פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט ושיווק דיגיטלי הפכו לאחד הדברים הפופולאריים ביותר כיום בעולם הפרסום. רשת האינטרנט מספקת לנו טכנולוגיה חדשנית ואינספור אפשרויות. מערכות הפרסום באינטרנט מתחדשות כל הזמן. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו ליצור פרסום ממוקד לקהל היעד הרלוונטי לעסק.

בימים בהם קשת רחבה מהפעולות אותן אנו מבצעים כוללות בין השאר חיפוש אחר מידע רלוונטי דרך האינטרנט, כמעט שלא קיים עסק, חברה או ארגון המספקים ללקוחותיהם שירות כלשהוא או מוצר ולא משתלבים בדרך כזו או אחרת בפלטפורמה האינטרנטית רחבת הידיים.

מהו פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט הוא שם כולל למגוון אפשרויות השיווק העומדות בפנינו – בעלי העסקים, אונליין. פרסום בדיגיטלי מאפשר לנו להציג את העסק שלנו, לחשוף אותו בפני קהלי היעד שלנו, לאפשר גישה נוחה לשירותים אותם אנו מציעים ולא פחות חשוב – לגרום לכך שאחוז המכירות שלנו כתוצאה מאותו פרסום אינטרנטי מסיבי יגדל וישתפר כל הזמן.

למה לפרסם בדיגיטל?

בשנת 2020 כמעט והכל מתבצע אונליין, משלב חיפוש המידע ועד לרכישת מוצרים.

בהתאם לשורת מחקרים, כיום רוב האנשים פונים לרשת האינטרנטית לפני שהם מחליטים איזו תרופה ליטול, איזה מסלול לימודים לבחור, אלו מבצעים לממש, לאן לצאת לחופשה, איזה מוצר לרכוש, כמה הם מוכנים לשלם עבור שירות מסוים וכדומה.

 

פרסום באינטרנט

כלומר, כיום אנשים פונים לגוגל על מנת להשוות, לבחון, לקבל רעיונות, לחסוך, לקבל חוות דעת, ללמוד וכדומה. אנשים למדו לנצל את הכלי שטומן בחובו מידע רב ואמין, כאשר אם בכך לא די, הרי שגם יש לקחת בחשבון שאנשים נעזרים ברשת על מנת לחסוך זמן – על מנת לבצע רכישה מבלי לצאת מהבית.

התמכרות חיובית

עוד נתון חשוב שראוי לציין: רוב האנשים אינם מעבירים יותר משעה מבלי להציץ במכשיר הסלולרי, כלומר המידע זמין להם בכול רגע רצוי ואף יותר מכך, האינטרנט אינו צריך למכור את עצמו – אנשים כבר מכורים אליו!

אי לכך, יש לקחת בחשבון שפרסום באינטרנט אינו אינו רק אופציה, אלא הבסיס של עולם השיווק בעידן הנוכחי, כך שאין שאלה האם לאפשר לעסק להיות נוכח ברשת, אלא השאלה היא כיצד עושים זאת נכון, ופה אנו נכנסים לתמונה – עם הרבה ידע, ניסיון ותשוקה למקצוע.

שבעת היתרונות המובילים של פרסום באינטרנט:

  1. חשיפה ממוקדת בפני קהל יעד רצוי
  2. גישה נוחה
  3. חשיפה רחבה לצד השקעה נמוכה
  4. השקעה ממוקדת
  5. יישור קו עם שאר המתחרים
  6. יעילות
  7. השקעה מדידה – יכולת לנתח נתונים מדויקים ולהגיב בהתאם בפרק זמן מידי

המטרות העיקריות של פרסום אינטרנטי:

  1. הפיכת מתעניין ללקוח
  2. בניית ושיפור תדמית
  3. יצירת רשימת תפוצה
  4. פרסום נרחב בתוך זמן קצר והשקעה נמוכה
  5. הרחבת העסק מעבר למגבלת המרחב הפיזי
  6. לגרום ללקוח להרגיש מושקע, ולו באמצעות סרטוני הדרכה ומאמרי מידע
  7. לעדכן את הלקוח בשינויים, בחידושים ובמבצעים לצד מאמץ מינורי
  8. זמינות מידית עבור הלקוח

פרסום באינטרנט – חשיבות גבוהה?

