ניהול קמפיין בגוגל

ניהול קמפיין בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל דורש הרבה מעבר להבנה בסיסית במערכת הפרסום של גוגל. 

כאשר מדברים על פרסום ושיווק במדיה הדיגיטלית ובפרט בגוגל, אחד הדברים החשובים ביותר הוא למידה וניתוח של תוצאות הקמפיינים השיווקיים באינטרנט.

הניתוח מאפשר לנו להפיק לקחים ולמטב את הביצועים בפעמים הבאות על מנת שההשקעה הכספית הרבה לא תלך לטמיון ותביא להצלחה מרבית ולתוצאות מקסימליות.

הגדלת יחסי המרה בגוגל

ניתוח ביצועים בגוגל נקרא אופטימיזציה להמרה או בלועזית הביטוי מעט שונה אך מתכוון לאותה המשמעות – conversion rate והוא מתבצע במספר שלבים וזאת בכדי שנדע מה הם הפרמטרים שעלינו לשנות או לשפר בכדי להגיע לביצועים טובים יותר.

ניהול קמפיינים בגוגל

ביטויים

תחילה, עלינו לבדוק האם הביטויים או מילות המפתח שבחרנו טובים מספיק ומביאים לכניסות לאתר ומניעים את הגולשים לפעולה.

כמו כן, עלינו לנתח את התנועה באתר ולבדוק האם פרטי ההתקשרות מספיק בולטים והתכנים באתר מספיק מעניינים וגורמים לגולש להישאר באתר זמן ממושך.

קידום ממומן ב"גוגל"- PPC 

חשוב לבדוק כמה אנו משלמים עבור הקליקים על המודעה בכדי שנדע האם התקציב ששמנו מתאים והאם הגענו לשיעור הקלקות גבוהה ביחס לתקציב.

מודעות 

בפרסום מודעות ב"גוגל" חשוב לבצע ניתוח המרה לבדיקת הביצועים של המודעות שהעלנו ולבצע השוואה בין הקמפיינים השונים שהעלנו מהעבר, כך נוכל לראות באופן מדויק מהם הפרמטרים שעבדו הכי טוב, איזה מודעה הביאה להכי הרבה כניסות וכו'.

הצלחה של קמפיינים מושפעת גם ממשתנים שוליים כמו התקופה שבו עלתה המודעה, התוכן והאטרקטיביות שלה.

משתנים אלה משפיעים על הגולשים בהחלטה האם ללחוץ על המודעה שתביא לביצוע המרה.

דפי נחיתה – ניתוח המרה של דפי הנחיתה מתבצע באותו אופן שבו מבצעים ניתוח למודעות ממונות. אנו בודקים את האפקטיביות ומבצעים שינויים בהתאם.

ניהול קמפיינים בגוגל

ניתוח המרה

לאחר שניתחנו את כל הפרמטרים יש לבדוק אל ביצועי ההמרות בפועל. ראשית, עלינו לבדוק שפרטי ההתקשרות נכונים וברורים והאם הם ממוקמים במקום בולט, כך שהלקוח יכול בקלות למצוא את הפרטים.


צילום תמונה ראשית: Photo by Mitchell Luo on Unsplash

ניהול קמפיינים בגוגל בשקיפות מלאה

ניהול קמפיין מוצלח בגוגל דורש מיומנות, ניסיון, יצירתיות ובעיקר הבנה מעמיקה של תחום הפרסום.

בניהול נכון, גוגל יכול לייצר לידים מעולים ולשנות את כל פני העסק שלכם. 

אם כבר הבנתם את הפוטנציאל הגדול של תחום הפרסום בגוגל ובאינטרנט בפרט, אם אתם רוצים למקסם את פוטנציאל הרווחים של העסק שלכם ולבנות שיטה קבועה ומדוייקת לפרסום הגעתם למקום הנכון.

משרד פרסום OK מומחה בפרסום באינטרנט ויצירת אסטרטגייה דיגיטלית למותגים רבים. אנו מנהלים קמפיינים בגוגל ללקוחות רבים במגוון תחומים ותקציבים.

נשמח לעזור לכם, ללוות ולשתף בידע המקצועי והניסיון העשיר שלנו בתחום.

מלאו את השאלון  בתחתית העמוד, ואולי יחד נוכל להעיף את העסק שלכם כמה צעדים קדימה!

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע"וף משרד הכלכלה
072-2569000