תחום הנדל”ן הנו תחום מרתק, צבעוני ושכולל סכומים לא מבוטלים. אי לכך טוב לדעת שכאשר מבקשים לקדם עסקי נדל”ן (בין אם משרד נדל”ן או נכס), ניתן לפנות אל יועצים בתחום, אך גם ניתן לפנות אל חברת שיווק דיגיטלית, ולו בכדי להרוויח הרבה יותר. במה מדובר?

ממש כפי שסוכן נדל”ן מבין שיש להשקיע את המאמצים רק בלקוחות אופציונאליים, כך גם חברת שיווק מבינה זאת, אך לעומת סוכן הנדל”ן, חברת שיווק מחזיקה במספר קלפים נוספים אשר עשויים לדחוף את העסקה לכדי מימוש אידאלי לצד רווח מקסימאלי. כיצד?

  1. מחקרים מראים ש 45% מהזמן הפנוי שלנו מנוצל לטובת גלישה ברשתות חברתיות – נתון שמומלץ לנצל גם כאשר מטרת השיווק מתחום הנדל”ן.

פרסום נדלן

 

  1. ממש כפי שסוכן נדל”ן מכיר את יתרונות הנכס ושואף לפנות אל לקוחות כמה שיותר רלוונטיים, כך גם משרד פרסום מכיר מהצד שלו את יתרונות הנכסים (הדיגיטליים) ואת התכונות והטריקים שמאפשרים לנפות את קהל היעד באופן אידאלי.

 

  1. פנייה אל חברת שיווק עבור פרסום נדלן מאפשרת לנצל את המשאבים הדיגיטליים באופן מנוסה, מקצועי ויעיל, ולו כי ישנה היכרות מעמיקה עם שורה ארוכה של אופציות שיווק (שיווק דיגיטלי ,B2B דיוור אלקטרוני, רשתות חברתיות, קידום ממומן בגוגל…), תוכנות כימות של מדדי ההצלחה (,(Google Analytics ,ROI,CPA,CPM ושלל אופציות עבור ניתוב מושכל של כספי ההשקעה (כגון אופטימיזציה), כך שללא ספק ניתן להוציא כסף באופן יותר מבוקר, להשאיר רושם יותר חיובי ועל הדרך ליצוק תוכן ולבנות תדמית.

שיווק נדל"ן

 

  1. יציקת יסודות – ידוע שכאשר היסודות תקינים גם המבנה יהיה איכותי, וכך גם בעולם השיווק. כאשר פונים אל משרד שיווק ניתן להשיג מכלול שלם של שירותים, שראשית מתחילים מבידול העסק – נתון חשוב ביותר כאשר עוסקים בתחום בו יש לא מעט כרישים ומתחרים. כאשר שיווק מתחיל מבידול, ניתן להבין מהו הערך המוסף שמבקשים לשדר ללקוחות, ניתן להאיר באור חיובי את היתרון היחסי של העסק (או הנכס) ובאופן טבעי ניתן למשוך לקוחות אופציונליים ביתר קלות.

 

  1. ללא מילים – חברת שיווק מעניקה מגוון שירותי שיווק משלימים, כגון שירותי גרפיקה, וכידוע בתחום הנדל”ן מילה שווה יותר מאלף מילים, ועל כן חברת שיווק תדאג שהתמונה לצד הטקסט תהיה מושכת, חצופה ומדויקת במידה.

כל השיטות לפרסום נדלן

 

עשרה טיפים מובילים

להלן עשרה טיפים שאספנו לאורך הדרך בתחום שיווק נדל”ן:

  1. רזולוציה חיובית – בכול הנוגע לתיאור חיובי של העסק אין לנפח, אך גם אין לדלג על יתרונות קטנים שעשויים לגרום לכלל התמונה להיראות הרבה יותר אטרקטיבית.
  2. יש לתאר באור חיובי גם את מאפייני המקום (למשל גני ילדים וריאות ירוקות בקרבת מקום).
  3. תארו את הנכס באופן כמה שיותר מחמיא.
  4. השבחת ערך הנכס – אם מדובר בנכס ריק, מוטב להשקיע בעיצוב הפנים שלו.
  5. מראש החליטו אם יותר נכון להשקיע בכיוון B2C(מיועד לצרכן הפרטי), או בכיוון B2B (מיועד לעסקים).
  6. גם אם בידול נראה מיותר, השקיעו בכך זמן ומחשבה, לעיתים המסקנה היא שעשויה להקפיץ את בית העסק/ נכס מעל שאר המתחרים.
  7. כאשר מנסים למקד את קבוצת היעד בתחום הנדל”ן, שווה להרחיב מעט את טווח הגילאים. דוגמה? פרסום מבוסס מקום מאוד יעיל בתחום הנדל”ן, ולו כי לא מעט זוגות צעירים מבקשים להישאר בסמיכות למגורי ההורים.
  8. אמינות מאוד חשובה כאשר עומדים לסגור עסקה של עשרות אלפי שקלים, ועל כן יש להימנע מהבטחות שווא.
  9. בתחום הנדל”ן אנשים לא ממהרים לסגור עסקה ועל כן יש מקום של כבוד לתחום הרימרקטינג (שיווק מחדש).
  10. כאשר מבקשים למכור נכס, מדובר במכירה אשר משחקת בתחום הוויזואלי, ועל כן שווה ביותר להשקיע בסרטונים ולהפיץ אותם בפייסבוק.

הניסיון שלנו הרווח שלכם

חברת OK בקיאה בכתיבת תוכן לעסקי נדלן, כולל הודעות ייעודיות לפייסבוק, מסרים שיווקיים, עמודי אודות, כתבות תדמית וכדומה, וזאת מתוך ראייה מקצועית אשר מבינה את צרכי הנדלן מעיני המשווק, אופי העבודה וקהל היעד.

בנוסף אנו מנוסים בשיווק נדל”ן – מחזיקים ברזומה עשיר בבניית תכניות שיווק דיגיטליות מותאמות אישית ומעניקים חבילה מבטיחה שבין היתר כוללת שירותי מיתוג, גרפיקה וקידום.

מכאן שבמקום להשביח את ערך הנכס עם עבודת שיפוץ, פשוט פנו אלינו – ללא אבק וללא הוצאות מיותרות!