פרסום עסקים – חברות קטנות ובינוניות יכולות לקבל פרסום איכותי בתקציב ריאלי

מפרסום עסקיםגוון העסקים בשוק הישראלי הינו נרחב ומגוון. קיים מגוון בלתי נדלה של עסקים – ממש בדיוק כמוך, שבכדי שאנחנו כ-צרכנים נכיר אותם או שלב לפני – נדע על קיומם, קיימים ועונים עבורנו על איזשהוא צורך קיים, אותם עסקים חייבים לפעול למען חשיפה מוגברת – גם דרך פרסום.

יחסי ציבור ופרסום הם כבר מזמן לא רק נחלתם של עסקים גדולים: מעצבי פנים, כותבים, רואי חשבון, עורכי דין, מנעולנים – כולם מוכנים להשקיע תקציב בתהליך הכולל פרסום עסק. אם עד לפני כמה שנים, טרם הפלטפורמות האינטרנטיות השונות תפסו תאוצה ופרצו לתודעה שלנו, הכוח הפרסומי הגדול היה בידיים של הרשתות, המותגים והארגונים הגדולים.

אז לא עוד –  היום גם עסקים קטנים נהנים מפרסום אינטרנטי, ויראלי וחכם, שלא רק יוצר חשיפה אלא באמת מגדיל את אחוזי המכירות של אותו עסק קטן בשטח. הפרסומת באינטרנט אינן פרסומות רגילות, כמו שהיינו רגילים עד לפני כמה שנים לראות בעיתונים ובמגזינים. פרסומות דיגיטליות משלבות לרוב גם קטעי אנימציה ותנועה מה שמאפשר להעביר את המסר הפרסומי בצורה מגרה שגורמת לקהל אשר נחשף אליה להגיב.

פרסום עסקים – גם עסקים קטנים יכולים לקבל פרסום איכותי בתקציב נוח

המוח הישראלי ידוע כעסקי, חכם ומאוד מתקדם, ועל כן אין זה מפליא למצוא שבמדינתנו הקטנה יש שפע של עסקים מכל הגדלים והתחומים. עם זאת, לצד הגאווה הישראלית, גם ישנו מינוס – תחרות גדולה על כל לקוח, וכיוון שכיום עולם הפרסום במקום אחר מזה שאפיין את העשור הקודם, הזירה הדיגיטלית היא שדה קרב, בה יש חוקים, תנאים, חיזוקים חיובים ושליליים וכמובן הזדמנות גדולה לשגשג – להתאים בין יעדי העסק לבין מצב חשבון הבנק.

אם גם אתם מבקשים להיות חלק מזירת השיווק הפופולארית והדינאמית ביותר שקיימת, אתם צרכים שחקן חיזוק – אתם זקוקים ליד מכוונת, וזאת על מנת שהעסק שלכם יקבל את התנופה לה הוא זקוק, מבלי שתחושו חסרי אונים, מבלי שתחושו נשרכים מאחור ומבלי שתוציאו סכומים מיותרים.

יש להבין שכיום עסקים בינוניים וקטנים לא רק יכולים להיעזר במערך שיווק מקצועי, אלא צרכים להיעזר בכל הטוב שעולם השיווק הדיגיטלי יודע להציע, וזאת לצד ההבנה שחברות קטנות אינן ממהרות להוציא כספים מיותרים ואף מתקשות להפנות סכומים עבור יעדים שדורשים לחכות – עד שיגיעו רווחים.

מדוע?

כיוון שכל עוד מפנים באופן מושכל תקציב עבור שיווק דיגיטלי, ניתן להגדיל את החשיפה, לחזק את שם החברה, להגיע לקהלים יותר ממוקדים, ליצור באז’, להקים רשימת תפוצה (של לקוחות פוטנציאליים וקיימים) ובאופן כללי הוצאות שיווק מסייעות למנף את העסק ולהגדיל באופן ניכר את נתח ההכנסה.

