אמרתם פרסום בגוגל, ובעצם התכוונתם לפרסום בפייסבוק, וזאת כי מדובר באחת מהרשתות החברתיות הגדולות והמשמעותית ביותר, אליה אנשים נכנסים כמה פעמים ביום, ולו בזמן שהמעלית עולה במשך כמה שניות אל עבר הקומה הרצויה. עם זאת, כיום ידוע שאין זה מספיק רק לפתוח דף עסקי ולהיות פעילים בעמוד, אלא יש להשקיע בקידום ממומן, ופה מדובר בפוטנציאל גדול שיש לדעת לנצל.

פרסום בפייסבוק

להלן מספר טיפים חשובים שיעזרו גם לכם לממש יעדים שיווקיים לצד הוצאה מושכלת:

  • אל תתביישו – סננו! ראשית ולפני הכול השקיעו היטב בסינון קהל היעד. לשם כך יש להבין היטב מיהו ומהם המאפיינים שעומדים מאחוריו, ורק לאחר מכן יש לבחון כיצד נכון לפנות אליו. כמו כן, פייסבוק מעניק שלל תובנות אודות קהל היעד, כך שתמיד ניתן לשפר ולייעל את הקמפיין בהתאם לממצאים.
  • הביטו בשעון – ידוע שלפוסטים מוצלחים יש כוח רב, אך יש להיות מודעים שגם ישנה חשיבות לשעה ביום בה הם מתפרסמים. אי לכך יש לבחון בהתאם לתגובות אלו שעות יותר מניעות.
  • תרגלו – התקינו קוד מזערי העונה לשם “פיקסל”. פיקסל מאפשר לייצר קהל יעד רלוונטי, אליו יתאפשר לאחר מכן להזרים רימרקטינג.
  • צלמו ופרסמו – אין כמו שילוב של סרטונים קצרים בפייסבוק, כך שראוי לנצל זאת עבור קידום קמפיינים.
  • דגדגו את קהל היעד שלכם להגיב – ניתן לעשות זאת ע”י פרסום מידע מרתק, חצוף, מרגיז, מצחיק וכדומה. ככול שהתוכן ייצור יותר תהודה, כך תדעו שאתם בדרך הנכונה.
  • אל תעשו חצי עבודה – גם אם הקמפיין שלכם אש, יש להשקיע בשלב הבא – יש להשקיע בעמוד נחיתה שגם כן ישמור על אותו קו ויוביל לתגובה הרצויה.
  • היו אדיבים, או במילים אחרות מתוחכמים – הציעו לקהל היעד שלכם דברים בחינם, כגון מבצע, הטבה, או פשוט טיפים מקצועיים או סרט הדרכה. מהר מאוד תגלו שאנשים נמשכים להטבות ואט אט הופכים ללקוחות.
  • היו מחושבים – למרות שקידום ממומן בפייסבוק עשוי להסתכם בכמה שקלים מדי יום, יש לבחון מראש כמה אתם מוכנים להוציא סה”כ בהתאם לאופי ההכנסה. בנוסף השאירו מקום לגמישות ואל תשקיעו הכול בקמפיין הראשון, ולו כי בין היתר הוא נועד ללמד אתכם מה לתקן ולייעל בקמפיין הבא.
  • לייק הפוך – נשמע גאוני לקנות לייק? אז זהו שממש לא! מה תעשו עם לייק מגולש שאינו רלוונטי? אל תלכו לכיוון הזה!
  • עמדו זקופים במערכה – היתרון של החשיפה בפייסבוק גם עשוי להפוך לחיסרון ברגע שאנשים מחליטים להגיב באופן שלילי. במקרים מעין אלו יש לענות באופן מתון אך ענייני. אם תפעלו בחוכמה, ניתן להפוך בחזרה חיסרון ליתרון.
  • ריענון – הפרסומת שלכם בפייסבוק עושות עבודה טובה? זה הזמן לרענן! לאחר שהגולשים נחשפים לאותה פרסומת יותר משלוש פעמים, הגיע הזמן לטפוח על השכם ובו זמנית לבצע שינוי, על מנת למנוע אדישות מצד הלקוח.

שלושת היתרונות של קמפיין בפייסבוק

לאור הדברים ובהתאם לנתונים, פייסבוק ללא ספק מהווה את אחד מערוצי הפרסום היותר מובילים!

  • פרסום בפייסבוק מייצר שלל לידים ממוקדים.
  • פרסום בפייסבוק מרוויח מהחשיפה הפאסיבית של הגולשים (לעומת החיפוש האקטיבי בגוגל).
  • פרסום בפייסבוק מציע שקיפות מאוד גבוהה, מציע מעקב צמוד לצד כימות מדדי ההצלחה (עובדה שמובילה לשינוי וייעול הקמפיין באופן מידי).
  • עלות ניהול הקמפיין יחסית נמוכה.

שיווק בפייסבוק

לייק עלינו

מבקשים לקדם את העסק שלכם בעזרת פייסבוק? השאירו לנו את העבודה! אנו בחברת OK מחזיקים בניסיון וידע רב, לצד אנשי מקצוע מגוונים ומובילים בתחומם. צרו קשר, נשב על כוס קפה, נכיר ונתקדם.