עבודת קופירייטינג מקצועית וטובה צריכה להיות כתובה בצורה נכונה ובנוסף להביא למכירות. כתיבת התוכן השיווקי צריכה להיות מקצועית ואיכותית ולשלב בתוכה רעיון שיעביר את המסר השיווקי בצורה ברורה שבסופו של דבר תניע את הלקוח לפעולה.

עבודת הקופירייטינג עוסקת בכתיבה שיווקית שתיצור עניין רב ובנוסף תבחר מסר שיקלע למטרה ויניע את הלקוח לפעולה. קופיריטינג טוב ואיכותי הוא בעל מסר שיווקי קל וברור המותאם לקהל היעד שאליו הוא פונה . יש להקפיד על מסר אחד, חד וברור ולהימנע מריבוי מסרים. בנוסף, יש להקפיד על עיצוב נכון של התוכן. כדי לעשות זאת בצורה נכונה, חשוב להיעזר בקופרייטר או מנהל תוכן מקצועי שידע איך למשוך לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להתעניין בעסק שלך.

אנו ב”פרסום אוקיי” מעניקים שירותי קופירייטינג המשלבים רעיון ותוכן שיווקי איכותי. השירות כולל כתיבת תוכן לאתרים, ניסוח למודעות ומוצרי קידום מכירות כמו באנרים, דפי נחיתה ועוד. בנוסף אנו מעניקים שירות קופירייטינג למיתוג העסק הכולל: שם וסלוגן לעסק, פרופיל חברה ועוד.

קופירייטינג לאינטרנט

כאשר יש צורך בקופירייטינג לאינטרנט חשוב להתאים את התוכן גם לגולשים וכמובן למנועי החיפוש בהתאם למילות המפתח המוגדרות. בימינו, קופירייטר מקצועי חייב להיות מומחה באינטרנט ובקידום אתרים בכדי לדעת איך למשוך לקוחות פוטנציאלים לקרוא את התוכן השיווקי ולהוביל אותם לכניסה לאתר ולביצוע פעולה.

קופירייטינג לדפוס

בשונה מקופירייטינג לאינטרנט שבו יש לשים דגש גם על התאמה של התוכן למנועי החיפוש ולקידום. בקופירייטינג לדפוס מלבד המסר השיווקי יש חשיבות רבה גם לעיצוב הגרפי ואיכות ההדפסה.

בקופירייטינג לדפוס או לאינטרנט יש להקפיד על תוכן איכותי המותאם לפלטפורמה ושיניע את הלקוחת לפעולה, זהו מדד ההצלחה של התוכן.