קידום אתרי אינטרנטפרסום במדיה הדיגיטלית כולל בתוכו בין היתר גם קידום אתרי אינטרנט.

הפעולות אשר יובילו את האתר לראש תוצאות החיפוש לא יהיו רנדומליות אלא יתוכננו בקפידה על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה.

קידום האתר יכול להוביל כל עסק וחברה קדימה, לקבל הרבה יותר לקוחות ואף ליצור מכירות אוטומטיות ופעמים רבות בלי צורך לתקשר מול הלקוחות באופן ישיר.

בתחום הקידום אפשר להפריד בין הממומן לאורגני כאשר חשוב להבין כי בשניהם יש צורך בהבנה מעמיקה של העסק, הגדרת מטרות וכדאי מאד לשלב ידע מתחום הפרסום והמיתוג ולא להסתפק רק בהעלאת האתר במנועי החיפוש.

קידום אתרי אינטרנט באופן ממומן

קידום אתרים ממומן הוא למעשה המודעות השונות אותן אפשר לראות בכל חיפוש בגוגל.

המודעות נמצאות בחלק העליון, התחתון ובצד הדף הנפתח (לעתים כמובן לא יופיעו מודעות בכל מקום וזאת בהתאם לתחום).

קידום זה אומר כי כל עוד בעל האתר משלם כסף למנוע החיפוש, המודעה שלו תופיע.

עם זאת, לא תמיד אנשים ילחצו על המודעה ולכן עליה להיות מושכת ומכוונת למטרה של העסק.

נוסף לכך, כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את התקציב שיש לעסק עבור קידום אתר האינטרנט, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע מנוסה, המכיר היטב את התחום, שיכול ליצור אסטרטגיה לניצול מקסימלי של התקציב.

הצבת המודעות הנכונות בחיפוש המתאים תוביל לגדילה בלקוחות העסק והשגת התוצאות הטובות ביותר מהקידום.

קידום אורגני של אתרי אינטרנט

קידום אתרי אינטרנט בצורה אורגנית משמעותה עלייה במנוע החיפוש בלי לשלם כסף למנוע החיפוש עצמו.

כדי לבצע את הקידום בצורה נכונה, יש לבצע כמה פעולות ואלו לרוב יתבצעו על ידי אנשי מקצוע.

  • אופטימיזציה – איש מקצוע המתמחה בתחום הקידום ושמבין היטב באתרי אינטרנט יוכל להפוך את האתר לנגיש עבור הגולשים, לבדוק כיצד מתבצע מעבר בין הדפים הנכונים ולהפוך את חווית הגלישה לנעימה יותר (ומכאן יוביל להמרת גולשים).
  • קישורים – קידום אתרי אינטרנט דורש בין היתר הצבת קישורים המצביעים על כך שהאתר אותו מקדמים הוא אמין ומומלץ בתחום. הנחת הקישורים חייבת להתבצע בצורה מקצועית ונכונה כדי שלא ליצור הענשה של מנועי החיפוש.
  • כתיבת תוכן – אנשים אשר גולשים באתר רוצים לקבל ממנו תוכן מעניין וכאן נכנסת עבודת כתיבת תוכן. כאשר הכתיבה נעשית בצורה מקצועית, האתר מעניין את הגולשים ואת מנועי החיפוש וזאת בזכות שילוב טבעי ונכון של מילות חיפוש שיכולות להיות רלוונטיות לקידום האתר.
  • בחינת יחס המרה – חלק מפעולת הקידום היא בדיקה כי האתר עושה את העבודה כראוי. כלומר, אין זה מספיק שהאתר נמצא במקומות גבוהים במנוע החיפוש, עליו גם למשוך לקוחות, לגרום לגולשים לגלוש לעבר דפים רבים ולעזור לעסק להשיג את מטרותיו. בעל מקצוע המומחה בתחום הקידום יבצע גם בדיקה של יחס המרה ויפעל לשיפור מתמיד בתחום זה.

שילוב של קידום ופרסום אתרים

קידום אתרי אינטרנט במנועי החיפושפעולת קידום אתרי אינטרנט תתבצע כחלק בלתי נפרד מפרסום העסק.

לכן, כדאי לשלב כוחות ולמצוא חברת פרסום לה יש צוות מקצועי ומגוון שיכול לתת מענה בכל תחומי הפרסום לרבות המסורתי והדיגיטלי.

משרד הפרסום OK נותן מענה שכזה, הוא מחזיק בצוות מגוון, מביא איתו ניסיון עשיר לכל הליך פרסומי ומבצע עבודה יסודית בכל מדיה בה הוא מקדם את העסק.

קידום האתרים מתבצע על ידי מומחים בתחום ותוך שיתוף פעולה בין אנשי הצוות כשהמטרה היא ליצור פרסום והעלאת העסק למודעות בכל האמצעים הקיימים.

שפה משותפת, מיתוג וקידום האתר, מובילים לקידום העסק והשגת היעדים.