מכאן שחשוב ביותר להבהיר שגם חברות קטנות יכולות לקבל פרסום איכותי לצד תקציב נוח, ופה אנו חברת OK נכנסים לתמונה –

  • עם הרבה ניסיון בקידום חברות קטנות ובינוניות (מוזמנים להכיר את הלקוחות שלנו).
  • עם המון אמביציה להשאיר עוד לקוחות מרוצים, משמע עוד חברות קטנות שמגיעות ליעדים המדויקים שעזרנו להגדיר.
  • עם המון כישרון (מוזמנים להכיר כל אחד מאנשי הצוות שלנו).
  • עם המון יצירתיות – פרמטר חשוב שלא פעם מתמרן לכיוון הנכון את הספינה.
  • עם המון מקצועיות בתחום, מוזמנים להכיר דרכינו את שלל הדרכים האפשריות עבור קידום דיגיטלי.
  • עם המון אהבה לתחום – אחרת לא היינו פה.
  • עם המון הבנה – מבינים שקשה להוציא כספים כאשר מהווים חברה קטנה, שזה לא ידאיג אתכם.

 

היתרונות של פרסום חברות בינוניות וקטנות

פרסום עסק אז למה שרק עסקים גדולים יוכלו ליהנות מפרסום אפקטיבי שמצמיח את העסק מבחינת המכירות, התודעה ומעצים את החשיפה? משרד פרסום OK, שם לו למטרה לקדם את מעגל המכירות עבור עסקים וחברות קטנות עד בינונייות. אנו מספקים שירותים שונים של שיווק דיגיטלי הכוללים בתוכם קידום אתרים אורגני (גוגל), קמפיינים ממומנים (פרסומות או מודעות), שירותי עיצוב, הקמת אתרי חברה, פרסום OFFLINE והכל בשילוב עם אסטרטגיה פרסומית שנכונה ומותאמת במיוחד ובאופן ספציפי לעסק ולמותג שלכם. פרסום עסקים הוא תהליך עמוק, חשיבתי שדורש מקצועיות, הבנה, סבלנות והרבה התמדה. אם אתם עסק קטן או בינוני, הצטרפו למעגל הלקוחות שלנו ותווכחו כיצד העסק שלכם מקבל בדיוק את מה שהוא צריך, בדרך אל העיניים הנכונות – הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

זכרו – פרסום – הוא הדרך. בניית המותג – הוא ההתחלה.

פרסום עסקים קטנים – גם במחיר שאפשר לעמוד בו

כאמור, הנושא הכספי בכל מה שקשור לפרסום עסקים הוא סוג של מכשול בפני עצמו. עבור שירות של יחסי ציבור, גובים היחצ״נים מעסקים קטנים בין 1,200 ל-1,500 דולר בחודש, מחיר שלא תמיד כל עסק יכול לעמוד בו. הרי יש עוד המון הוצאות שקשורות לפרסום בין אם זה פליירים, דיוור למייל, באנרים, מודעות קופצות, שלא לדבר על תחזוקת אתר אינטרנט, דף פייסבוק, אינסטגרם ועוד. אז בשביל שכן תוכלו לעמוד בתקציבים ולהתאים את קמפיין הפרסום ואת הדרך שבה אתם משווקים את העסק שלכם החוצה לתקציב שלכם, אתם זקוקים לחברת פרסום שתדע להשתמש בצורה המועילה ביותר בתקציב שיש לכם, ובשביל זה אנחנו כאן.

היתרונות של פרסום עסקים באינטרנט:

  1. פרסום ממוקד קהל יעד.
  2. חשיפה גבוהה.
  3. אפשרות לשלוט על הקמפיין בכל זמן נתון.
  4. התאמת הפרסום בהתאם למילות המפתח המאפיינות את העסק שלכם.
  5. נראות/בולטות גבוהה.

