שיווק דיגיטלי – העתיד הדיגיטלי של החברה

 

שיווק דיגיטלי משרד פרסום OKלפעמים מעצם היותנו עוסקים במשהו ונמצאים בתוך תוכו בצורה עמוקה כל כך, איננו שמים לב לדקויות ולהגדרות. הרי אם באמת נחשוב על זה, אנחנו צורכים סמארטפון מרבית היום, צורכים אפליקציות, מחפשים מידע וצרכים בגוגל, מתקשקשים בווטסאפ, מתעדכנים בפייסבוק – אנחנו נמצאים ברשת בצורה כזו או אחרת לאורך כל היום, בין אם אנו מודעים לזה ובין אם לאו. כל הפעולות הללו הן עולם שיווק דיגיטלי.

 

למה?

  • כשאנחנו גולשים ברשת הפייסבוק אנחנו נחשפים למודעות פרסומיות שכידוע לכולם כיום, פרסומות אלו הן בעצם מידע רלוונטי (או לא) לתחומי העניין שלנו, בהמשך נוסיף רימרקטינג. כמו כן, מתייעצים עם חברים ולמעשה ניזונים מתוכן שמעניין אותנו, מה שמאפשר לכם – בעלי העסק, למנף את העסק באמצעות כלי השיווק – פייסבוק.
  • כשאנחנו משוטטים בין האפליקציות, שוב אנו נחשפים לפרסומות מסוגים שונים. באפליקציית הניווט waze למשל, כאשר אנו נמצאים במיקום גיאוגרפי שקרוב אלינו, ״סיכות״ שונות מופיעות על המפה וחושפות אותנו למגוון עסקים כמו מסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, אטרקציות וכדומה – גם שיטה זו היא חלק בלתי נפרד מקבוצה שלמה של פעולות החוברות תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי.

שיווק דיגיטלי בצורה חכמהקידום אתרים בגוגל, פרסום ממומן שמשלים את הקידום האורגני בגוגל, הקמת חנות אינטרנטית, באנרים, ניוזלטרים שמגיעים לרשימת התפוצה שלנו למייל, עמודי נחיתה, בועות צפות שנמצאות באתר מסוים במטרה ליצור הכרה של העסק שלנו ולהגדיל את החשיפה, אלו ועוד הן פעולות של שיווק דיגיטלי.

זכרו – אם עד לפני מספר שנים, היינו מחפשים עיתון או מגזין לפרסם את העסק שלנו – היום מרבית הפרסום מתבצע ברשת האינטרנט. גם אתר אינטרנט שאנו מקימים או אפילו בלוג שאנו פותחים לטובת העסק שלנו הם חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק והפרסום הדיגיטלי.

אז מהם היתרונות של שיווק דיגיטלי?

  1. זה כאן ועכשיו – אין צורך לחכות! באמצעות שיווק דיגיטלי אתם משיגים חשיפה מיידית ולא צריכים לחכות שהעיתון ייצא מדפוס לתפוצה, שמישהו יחליט לקנות אותו ולקרוא בדיוק את העמוד שבו החלטתם לפרסם את העסק שלכם. בדיגיטלי הכל קורה באותו רגע שבו הגולש עושה שימוש במיקום הרלוונטי אליכם וכך אתם יכולים ליצור חשיפה אדירה במינימום זמן.
  2. ממוקד – באמצעות פרסום ושיווק דיגיטלי התואמים את מטרות העסק שלכם, אתם יכולים ליצור חשיפה ממוקדת. יש המון שיטות וטכניקות מתקדמות שמאפשרות לכם להגיע אל קהל היעד שלכם בין אם זה דרך הפייסבוק דרך גוגל, דרך יח"צ אונליין כמו טאבולה ואאוטבריין ואפיקי פרסום שונים נוספים. ברגע שאתם מגיעים לאנשים שאתם מעניינים אותם מלכתחילה (הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם), הסיכוי שלכם להגדיל את אחוזי המכירות שלכם גדל פי כמה, בעוד אם אתם מפרסמים לכולם ובאופן פחות ממוקד – הפרסום לא יהיה אפקטיבי.
  3. כולם נמצאים שם – כמו שאמרנו בתחילת הפוסט, כל אחד ואחת מאיתנו נמצא ברשת בשלב כזה או אחר של היום. יש מאיתנו גם כאלה שנמצאים שם יותר מאשר מבמקומות אחרים ולכן הכלים השיווקיים הדיגיטליים מגיעים לכמות גדולה מאוד של אנשים.

אז איך אני אדע איזה כלי שיווקי מתאים לעסק שלי?

שיווק דיגיטלי מתקדםבדיוק בשביל זה, אנחנו נמצאים כאן. משרד פרסום OK הינו משרד פרסום שיידע לאפיין את הצרכים הפרסומיים של החברה יחד עם בשיתוף פעולה מלא של המנכ"ל או מנהל השיווק וישאף לקדם את המכירות של החברה בצורה אפקטיבית, מהירה וכן לROI גבוה בתקציבי הפרסום, בזכות נסיון עשיר בקידום מכירות למגוון חברות בארץ.

לייעוץ במציאת המיצוב שלכם בשוק – צרו עמנו קשר עוד היום 072-256-9000 !