מפרסום עסקיםגוון העסקים בשוק הישראלי הינו נרחב ומגוון. קיים מגוון בלתי נדלה של עסקים – ממש בדיוק כמוך, שבכדי שאנחנו כ-צרכנים נכיר אותם או שלב לפני – נדע על קיומם, קיימים ועונים עבורנו על איזשהוא צורך קיים, אותם עסקים חייבים לפעול למען חשיפה מוגברת – גם דרך פרסום.

יחסי ציבור ופרסום הם כבר מזמן לא רק נחלתם של עסקים גדולים: מעצבי פנים, כותבים, רואי חשבון, עורכי דין, מנעולנים – כולם מוכנים להשקיע תקציב בתהליך הכולל פרסום עסק. אם עד לפני כמה שנים, טרם הפלטפורמות האינטרנטיות השונות תפסו תאוצה ופרצו לתודעה שלנו, הכוח הפרסומי הגדול היה בידיים של הרשתות, המותגים והארגונים הגדולים.

הפרסומת באינטרנט אינן פרסומות רגילות, כמו שהיינו רגילים עד לפני כמה שנים לראות בעיתונים ובמגזינים. פרסומות דיגיטליות משלבות לרוב גם קטעי אנימציה ותנועה מה שמאפשר להעביר את המסר הפרסומי בצורה מגרה שגורמת לקהל אשר נחשף אליה להגיב.

פרסום עסקים וחברות 

המוח הישראלי ידוע כעסקי, חכם ומאוד מתקדם, ועל כן אין זה מפליא למצוא שבמדינתנו הקטנה יש שפע של עסקים מכל הגדלים והתחומים. עם זאת, לצד הגאווה הישראלית, גם ישנו מינוס – תחרות גדולה על כל לקוח, וכיוון שכיום עולם הפרסום במקום אחר מזה שאפיין את העשור הקודם, הזירה הדיגיטלית היא שדה קרב, בה יש חוקים, תנאים, חיזוקים חיובים ושליליים וכמובן הזדמנות גדולה לשגשג – להתאים בין יעדי העסק לבין מצב חשבון הבנק.

אם גם אתם מבקשים להיות חלק מזירת השיווק הפופולארית והדינאמית ביותר שקיימת, אתם צרכים שחקן חיזוק – אתם זקוקים ליד מכוונת, וזאת על מנת שהעסק שלכם יקבל את התנופה לה הוא זקוק, מבלי שתחושו חסרי אונים, מבלי שתחושו נשרכים מאחור ומבלי שתוציאו סכומים מיותרים.

יש להבין שכיום חברות  לא רק יכולים להיעזר במערך שיווק מקצועי, אלא צריכים להיעזר בכל הטוב שעולם השיווק הדיגיטלי יודע להציע, וזאת לצד ההבנה שחברות אינן ממהרות להוציא כספים מיותרים ואף מתקשות להפנות סכומים עבור יעדים שדורשים לחכות – עד שיגיעו רווחים.

מדוע?

כיוון שכל עוד מפנים באופן מושכל תקציב עבור שיווק דיגיטלי, ניתן להגדיל את החשיפה, לחזק את שם החברה, להגיע לקהלים יותר ממוקדים, ליצור באז’, להקים רשימת תפוצה (של לקוחות פוטנציאליים וקיימים) ובאופן כללי הוצאות שיווק מסייעות למנף את העסק ולהגדיל באופן ניכר את נתח ההכנסה.

מכאן שחשוב ביותר להבהיר שחברות יכולות לקבל פרסום איכותי לצד תקציב נוח, ופה אנו חברת OK נכנסים לתמונה –

  • עם המון אמביציה להשאיר עוד לקוחות מרוצים, משמע עוד חברות שמגיעות ליעדים המדויקים שעזרנו להגדיר.
  • עם המון כישרון (מוזמנים להכיר כל אחד מאנשי הצוות שלנו).
  • עם המון יצירתיות – פרמטר חשוב שלא פעם מתמרן לכיוון הנכון את הספינה.
  • עם המון מקצועיות בתחום, מוזמנים להכיר דרכינו את שלל הדרכים האפשריות עבור קידום דיגיטלי.
  • עם המון אהבה לתחום – אחרת לא היינו פה.

