התקשרו עכשיו

072-256-9000

שיווק בפייסבוק

neutral_button-01

שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

שיווק עסק באמצעות עמוד עסקי בפייסבוק הינו מומלץ מאוד לכל עסק אשר רוצה לשווק עצמו באינטרנט. לעיתים, השיווק בפייסבוק יכול להוות תחליף לאתר אינטרנט שעלות הבניה והתחזוקה שלו גבוהה מאוד.

בכדי שעמוד עסקי יצליח להביא לקוחות, עליו להיות מעוצב בצורה נכונה ומזמינה, לכלול תכנים שיעניינו את הגולשים ובנוסף ילווה בהליך פרסום ממומן שמופנה לקהל היעד הרלוונטי. ביכולתו של עמוד עסקי טוב להוביל לחשיפה חזקה – הן לאלפי גולשים והן ללקוחות פוטנציאלים בפרט.

מיקוד

בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים, כגון שילוט חולצות, עיתונות, טלוויזיה וכו’, פייסבוק מהווה כלי שיווקי יעיל וזול באופן משמעותי מאמצעי פרסום אחרים. אם מבצעים ניתוח של עלות אל מול תועלת, פייסבוק מגיעה להישגים מרשימים ביותר. היכולת של פייסבוק למקד את קהל היעד בצורה מאוד מדויקת מעניקה יתרון משמעותי, כך שאף אמצעי פרסום אחר לא יכול להתחרות עם העלות והאפקטיביות העצומה ששיווק בפייסבוק מציע.

מפגן כוח

קידום ברשתות חברתיות דורש ידע וניסיון, וזאת כי אין זה רק מספיק להעלות פוסט פעמיים בשבוע, אלא יש ליישר קו מול מגוון נתונים משלימים, כגון השעות בהן קהל היעד מרבה לגלוש ברשת, ביצוע אופטימיזציה תמידית, מעבר על מאפייני קהל היעד, בחינת אופי הפעילות של המתחרים, ביצוע מעקב אנליטי, פיתוח שיטות שמאפשרות למשוך את קהל היעד מבלי לגרום לו לחוש “אובר מחוזר” וכמובן שימוש ברימרקטינג.

 

ארבעת היכולות הנדרשות

ניהול עמוד פייסבוק מצריך מהמקדם להיות בקיא בו זמנית בארבעה מישורים:

  1. גרפיקה
  2. כתיבת תוכן
  3. קריאייטיב
  4. שיווק

עובדה זו אינה מאפשרת לכל אחד להוביל ניהול קמפיינים בפייסבוק, אלא מצריכה פנייה אל משרד פרסום שמתמחה בנישה ושמחזיק בניסיון עשיר לצד הוכחות בשטח.

לידים

השגת לידים הינה מטרה מהותית עבור שיווק בפייסבוק. עם זאת, יש להבין שגולשים אינם ממהרים להפוך ל”ליד חם”, אלא מדובר בתהליך הדרגתי ש”מושך את הגולש” צעד אחר צעד.

שנרחיב? תחילה יש ליצור עניין ואף להעניק לגולש “מתנה” (למשל סרטון הדרכה) ורק לאחר מכן ניתן לחשוף אט אט את שירותי החברה ולהטמיע בהם מסרים שיווקיים. הליך זה מאוד עדין ואף איטי, אך אם מתמידים, זוכים ביעד הנכסף, עובדה שמובילה לדגש הבא: הימנעו משלל קיצורי דרך מטעים שברוב הפעמים פשוט אינם יעילים (כגון בוסט פוסט).

בהתאם לצרכי הלקוח

אנו ב”פרסום אוקיי” מספקים חבילות שיווק בפייסבוק לפי צרכי הלקוח: עיצוב גרפי, שירותי קופירייטינג, ניהול וכתיבת תוכן, קידום קמפיין ממומן ובניית קמפיינים. בכול פעם מחדש אנו בוחנים את שיטת השיווק האידאלית, מתייחסים לצרכים ולדגשים, בוחנים היכן הכי נכון להשקיע את התקציב שמופנה לשיווק וכל העת מבצעים אופטימיזציה. בהתאם לשורת המסקנות אנו מייעלים ומדייקים את הקמפיין, כאשר סך התהליך מיישר קו עם גובה התקציב.

 

 

 

 

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
גלילה לראש העמוד