קידום חנויות וירטואלית ומדוע אין מכירות באתר שלכם?

Depositphotos_6961355_original-1024x1018_web

קידום חנויות וירטואליות או אתרי סחר (E-commerce) הוא ענף שמתפתח בקצב מסחרר בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ובתקופה האחרונה בפרט. בשנים האחרונות רכישה מקוונת הולכת והופכת לקלה ויעילה מה שהופך אותה לכמעט פעולה שגרתית בחיינו. 

תקופת הקורנה חיזקה בצורה משמעותית את השימוש ברשת לרכישה, וכיום, כמעט בכל בית מבצעים קניות רבות בחנויות וירטואליות גדולות וקטנות כאחד.

בהתאם לעלייה בביקוש, מותגים רבים ואף עסקים קטנים מנצלים את הפוטנציאל של הרשת ומצטרפים לחגיגה עם חנות או אתר סחר משלהם.

אם גם אתם חלק מאותם אנשים שגילו לאחרונה את פוטנציאל העסקי שמספקת חנות אינטרנטית אבל עוד לא פיצחתם את השיטה, הפוסט הבא במיוחד בשבילכם. הכירו את השיטות לקידום חנויות וירטואליות וכמה טיפים על חשבוננו.

מדוע אין רכישות באתר המכירות שלכם?

קידום חנויות וירטואליות מתחיל בהבנה מעמיקה של הדטא והמידע שיש לכם אודות הלקוחות שלכם. כלומר, הכרת הנתונים והביצועים של האתר שלכם ואלו שתרצו להגיע אליהם.

כמה מבקרים צריכים להיכנס לאתר שלכם במהלך יום אחד, כדי שתוכלו למכור 100 מוצרים ביום?

כמה כניסות מייצרת לכם מודעה בפייסבוק?

כמה עסקאות מכירה מייצרת לכם תוצאת חיפוש בגוגל? לכמה עסקאות מכירה נוספות תוכלו לצפות אם תחליפו את התמונה או את טקסט המכירה במודעת הפרסומת או באתר שלכם?

כמה חשיפות דיגיטליות נדרשות כדי למשוך את קהל היעד שלכם ולהמיר את הקליקים שלו לשקלים?

אם אתם לא יודעים לתת תשובה מספרית לכל אחת מן השאלות הללו, אתם מפספסים את אחד מהכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותכם להגשמת חלום ה-ecommerce, שאיתו יצאתם לדרך כשהקמתם את החנות המקוונת שלכם.

אחרי שכתבנו את המאמר המצליח ומקבל הביקורות למה כדאי להקים חנות אינטרנטית, החלטנו להמשיך ולשתף קצת בתהליך קידום חנויות וירטואליות מצליח. תהנו!

קידום חנות אונליין – ה”שם” החדש להיות בו

על פי נתוני איגוד השיווק הישראלי, נכון ל-2016 ממשיך שוק הפרסום הדיגיטלי, שהיקפו נאמד בכ-1.2 מיליארד שקל, לצמוח בקצב המהיר ביותר בשוק הפרסום, תוך שהוא מזנב בעולם הטלוויזיה עם נתח שוק של 30%.

צמיחה זו היא אינה מקרית – יותר ויותר בעלי אתרים מבינים שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם מבלים את זמנם בערוצי אונליין, ושאם ברצונם לפגוש אותם, יהיה עליהם לחפש אותם שם.

קידום חנות וירטואלית

מקור באדיבות: http://b.walla.co.il/item/3028009

בעולם ללא תחרות, הייתם יכולים להתעלם מהנתון הזה ולהמשיך ליהנות מנהירה של לקוחות אל אתרכם, אלא שכאשר עליכם להתמודד מול עשרות ומאות אתרי ecommerce מתחרים, מהארץ ומהעולם, אם אתם לא שם, אתם פשוט לא קיימים. כפי שניתן להיווכח מהנתונים שהבאנו בפניכם, ה”שם” של היום, הוא האינטרנט, ו”שם” בדיוק אתם רוצים להיות. המתחרים שלכם בהחלט שם.

קידום חנויות וירטואליות – תהליך עסקי מקצועי

עולם הפרסום באינטרנט מקיף שורה של ערוצי פרסום ופלטפורמות לקידום חנויות סחר – ובראשם:

ערוצי פרסום אלה הם המטריה של עולם עצום ומורכב, הכולל בתוכו מגוון רחב של טכניקות, שיטות ונתיבי פרסום, שההיכרות איתם היא קריטית להצלחה.

קידום חנות וירטואלית

דברים אלה נכונים במיוחד עבור אתרי ecommerce שאמורים לשלוט בשורה ארוכה של פרמטרים על מנת להשפיע על החלטות הקניה של הלקוח בזמן אמת ובאופן מיידי, ולעשות זאת טוב יותר מהמתחרים שתמיד אורבים בפינה.

