הקשר של טכנולוגיית IT לתחום השיווק – 4 יתרונות חשובים

הקשר של טכנולוגיית IT לתחום השיווק – 4 יתרונות חשובים

אנחנו על סף מהפכה תעשייתית נוספת.

כיום עידן הIT מצוי בקדמה האלקטרונית. טכנולוגיית IT הינה טכנולוגיית מידע שנעזרת רבות בתקשורת ובטכנולוגיית מחשוב, וזאת עבור עיבוד, אחסון והפצת מידע דיגיטלי. 

אי לכך, גם אם לפני חמש שנים מצב ה IT נראה מעט עגום, הרי שהאבולוציה הדיגיטלית מספקת את הדחיפה הנחוצה – מציגה דרכים חדשות ומרתקות בכדי לבחון אינטראקציה וטכנולוגיה שמסייעים רבות לשיווק.

היה זה מתיו לרנר (מעצב מוצר שבחן את מערכת היחסים שבין האדם לאובייקט) שאמר שאם לקח לטלפון 78 שנים להגיע למאה משתמשים, הרי שלקח למשחק Candy Crush רק שנה אחת.” 

אם כן כיצד ממנפים את נפלאות העידן הנוכחי? להלן 4 דרכים שיכולות להניע חדשנות דיגיטלית למחוזות מופלאים:

משנים סדרי עדיפויות

בשנים האחרונות החוויה של הלקוחות עברה לראש סדר העדיפויות, והמשמעות היא שרבים מתעניינים בהשקעות טכנולוגיות בכדי למנף אסטרטגיות שיווק.

מכאן כשבחנו בשנת 2016 מהם סדרי העדיפויות בתחום ה-IT, הממצאים זיהו את טכנולוגיית השיווק כתחום חדש שמצדיק הוצאות. פה נציין שכיום חווית הלקוח בלב הטרנספורמציה הדיגיטלית ממלאת תפקיד מפתח, ובעוד שהטכנולוגיה מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה, הרי שגם מדובר באסטרטגיה עסקית ברורה – גישה זו מאפשרת לראות את הלקוח באופן אישי והוליסטי.

עורכים ביג דאטה משרד פרסום ok

עורכים ביג דאטה

מערכי הנתונים מציעים מידע רב ומדויק שמאפשר לנתח דפוסים, מגמות ואסוציאציות שקשורות להתנהגות ולאינטראקציות אנושיות. עבור עסק, נתונים מעין אלו חשובים ביותר, ולו כי הם מספקים מידע אודות האופן שבו לקוחות עוסקים במותג באופן מקוון. פה החוכמה היא להבין במדויק אלו נתונים צריך לאסוף ואף מה לעשות עמם. מכאן ששילוב שיטתי בין IT לפלטפורמות דיגיטל מבטיח שהעסק ייהנה מיתרון תחרותי חשוב.

נושמים ומשתנים

ככל שטכנולוגיות IT הופכות לחלק חשוב בעולם השיווק הדיגיטלי, כך יש לקחת בחשבון שהמשרות ישתנו ובמקביל ייווצרו תפקידים חדשים. כך למשל תפקידים כמו מנהל נתונים ראשי, קצין הדרכה דיגיטלית, מומחה לאבטחת סייבר ומהנדס מציאות מדומה יוכיחו יעילות משמעותית בעתיד הלא כל כך רחוק, משמע בין היתר מטשטשים הגבולות שמצויים  בין טכנולוגיית מידע לטכנולוגיית דיגיטל, כך שבכדי לשגשג עסקים יצטרכו לפתח מחדש את המבנה הארגוני.

ממלאים פערים 

לאור הדברים, חברות רבות מעידות שהן לא מפתחות מיומנויות מספיק מהר, ועל כן המפתח למילוי הפערים טמון בהטמעת תכניות למידה, וזאת  בכדי להבטיח שקיימים סך הכישורים הנחוצים בכל תחומי הIT: בתחומי השיווק ושירות לקוחות, לצד ניהול העסק.

מכאן שהלקוח נהנה משלל הצעות ממוקדות ומתכנים רלוונטיים (נובע מניתוח נתונים במהירות גבוהה) ואילו העסק מרוויח צמיחה משמעותית במחזור העסקים.

שווה בחינה!

Photo by Lex Photography, Deepu B Iyer from Pexels
 

כנראה שאנחנו עושים משהו טוב...

idan mandel
idan mandel
September 15, 2020.
Verified
Yuval Zaruches
Yuval Zaruches
August 21, 2020.
Verified
שרות מעולה! יחס חם ואדיב. והכי חשוב רואים את התוצאות בשטח
Daniel Rokach
Daniel Rokach
June 9, 2020.
Verified
פורצי דרך. ממליץ בחום
Yiftach Ambar
Yiftach Ambar
June 8, 2020.
Verified
משק נעמי
משק נעמי
March 1, 2020.
Verified
כבעל עסק אשר צריך להתחרות על לקוחות גם במרחב האינטראקטיבי היה חשוב לי לעבוד עם חברה בעלת תודעת שרות גבוהה ,ידע ,מקצועיות ויכולת להגיב במהירות לנתונים On Line . סטודיו OK מגלמת בתוכה את כל מה שחיפשתי ויותר משלב הצעת המחיר דרך העבודה על האתר וכלה בקידומו איכות העבודה הייתה גבוהה ,השירות ללא דופי והתוצאה הייתה באיכות גבוהה ביותר אשמח לעבוד עם OK גם בעתיד בברכה נ.חן סמנכ"ל שיווק ומכירות משק נעמי מושב נטור רמת הגולן

פופולארי

גלילה לראש העמוד

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע”וף משרד הכלכלה
072-2569000