בעידן שבו מחירי הנדל”ן בשמיים, משכורת עם 5 מספרים שמתחילה ב2 לא תספיק, כנראה, לגיוס משכנתא לדירת 5 חדרים והשיח הלאומי הבלתי פוסק עוסק בדיור צריך למצוא פתרונות.

אבל אנחנו לא מקדמים פה תמ”א 38 אלא פרסום, כזה שהוא מעולה ודמגוגי במידה (קיים דבר כזה).
בפרסום, אחד הכלים הוא הצורך. כאשר יש צורך ללקוח פוטנציאלי, אז יש פוטנציאל לספק לו אותו.
הלקוח הוא יכול להיות גם אני שכותב את הפוסט, הוא יכול להיות גם אתם ולנו יש רגשות שמונעים על ידי הצרכים, לפעמים על ידי פחד.
לכל אדם יש שוני. גם למותג. אנחנו קוראים לזה דיפרנטאציה (מה נקרא בידול).

חברת קינן קמפינג, היא אחת מהחברות החלוצות בתחום הקמפינג בארץ, מוכרת לעשרות רשתות שכולנו מכירים, ציוד אנרגיה ומחנאות ומשיקה קו קראוונים יבילים עם מגוון ענק.

החוזקה – המוצר מעולה, איכותי, עמיד, שם עולמי.

הבעיה – מי יקנה קרוואן? מי קהל היעד? תיירים. סברנו בתחילה. אבל כמה תיירים יש בארץ? מספר שהוא מינוס משהו.

אז מי כן? התשובה מרומזת בפסקה הראשונה של הפוסט. זוגות צעירים או משפחות שמאסו בכבלי מחירי הדיור.

את מחיר הקרוואן לרוב ניתן להשיג במחיר של 4% מממחיר של בית ברחובות – אז זה עזר לתובנה הפרסומית.

בחרנו להשיק את המותג לקהל ספציפי, אך לפני ה”טרגוט”, בידלנו בצורה פורצת דרך – חיים ללא שכר דירה או משכנתא. 

safe_image-4

safe_image-3

 

 

 

 

 

 

 

 

לא שחכנו את התיירנים כמובן.
כמות החשיפה והפונים יכולה לבשר לח”כ יואב גלנט שר השיכון והבינוי, שכנראה אכן וקיימת בעיית דיור, אם לא הספיקו רבבות היוצאים לרחובות.

safe_image-2

safe_image-1

 

 

 

 

 

 

 

בדף הנחיתה, למי שפחות מכיר, המקום בו נקלוט את הפונים האיכותיים שגייסנו ממסע הפרסום,

הדגשנו בדגמים כי הלקוח רוצה לכוש את בית חלומותיו בסופו של דבר

 בסופרלטיבים, כי הוא רוצה לראות את הייחוד של הקראוון

בראיון עם יואב לימור וגלית גוטמן כי הם פרזנטורים אמינים שמשדרים חברתי

2017-01-08_1015

2017-01-08_1010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וזה יצא מעולה.

מה הבידול של החברה שלכם? תספרו לנו