פרסום גם לעסקים קטניםחשוב תמיד לזכור, פרסומת באינטרנט מהווה גמישות גבוהה וניתן להתאים אותה בהתאם לתנאי השוק המשתנים, בהתאם לפרוייקטים בהם המפרסם עוסק באותו זמן, לצאת במבצעים פרסומיים ועוד. השילוב בין עכשוויות, גמישות, תקציב נמוך ותגובה בזמן אמת הופך את עולם הפרסום האינטרנטי למדיום העכשווי המדוייק עבור כל אותם עסקים – קטנים, בינוניים וגדולים.

 

הפניית תקציב

מכירים שאנשים שאין להם הרבה מוכנים להמר על סכום יחסית גדול מתוך שאיפה להרוויח הרבה יותר? ובכן בעולם השיווק הדיגיטלי אין זה כך, ואילו אצלנו במשרד פרסום OK אנו אומנם כן מבקשים מהלקוחות להשקיע, אך אנו לא מהמרים, אלא בונים ביחד עם הלקוח הליך שיווק ייחודי, אישי ומותאם סיטואציה, על מנת שההשקעה אכן תניב רווחים רצויים ותסייע להגיע ליעדים המדויקים שהגדרנו ביחד.

כמה עליכם להשקיע? יש מקרים שאנו מוצאים לנכון לגזור את שכרנו כאחוז מסך השיווק הממומן ויש מקרים שהמחיר ללא תלות בגובה התקציב הממומן – תלוי סיטואציה.

באופן כללי יש לדעת שכאשר מדובר בחברות ועסקים בעלי סדר גודל קטן עד בינוני, נהוג להוציא על שיווק בין 10-20% מסך ההכנסה החודשית. נשמע הרבה? כל עוד הנתח מושקע נכון, מדובר בהשקעה זניחה!

ציינו שיש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן להשקיע בשיווק דיגיטלי, אך אנו מאמינים שיש להתכנס ולהתמקד בדרך אחת יעילה, כאשר תמיד טוב להשאיר מעט בצד עבור אפיקים תומכים. כיצד? זה כבר התחום שלנו!

בבוא העת נשב עם כל לקוח ונסביר בדיוק כיצד אנו בוחרים ללוות את העסק בזירה החמה ביותר – בזירה הדיגיטלית בה הכול קורה, בה בכול יום משהו משתנה ואליה נוהרים בכל יום גם הלקוחות שלכם.

מסקנה?

גם עסקים קטנים יכולים לקבל פרסום איכותי בתקציב נוח, וזאת כי גודל התקציב אינו משפיע לרגע על איכות הליווי המקצועי שלנו.

מכאן שהתנהלות כלכלית מושכלת היא קודם כל להשקיע בקידום. מהנקודה הזו הכול תלוי במינונים של איך, איפה וכמה.

בשורה אחת?

גמישות, מידיות ומקצועיות מאפשרים גם לחברות קטנות להוביל בזירה הדיגיטלית!

שחקן החיזוק שלכם

אנו במשרד פרסום OK מומחים בשיווק חברות קטנות ובינוניות, מכירים את התחרות הגדולה שעסקים קטנים חווים ויודעים כיצד ניתן לגרום לעסקים קטנים לחדול לחוש מאוימים ולהתחיל לחוש בשליטה לצד טעם של הצלחה, וזאת כי גם אם החברה שלכם חדשה או קטנה וגם אם יש מולה תחרות רבה, היא עדיין מיוחדת ועדיין יש לה קהל יעד שהוא אך ורק שלה!

מבקשים טעימה? אנו מתמחים בכול הנוגע לבניית אתרים, קידום ממומן וקידום אורגני, כאשר מאחורי הקלעים עמלים אנשי תוכן, אנשי גרפיקה ואנשי מדיה שחיים את התחום.

אפשרו לנו ביחד עמכם להבין מול מה מתמודדים, איך תוקפים וכמובן כיצד מנצחים, וזאת כי אחרי הכול הזירה הדיגיטלית היא הבית שלנו!

זכרו:

פרסום = דרך

בניית מותג = התחלה

שנתחיל?!