קידום מכירות באינטרנט היא דרך יעילה בעלת השפעה רבה על הצלחתו של העסק. רשת האינטרנט מציעה דרכים רבות ומגוונות שדרכן ניתן לשווק את העסק או החברה שלכם ולהגדיל את המכירות. במאמר זה אנו נציע לכם את הדרכים הפופולאריות והיעילות ביותר לקידום מכירות באינטרנט:

קידום ממומן במנועי החיפוש

קידום אתרים בתשלום מאפשר לנו לקנות מודעות עבור ביטויים מסוימים במנועי החיפוש. המודעות מופיעות בצורה בולטת בראש הדף או בצידו ומקושרת ישירות לאתר העסק. קידום מכירות זה מתבסס על הקלקות על המודעה. מנועי החיפוש דואגים ליצור הפרדה בין מודעה ממומנת לבין תוצאות החיפוש האורגני וזאת על מנת לשמור על תחושת האמינות בקרב הגולשים.

פרסום מודעות תוכן

זוהי שיטת קידום המבוססת על פרסום מודעות בעלי תוכן רלוונטי לאתר בו הן מתפרסמות. למשל בפורטל העוסק בתחום הבניה, יפורסמו מודעות העוסקות בבניית צימרים מעץ.

פרסום באמצעות סוכני מידע

שיטה זו מאפשרת למפרסם להעביר מסרים אל קהל היעד באמצעות סוכני מידע. השיטה מאפשרת לצרכנים להיות מעורבים באופן ישיר בתהליך קידום המכירות של העסק. אותם סוכנים הם בעצם לקוחות שכבר רכשו את המוצר או השירות ובעזרת המלצה הם מעבירים אותה הלאה ללקוחות פוטנציאלים נוספים. סוכני המידע נתפשים בעיני הצרכנים כאמינים ובעלי ידע וניסיון אישי בהתנסות עם המוצר או השירות ולכן רוב הסיכויים שהם אלה שיצליחו לשכנע לקוחות פוטנציאלים לבוא לרכוש את המוצר או השירות שהעסק מציע. לכן, שיטה זו לקידום מכירות נחשבת לאמינה ביותר ואפקטיבית מאחר שהיא מדברת את הצרכנים בגובה העיניים.

פרסום POP-UP

כלי זה מזכיר מאוד את הבאנרים, אך לא זהה. פופ-אפ הוא כלי קידום מכירות  באינטרנט, המתבסס על פרסומות קופצות בעת גלישה באתרים. זוהי שיטה מוכרת ונפוצה, אולם היא בעלת חסרונות משום שגולשים נרתעים ממנה ורואים בה כמטרד, דבר שעלול ליצור אנטי כנגד העסק המפרסם. בנוסף לכך, מרבית הדפדפנים מאפשרים לחסום את מודעות הפופ-אפ מה שהופך שיטה זו לחסרת תועלת. יחד עם זאת, אנו נמשיך לראות רבים הממשיכים לפרסם בשיטה זו משום שהיא תופסת את עיני הגולשים.

באנרים

מדובר במודעות פרסומיות המוצגות באתרי אינטרנט בצידי העמוד. זהו כלי קידום מכירות פופולארי ביותר. הבאנרים יכולים להיות מורכבים מתוכן, אנימציה ותמונות. הקלקה על הבאנרים תפנה את הגולשים לאתר הבית של המפרסם, אולם יותר מ-90% מהגולשים בוחרים ללא ללחוץ על מודעות מסוג זה. משום כך, כלי זה מומלץ לשימוש כאשר מדובר בקמפיין רחב שמטרתו להגדיל חשיפה ולהימצא בכמה שיותר מקומות, כך שגם אם הגולשים לא ילחצו על הבאנר לפחות הם יראו שהוא קיים.