פרסום באינטרנט הוא למעשה הכלי היחיד שעומד לרשות אתרי ecommerce להציג את המוצרים שלהם בפני קהל היעד, ואלו הם בדיוק הערוצים בהם זה נעשה.

מהלך פרסום או שיווק דיגיטלי אפקטיבי לא יכול להתבסס על ערוץ פרסום בודד או טכניקת פרסום אחת.

פרסום דיגיטלי הוא תהליך עסקי מקצועי, הכולל בתוכו פעילות בשורה של ערוצים, פלטפורמות, כלים וטכניקות, שמיועדים כולם להוביל לשינוי אמיתי – תהליך שגיבושו וניהולו חייבים להתבצע על ידי גורם מקצועי מומחה.

גורם מקצועי מומחה בהקשר זה, הוא אינו עסק לקידום אתרים או פרילנסר מומחה פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק.

גורם מקצועי הוא משרד פרסום, שיודע להציע לכם חבילה עשירה ומגוונת של מתודולוגיות וטכניקות פרסום מתקדמות, ויותר מכך, להעניק לכם את היכולת לשחק בכל זירות הפרסום במקביל, וליישם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל זירה וזירה.

האימפקט הנדרש הוא ברור וחד משמעי: לזהות את הלקוח הפוטנציאלי, למשוך אותו, להמיר אותו ללקוח משלם ולנצח את התחרות – האימפקט הזה בדיוק, הוא הוא, המהות של משרד פרסום OK.

קמפיין פרסום באינטרנט – מייצרים הכנסות ומנצחים תחרות בעולם ה-ecommerce

קמפיין פרסום באינטרנט בניהול ובביצוע משרד פרסום מקצועי, אמור להעניק לכם סט מובהק של יתרונות ותועלות על פני ערוצי הפרסום המסורתיים, כמו גם על פני משרדי הפרסום האלטרנטיביים:

קמפיין פרסום באינטרנט מתבצע במרחב שבו גם מתבצעת העסקה. במרחב הזה, הלקוח שלכם נמצא תמיד במרחק קליק אחד או שניים מביצוע עסקה

  • קמפיין פרסום באינטרנט מאפשר לכם להזניק קמפיין שיווק דיגיטלי מקיף וארוך טווח בעלויות נמוכות משמעותית ביחס לערוצי הפרסום המסורתיים.
    שטחי הפרסום באינטרנט הם עצומים ומשרד הפרסום הדיגיטלי יודע בדיוק כיצד למצות אותם ביעילות מקסימלית, עם אפס טעויות ועם מבט תמידי על האימפקט והתוצאות

  • עם קמפיין פרסום באינטרנט, תוכלו לבצע פנייה ממוקדת לכל פלח שוק לפי פרופיל אישי, דמוגרפי וכלכלי מפורט, ולהתאים לחבריו את הפרסום הטוב ביותר עבורם

  • קמפיין פרסום באינטרנט יסייע לכם לקדם את האתר אורגנית במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, לבנות את ממשק המשתמש בהתאמה לסטנדרטים הגבוהים ביותר של עולם ה-ecommerce, לעשות שימוש חכם בתמונות המוצרים, לשלב קופירייטינג מכירתי שלא ניתן לעמוד בפניו ולבנות משפך מכירות, שיוביל את המבקרים באתר מדף הבית אל דף התשלום.

  • בקמפיין פרסום באינטרנט, תוכלו ליהנות מיכולות שיווק דיגיטלי מתקדמות, הכוללות עיצוב, קופירייטינג ווידאו ברמה יוצאת דופן, זמינות וגישה מלאה לערוצי הפרסום המתאימים לכם ביותר ואשר בהם נמצא קהל היעד שלכם, וגמישות מלאה בניהול הקמפיין על סמך נתוני אמת, במטרה למקסם את התוצאות

קידום חנויות מסחר בצורה מקצועית

מעל הכל, אמור משרד הפרסום הדיגיטלי להעמיד לרשותכם צוות מקצוענים, שיודעים את התשובות לכל השאלות איתן פתחנו, ולעוד הרבה שאלות אחרות שמטרידות אתכם. אבל לפני הכל, עליכם להחליט לנצח ומשרד פרסום OK ישמח לסייע לכם בכך.

חושבים שאתם מוכנים לקחת את החנות שלכם לשלב הבא? מלאו את שאלון ההתאמה שלנו ואולי יחד נוכל לשבור שיאים חדשים!

פופולארי

גלילה לראש העמוד

אתם מרחק קליק מקבלת המדריך:

catalog_ok_for-site

אתם מרחק קליק מקבלת המדריך:

catalog_ok_for-site