר מדהים בעבודה עם יועץ שיווק דיגיטלי הוא שיש להם נקודת מבט רעננה על האסטרטגיה שלך.

כמומחים בתחום השיווק הדיגיטלי, הם מעודכנים במגמות האחרונות. לכן, הם מסוגלים להמציא רעיונות חדשניים שיניעו צמיחה עבור העסק שלך.

לדוגמא, כמה מהמגמות האחרונות בתחום השיווק הדיגיטלי הן:

  • עליית הפרסום הפרוגרמטי
  • הקדמה של חיפוש חזותי
  • המעבר לתוכן אינטראקטיבי

אם אתה מעוניין לעשות משהו ייחודי כמו בדוגמאות לעיל כדי להשיג יתרון תחרותי,
אז יועץ שיווק דיגיטלי יכול להוות עזרה מיידית.

רשימת 5 נקודות למציאת יועץ השיווק הדיגיטלי הנכון:

העסקת יועץ שיווק דיגיטלי היא השקעה בעתיד העסק שלך. לפעולה אחת זו יש פוטנציאל להזניק את הביצועים השיווקיים שלך.

לפיכך, חיוני שתמצא את הנכון. להלן התכונות שעליך לחפש:

1. המומחיות הנכונה

בחר יועץ שיווק דיגיטלי עם המומחיות שתואמת את הצרכים שלך. אם אתם מחפשים משהו ספציפי, למשל, שיווק באמצעות תוכן וודאו שהוא אחד ההתמחויות העיקריות שלהם.

זה יהיה גם מועיל למצוא יועץ עם ניסיון ומומחיות בענף שלך. בדקו עם איזה לקוחות הם עבדו בעבר. נניח שאתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני, תצטרך לחפש יועצים עם רקורד מצוין של צמיחת חנויות מקוונות.

כמו כן, בדקו את גודל וסוג העסק איתם הם עובדים בדרך כלל. זה עוד אינדיקטור האם הם יכולים לעזור לך באופן ספציפי.

2. מסוגל למסור

האם האסטרטגיות שלהם משיגות תוצאות? האם הם מסוגלים לספק את ה- KPI שלך ולעזור לך להגיע לאבני הדרך שלך?

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לעבוד על כך. אתה יכול לחפש מחקר ייעוץ מקוון שעשה או בקש דוגמאות רלוונטיות לקמפיינים מוצלחים כשאתה מראיין יועץ.

אתה יכול גם להסתכל על היכולת שלהם לשווק את עצמם כיועץ או משרד. אם יש להם נוכחות מקוונת חזקה וסגל לקוחות נהדר, הם יכולים לייצר את אותן תוצאות עבור העסק שלך.

3. אמין

עליכם למצוא הוכחה שיועץ שיווק דיגיטלי אמין למעשה. האם מישהו יכול לערוב להם? מצא באינטרנט ביקורות, המלצות וכתובות של צדדים שלישיים אמינים. 

הסמכות שלי היא מטעם משרד הכלכלה מעו”ף לדוגמא.

4. בקיא

אחריות מרכזית אחת של יועץ שיווק דיגיטלי היא לחנך ולהכין אותך להצלחה מתמשכת. יתר על כן, הם צריכים להיות מסוגלים לענות על שאלותיך ולתת לך עצות מוצקות בזמן שאתה עובד יחד.

המשמעות היא שהם זקוקים לידע מעמיק בשיטות העבודה המומלצות לשיווק דיגיטלי. לכן, כדאי לעבוד עם יועץ בעל ניסיון מעשי רב.

יתר על כן, עליהם להיות מעודכנים במגמות האחרונות ולהיות בטוחים בידע לאן מועדות השיווק הדיגיטלי בשנים הבאות.

5. על אורך הגל שלך

האם אתה ויועץ השיווק הדיגיטלי חולקים את אותו חזון בכל מה שקשור לגידול העסק שלך?

כאשר יועצים חוקרים מנסים להשיג הבנה של ערכיהם וגישתם. הכירו אותם ושאלו את השאלות הנכונות, כגון:

  • איך עזרת ללקוחות כמוני בעבר?
  • עד כמה אתה מכיר את הענף שלי?
  • האם יש לך רעיונות ראשוניים לאסטרטגיה שלי?
  • כמה תשתלב אותנו בתהליך?
  • מה קורה כאשר אסטרטגיה לא עובדת?

התשובות שלהם אמורות לעזור לך להעריך אם הן הבחירה הנכונה עבור

לסיכום

ישנן סיבות רבות שתרצה להזמין יועץ שיווק דיגיטלי. למשל, אם אתה מתקשה לעמוד בקצב ההתקדמות בשיווק דיגיטלי. או שאתה פשוט לא מצליח לעבור את המתחרים שלך.

מומחה לשיווק דיגיטלי יכול לעזור לכם להגיע לאסטרטגיות שיווק ומכירות שמניעות צמיחה. הם יביאו רעיונות טריים ויעזרו לך לשלוט במספר ערוצים. 

כל עוד אתה מוצא אחד כזה טוב. 

בכל הנוגע לבחירת יועץ לעבוד איתו, מצא מישהו שמתאים לך במיוחד, כלומר הוא מקבל את מה שאתה מנסה לעשות ויש לו את הניסיון והמומחיות הרלוונטיים כדי לענות על הצרכים שלך.

לבדיקת זכאותכם:

LOGO-MAOF
facebook-e1573040925475-1024x269-1
גלילה לראש העמוד

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע”וף משרד הכלכלה
072-2569000