קידום מכירות באינטרנט

קידום מכירות באינטרנט

רשת האינטרנט הינה פלטפורמה בעלת יכולות מדהימות, המאפשרות להגיע לקהלי יעד רחבים, לקוחות חדשים ולהגדיל מכירות – בהשקעה כספית נמוכה ואפילו בחינם. קידום מכירות באינטרנט הפך להיות כלי שיווקי בעל ערך רב, המביא לשינויים משמעותיים והגדלה עצומה ברווחים הכספיים. משרדי הפרסום אשר השכילו להבין את היתרונות הרבים של האינטרנט, הפכו אותו לכלי קידום המכירות המרכזי עבור לקוחותיהם. להלן מספר עצות חשובות אשר יעזרו לכם ליצור קידום מכירות יעיל באמצעות האינטרנט.

קידום מכירות באינטרנט – עלות נמוכה מול רווח גבוה

בעבר, הלקוחות של העסקים היו בד”כ אנשים שגרים בסביבה הגיאוגרפית שבו ממקום העסק. אולם כיום, האינטרנט מאפשר להגיע לקהלי יעד רבים, גם מחוץ לטווח הגיאוגרפי של העסק גם בארץ וגם בחו”ל ולהגדיל את קהל הלקוחות. נוסף על כך, רשת האינטרנט מאפשרת לנו להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים  בדרכים רבות ומגוונות, גם אם הם רחוקים פיזית וע”י כך להגדיל את ההכנסות של העסק.

בימינו, כמעט לכל בית עסק יש אתר אינטרנט שבאמצעותו ניתן לקבל מידע על החברה ואף לרכוש ולהזמין אונליין את השירותים/המוצרים שהחברה מציעה. ידוע כי האינטרנט הפך להיות כלי השיווק המרכזי בעולם ועסקים שאינם נמצאים ברשת כאילו לא קיימים.

בכדי ליצור קידום מכירות יעיל באינטרנט אין צורך בהשפעה כספית גבוהה, אך יש צורך להשקיע זמן ומחשבה. להלן מספר טיפים להשגת תוצאות מקידום מכירות באינטרנט:

הקמת אתר חנות

הקמת אתר מסוג זה מאפשרת לעסקים נותני שירותי את האפשרות להגדיל את המכירות וקהל הלקוחות באמצעות רכישה אונליין. הקמת אתר חנות לא חייב להיות יקר. ישנם אתרים רבים המאפשרים למכור דרכם את המוצרים, באמצעות חנות מקוונת. בנוסף, ישנם אתרים המציעים הקמת אתר באופן עצמאי (WIX למשל) ללא צורך בידע מקדים בתכנות ועיצוב אתרים. אתר מכירות באינטרנט הוא כלי שדרכו ניתן להגיע לקהלי יעד רבים ובנוסף הוא אמצעי שיווקי לפרסום העסק וקידומו בצורה מקצועית.

בלוגים

הוא אתר אינטרנט המכיל בתוכו פוסטים כמו חדשות, מאמרים וכו’ ואף מאפשרים לגולשים להגיב עליהם. בלוג הוא כלי לקידום מכירות באינטרנט שבאמצעותו ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאלים כאשר הם מחפשים מידע הנוגע לעסק או לאחד המוצרים/השירותים שלו. ישנם אתרים רביעים המציעים פתיחת בלוגים ללא עלות ובנוסף ישנם סוגי אתרים המאפשרים הוספת בלוג לתפריט האתר של החברה בעלות נמוכה. בלוג צריך להכיל בתוכו תוכן איכותי המכיל מידע ומאמרים מעניינים לגולשים. כמו כן, על הבלוג להיות מעודכן באופן קבוע.

