התקשרו עכשיו

072-256-9000

קופירייטינג מה הסיפור שלכם ?

Freelancer needs workstation, workplace with open laptop computer, smartphone, notebook, cup or mug and pot of flowers,online learning or distance work concept, modern table at window in home interior

קופירייטינג מה הסיפור שלכם ?

קופירייטינג

עבודת קופירייטינג מקצועית וטובה צריכה להיות כתובה בצורה נכונה ובנוסף להוביל למכירות. כתיבת התוכן השיווקי צריכה להיות מקצועית ואיכותית ולשלב בתוכה רעיון שיעביר את המסר השיווקי בצורה ברורה ושיניע את הלקוח לפעולה.

עבודת הקופירייטינג עוסקת בכתיבה שיווקית שתיצור עניין רב ובנוסף תבחר מסר שיקלע למטרה ויניע את הלקוח לפעולה. קופיריטינג טוב ואיכותי הוא בעל מסר שיווקי קל וברור המותאם לקהל היעד שאליו הוא פונה. יש להקפיד על מסר אחד, חד וברור ולהימנע מריבוי מסרים. בנוסף, יש להקפיד על עיצוב נכון של התוכן. כדי לעשות זאת בצורה נכונה, חשוב להיעזר בקופרייטר (או מנהל תוכן מקצועי) שיידע איך למשוך לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להתעניין בעסק שלך.

לדעת לספר סיפור

ממש כפי שיש לדעת לספר סיפור – להבין מתי להאט, להוסיף רעשי רקע, ללחוש ואף מתי לגלגל את ההברות, כך יש צורך לדעת לכתוב תוכן באופן שייצור עניין וימשוך את העין. מכאן שבין היתר קופירייטר מקצועי צריך להגדיר מטרה, למצוא רעיון ומנקודה זו לוודא שהכתיבה תהיה מרתקת, קולחת, עניינית, מחולקת למקטעים, מובילה לפסקה הבאה ובשתי מילים פשוט מושכת ומוכרת!

קופירייטינג לאינטרנט

כאשר יש צורך בקופירייטינג לאינטרנט חשוב להתאים את התוכן גם לגולשים וכמובן למנועי החיפוש, בהתאם למילות המפתח המוגדרות. בימינו, קופירייטר מקצועי חייב להיות מומחה באינטרנט ובקידום אתרים, וזאת בכדי לדעת איך למשוך לקוחות פוטנציאלים לקרוא את התוכן השיווקי ולהובילם לביצוע פעולה באתר.

קופירייטינג לדפוס

בשונה מקופירייטינג לאינטרנט שבו רצוי לשים דגש גם על התאמה של התוכן למנועי החיפוש ולקידום, בקופירייטינג לדפוס מלבד המסר השיווקי, גם ישנה חשיבות רבה לעיצוב הגרפי ולאיכות ההדפסה.

בקופירייטינג לדפוס או לאינטרנט יש להקפיד על תוכן איכותי שמותאם לפלטפורמה ויש להקפיד על תוכן שיניע את הלקוחות לפעולה. שני פרמטרים אלו מגדירים את מדד ההצלחה של התוכן.

כובע אחד שני יעדים

בפני כל קופירייטר עומדים שני יעדים: ליצור תוכן בעל ערך מוסף ולמכור את המותג, כאשר הקושי הגדול הוא לשלב בין שניהם, מבלי שהלקוח יחוש שמדובר בעוד פרסומת שאינה שווה את זמנו, וזאת כי בעידן המדהים בו אנו חיים המדיה עוטפת את הכול ועל כן התחרות עצומה, כך שאנשים פיתחו מיומנות להתעלם מפרסומות. אי לכך קופירייטר איכותי צריך להבין בכול פעם מחדש כיצד לקפוץ מעל המשוכה וכיצד לגרום ללקוח להגיע לבד לפרסומת (ואף לגלות בה עניין), וזאת באמצעות תוכן שמעניק ערך מוסף – למשל הנחה, סיבה לחייך, טיפ חשוב, חיבור לצד הרגשי וכדומה.

אומנות

שירותי קופירייטר הם ללא ספק נישה מקצועית ואומנותית, וזאת כי יש לדעת כיצד לשלב נכונה בין המוצר ליעדים הנקודתיים – באופן שלם, רצוי, מושך וכדאי. לשם כך יש צורך בניסיון, ידע וכמובן שגם כישרון. עם זאת, אין זה מספיק, אלא בין היתר צריך לבצע עבודה מקדימה, ופה “מיתוג” נכנס לתמונה, נדבך מרתק ומעניין שנדון בו לעומק במאמר אחר, אך רק נציין שהרבה פעמים על מנת שהקופירייטר יעמוד במשימה, הוא זקוק לצוות שלם של אלופי שיווק – כל אחד בתחומו.

מהו הסיפור שלכם?

במשרד פרסום מעניקים שירותי קופירייטרינג שבין היתר משלבים רעיון נקודתי מותאם מאפיינים וצרכים, לצד תוכן שיווקי איכותי. השירות כולל כתיבת תוכן לאתרים וניסוח למודעות ולמוצרי קידום מכירות (כגון באנרים, דפי נחיתה ועוד). בנוסף, אנו מעניקים שירות קופירייטינג למיתוג העסק הכולל: כגון שם וסלוגן לעסק, פרופיל חברה ועוד. שנסכם? כל עסק מביא עמו סיפור ייחודי. הרשו לנו לספר אותו באופן המדויק והרווחי ביותר – כיצד? השאירו זאת לנו!

 

 

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
גלילה לראש העמוד