היתרונות של פרסום חברות בדיגיטל

פרסום עסק אז למה שרק עסקים גדולים יוכלו ליהנות מפרסום אפקטיבי שמצמיח את העסק מבחינת המכירות, התודעה ומעצים את החשיפה? משרד פרסום OK, שם לו למטרה לקדם את מעגל המכירות עבור חברות. אנו מספקים שירותים שונים של שיווק דיגיטלי הכוללים בתוכם קידום אתרים אורגני (גוגל), קמפיינים ממומנים (פרסומות או מודעות), שירותי עיצוב, הקמת אתרי חברה, פרסום OFFLINE והכל בשילוב עם אסטרטגיה פרסומית שנכונה ומותאמת במיוחד ובאופן ספציפי לעסק ולמותג שלכם. פרסום עסקים הוא תהליך עמוק, חשיבתי שדורש מקצועיות, הבנה, סבלנות והרבה התמדה. הצטרפו למעגל הלקוחות שלנו ותווכחו כיצד העסק שלכם מקבל בדיוק את מה שהוא צריך, בדרך אל העיניים הנכונות – הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

פרסום חברות בעידן תקציבי

כאמור, הנושא הכספי בכל מה שקשור לפרסום חברות הוא סוג של מכשול בפני עצמו. עבור שירות של יחסי ציבור, גובים היחצ״נים מחברות בין 3,200 ל-5,500 דולר בחודש, מחיר שלא תמיד כל עסק יכול לעמוד בו. הרי יש עוד המון הוצאות שקשורות לפרסום בין אם דיוור למייל, באנרים, מודעות קופצות, שלא לדבר על תחזוקת אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד.

היתרונות של פרסום עסקים באינטרנט:

  1. פרסום ממוקד קהל יעד.
  2. חשיפה גבוהה.
  3. אפשרות לשלוט על הקמפיין בכל זמן נתון.
  4. התאמת הפרסום בהתאם למילות המפתח המאפיינות את העסק שלכם.
  5. נראות/בולטות גבוהה.

פרסום גם לעסקים קטניםחשוב תמיד לזכור, פרסומת באינטרנט מהווה גמישות גבוהה וניתן להתאים אותה בהתאם לתנאי השוק המשתנים, בהתאם לפרוייקטים בהם המפרסם עוסק באותו זמן, לצאת במבצעים פרסומיים ועוד. השילוב בין עכשוויות, גמישות ותגובה בזמן אמת הופך את עולם הפרסום האינטרנטי למדיום העכשווי המדוייק עבור כמעט כל חברה.

הפניית תקציב

מכירים שאנשים שאין להם הרבה מוכנים להמר על סכום יחסית גדול מתוך שאיפה להרוויח הרבה יותר? ובכן בעולם השיווק הדיגיטלי אין זה כך, ואילו אצלנו במשרד פרסום OK אנו אומנם כן מבקשים מהלקוחות להשקיע, אך אנו לא מהמרים, אלא בונים ביחד עם הלקוח הליך שיווק ייחודי, אישי ומותאם סיטואציה, על מנת שההשקעה אכן תניב רווחים רצויים ותסייע להגיע ליעדים המדויקים שהגדרנו ביחד.

כמה עליכם להשקיע? יש מקרים שאנו מוצאים לנכון לגזור את שכרנו כאחוז מסך השיווק הממומן ויש מקרים שהמחיר ללא תלות בגובה התקציב הממומן – תלוי סיטואציה.

באופן כללי יש לדעת שכאשר מדובר בפרסום עסקים וחברות נהוג להשקיע בתקציב הפרסום בין 3-7% מסך ההכנסה החודשית. נשמע הרבה? כל עוד הנתח מושקע נכון, מדובר בהשקעה נמוכה, לרוב.

ציינו שיש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן להשקיע בשיווק דיגיטלי, אך אנו מאמינים שיש להתכנס ולהתמקד בדרך אחת יעילה, כאשר תמיד טוב להשאיר מעט בצד עבור אפיקים תומכים. כיצד? זה כבר התחום שלנו!

בבוא העת נשב עם כל לקוח ונסביר בדיוק כיצד אנו בוחרים ללוות את העסק בזירה החמה ביותר – בזירה הדיגיטלית בה הכול קורה, בה בכול יום משהו משתנה ואליה נוהרים בכל יום גם הלקוחות שלכם.

אפשרו לנו ביחד עמכם להבין מול מה מתמודדים, איך תוקפים וכמובן כיצד מנצחים, וזאת כי אחרי הכול הזירה הדיגיטלית היא הבית שלנו!