כתיבת תוכן

תוכן הינו מרכיב מרכזי וחשוב בעולם האינטרנט. תוכן ומאמרים מקצועיים הם עוד דרך יעילה לקידום מכירות באינטרנט. כל עסק יתאים את התוכן לאופיו ולשירותים/המוצרים אותו הוא מספק. למשל חברה לבניית בתים יכולה לכתוב מאמרים על תהליך הבניה, סוגי הבניה וכו’. התוכן הוא האמצעי שדרכו מגיעים הגולשים אל האתר שלכם דרך מנועי החיפוש. בכדי שהגולשים יגיעו אליכם דרך מנועי החיפוש חשוב מאוד להשקיע בקידום SEO אשר מקדם את התוכן שלכם בצורה ממוקדת בהתאם לקטגוריות ומילות מפתח המתאימות עבור העסק. ראו לציין, כי מאמרים איכותיים הנכתבים בצורה מקצועית, יעלו את כמות הכניסות לאתר וידרגו אותו במקומות הראשונים במנועי החיפוש, דבר אשר יגדיל את הסיכוי של הגולשים למצוא אתכם בקלות.

קידום האתר במנועי החיפוש

כפי שציינו מקודם, קידום האתר במנועי החיפוש ידרג את אתרכם במקומות הראשונים ויגדיל את הסיכוי שהגולשים ימצאו אתכם בקלות. הקידום נעשה באמצעות ביטויים פופולאריים כפי שהם מופיעים במנועי החיפוש בהתאם לתחום העיסוק של העסק. למשל: חברה לבניית בתי עץ למשל, תקדם עצמה באמצעות ביטויים כמו “בנייה בעץ” , בתי עץ מחירים” ועוד. הדרך שבא מנועי החיפוש מזהים את האתר שלכם עם הקלדת הביטויים הרלוונטיים היא באמצעות התוכן הקיים באתרכם. לכן, כאשר מכניסים תוכן לאתר העסק, חשוב להקפיד לכלול בתוכו את הביטויים הרלוונטים שבעזרתם אתם רוצים לקדם את האתר. בתהליך הקידום רצוי להיעזר במקדם אתרים מקצועי, אשר יבצע ניתוחים סטטיסטים ויתאים לכם את הביטויים הפופולאריים ביותר הקשורים לתחומכם.

קידום מכירות באינטרנט
קידום מכירות באינטרנט

קידום ברשתות החברתיות

קידום מכירות באמצעות רשתות חברתיות הפכו לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות. פייסבוק ואינסטגרם הן הרשתות הפופלאריות והיעילות ביותר כיום לקידום העסק דרך רשת חברתית. מעבר לכך, פייסבוק פיתחה כלים שדרכם היא מאפשרת לעסקים, חברות או ארגונים לפרסם את עצמם דרך דפים עסקיים ולקדם את העמוד ופוסטים נבחרים ע”י קידום לקהלי יעד ממוקדים. יתרה מכך, עלות הקידום דרך פייסבוק היא זולה יחסית וניתן לקבוע אותה בהתאם לתקציב האישי.

קישורים חיצוניים

קידום האתר שלכם דרך שיתופי פעולה היא דרך נוספת לקידום מכירות. כלומר, אם לקוח או ספק שלכם ישים קישור לאתר שלכם באתר שלו יסייע לכם להגיע ללקוחות נוספים. החלפת קישורים היא דבר מקובל והדדי בימינו, בעיקר בין ספקים ושותפים עסקיים.

מכאן, אנו למדים כי קידום מכירות באינטרנט הינו תחום רחב ומגוון אשר מאפשר לכם להגיע לקהלי יעד רבים ובהשקעה כספית מינימאלית ביותר. הרחבת קהל הלקוחות הפוטנציאלים וההשקעה הכספית המינימאלית הם אלה שמביאים לרווחיות האדירה בשימוש באינטרנט כמקדם מכירות. בכדי לעשות זאת בצורה ממוקדם ויעילה אשר מותאמת לעסק שלכם ולצרכיו, רצוי להיעזר במשרד פרסום מקצועי שיסייע לכם בקבלת ההחלטות.

פופולארי

6 רעיונות לפרסום עסק

מחפשים רעיונות לפרסום עסק? אין צורך ללכת רחוק. במיוחד עבור העסק ריכזנו עבורכם 6 רעיונות שיעזרו לכם לקדם את העסק. בין הרעיונות אמצעים דיגיטליים ולא

לקריאה מלאה»

התפוח חוגג 40 ! מזל טוב

  apple, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, חוגגת השבוע 40 שנים להקמתה ולכבוד המאורע קיבצנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר שלה בכל הזמנים. חברת אפל, היא

לקריאה מלאה»
גלילה לראש העמוד