כל איש עסקים יודע שיש נוסחה פשוטה שיש למלא: להוציא פחות ולהכניס יותר, אך בתחום הפרסום הדברים לעיתים הפוכים – לעיתים שווה להוציא יותר על מנת להרוויח הרבה יותר, ועל כן במאמר זה נבחן את השאלה “האם פרסום נדלן חינם אכן מהווה אופציה רווחית “?

פרסום נדל"ן בחינם

מי לא מכיר?

כולם מכירים את האתרים שמאפשרים פרסום חינמי של נכסים, בהם רק יש להעלות תמונה, לתאר את הנכס ולהתחיל לענות לטלפונים של מתעניינים, כאשר ניתן לרכוש מקום טוב עבור הופעת ההודעה, אך גם על כך ניתן לוותר. משתלם לא? אכן שאלה ראויה, ופה נבחן אותה מהראייה השיווקית של משרד פרסום שמתמחה בשיווק דיגיטלי ומנוסה בשיווק נדל”ן.

מקצועיות שמצדיקה את עצמה

יש לזכור שנכס למכירה הנו נכס שמוציאים עליו סכומי עתק, ותמיד יש לשאוף לקבל עליו עוד כמה אלפי שקלים, אך לשם כך יש לעשות שני דברים חשובים:

  1. להציג אותו באופן אידאלי (הן מבחינת נראות והן מבחינת תיאור מילולי).
  2. לשווק אותו לקהל יעד שמסכים ויכול לשלם את המחיר המלא.

כאן נכנסת למערכה חברת שיווק משומנת, אשר יודעת כיצד להציג את הנכס באופן מדויק ואידאלי ומכירה את שלל השיטות באמצעותן ניתן לכוון את המודעה אל קהל יעד כמה שיותר ממוקד. אי לכך לא מדובר בפרסום בחינם, אך כן מדובר בפרסום הרבה יותר חכם ובסופו של יום גם הרבה יותר מניב.

איך בכול זאת מפרסמים בחינם? – כמה טיפים שימושיים – להוציא עט ומחברת

טיפים שימושיים לפרסום נדל"ן

אם יש לכם זמן פנוי המשיכו לקרוא, ולו כי מדובר בשיטות יעילות, אך שמצריכות השקעה רבה ואף כישרון ניסוח וכתיבה. להלן שורת אופציות רלוונטיות עבור שיווק חינמי, שבין היתר גם מוכחות בתחום הנדל”ן:

  1. אם יש לכם חברה בתחום הנדל”ן ודאי יש לכם אתר, אך גם כדאי שיהיה לכם בלוג בנושא – בלוג שיעניק טיפים מהתחום ושיעדכן בשינויי החוק.
  2. ניתן לפרסם מאמרי תוכן איכותיים באתרי מאמרים אשר מאפשרים הוספת קישור לאתר. על המאמרים להיות בעלי ערך מוסף ולכלול מילות מפתח מתחום הנדל”ן.
  3. היו פעילים בפורומים שנוגעים לעסק שלכם, כך ניתן לפגוש קהל נרחב של לקוחות פוטנציאליים. דוגמה? אם אתם מבקשים לקדם יוזמה נדל”נית באזור מסוים, ניתן להיות פעילים בפורום הכלכלי של אזור המגורים.
  4. פרסום חינמי באינדקס אתרים.

שורה תחתונה?

פרסום נדלן בחינם מתייחס בעיקרו אל קידום אורגני, אך יש לקחת בחשבון שגם קידום אורגני אינו יכול להצליח ללא כל הוצאה, וזאת כי על מנת להגיע לתוצאות יש להשקיע לא מעט בתהליכי  SEO יצירתיים ואיכותיים, יש לבנות קישורים ובאופן כללי יש להיות מקצוענים או לחלופין מאוד סבלנים ואוטודידקטים.

אנו במשרד פרסום OK בקיאים בשיווק נדל”ן, מכירים את סל הכלים הדיגיטליים שמאפשרים להוצאה שלכם להיות מנותבת באופן כמה שיותר ממוקד ומועיל, מכירים את מאפייני קהל היעד של מגוון נכסים (ואף יודעים כיצד לנצל זאת) ועוקבים באופן צמוד אחר מדדי הצלחת הקמפיין (שנבנה בכול פעם מחדש ובאופן אישי), כאשר בין היתר אנו מסייעים לעסק / לנכס שלכם להיראות הכי טוב, לצד השקעה בבידול ומיתוג מקצועי.

מכאן שאם יש לכם נכס נדל”ני, ראשית הצטיידו בנכס שיווקי – השקיעו על מנת להכניס!