כל מידע אותו אנו מחפשים בין אם המלצות על מסעדה בה אנו מעוניינים לבקר, דיל לחופשה בישראל או בחו״ל, מידע מקצועי המשלב נתונים מחקריים ואפילו רכישה באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת לגבי מוצר שחשקנו בו – הכל נעשה דרך פרסום באינטרנט וכאן הכוח שלכם להגיע ללקוח, באמצעות פרסום נכון.

הרעיון הוא להתאים את שיטת הפרסום בדיגיטל לאופן שתואם את הצרכים של העסק ויגרום לקהל הלקוחות שלכם להבין כי זה בדיוק מה שהם מחפשים. זה אמנם פשוט, אך פרסום נכון דורש דיוק, מקצועיות, הבנה לעומק בכל הרבדים של עולם הפרסום האינטרנטי שכן מדובר בפרסום ממוקד מטרה.

ברגע שהלקוח קיבל את המסר הפרסומי במקום המדויק ובדרך האופטימלית, כך הסיכוי שלכם ליהנות מלקוחות חדשים פוטנציאליים עולה. 

במשפט אחד – פרסום באינטרנט נועד להעביר את המסר הרצוי במקום המדויק ובדרך האופטימלית!

איך מתחילים לפרסם בדיגיטל?

רשת האינטרנט היא פלטפורמה תחרותית, משום שקיימים בה אינספור אתרים וכל אחד רוצה לקדם את האתר שלו כלפי מעלה למקומות הראשונים. לכן, יש ליצור פרסום באינטרנט במגוון דרכים בו זמנית, בעזרת אתר אינטרנט לעסק, רשתות חברתיות, קידום במנועי החיפוש, קידום ממומן ועוד.

השלבים הראשונים

אין לטעות שמספיק להיות ברשת על מנת לסגור את הפינה, אלא פרסום אינטרנטי צריך להיות אישי, חכם ואף יצירתי על מנת לעמוד במשימה. להלן כמה שלבים שעל כל עסק באשר הוא לעבור בדרך לפרסום אינטרנטי יעיל:

  1. התאמת השיטה האינטרנטית.
  2. הגדרה מדויקת של שירותי העסק, מאפייניו, הייחודיות שלו, האתגרים שעומדים מולו, מאפייני קהל היעד והמטרה שלו.
  3. לבחון את גובה התקציב שניתן להוציא בכל חודש לאורך תקופה ממוקדת
  4. לבחור את כלי המדידה האידאליים
  5. להציב יעדים מדידים
  6. להיות נכונים לערוך שינויים
פרסום באינטרנט

השיטות באמצעותן ניתן לפרסם באינטרנט:

אתר אינטרנט

האתר נבנה בהתאם לצרכי העסק. ישנם המון סוגים של אתרים: אתר תדמית, אתר חנות, אתר רספונסיבי (מותאם מובייל) ועוד. אנו שמים דגש על עיצוב נעים לעין, תכנות פשוט, קל וכמובן, תוכן איכותי.

בנוסף, אנו שמים דגש על אפיון UX ויצירת חווית משתמש חיובית. האתרים שאנו בונים מתקדמים טכנולוגית, מזמינים וקלים לתפעול, כך שהגולשים זוכים לחווית גלישה מהנה ומספקת.

רשתות חברתיות

פרסום ברשתות החברתיות הוא דרך נוספת להגדיל את החשיפה ונראות של העסק ברשת האינטרנט. פייסבוק היא הרשת המרכזית בה נעשה הפרסום, משום שהיא הפופולארית ביותר והפרסום בה פשוט, יעיל ולא יקר.

פרסום בפייסבוק נעשה באמצעות קידום ממומן ובעזרת עמוד עסקי פעיל ודינאמי אשר יצור עניין למשתמשים. כמו כן, ישנם רשתות נוספות כמו אינסטגרם, גוגל פלוס וטוויטר שגם בהן ניתן לפרסם ולהגדיל את החשיפה, אולם הן פחות פופולאריות ופחות יעילות מפייסבוק.

קידום בגוגל

קידום אתרים במנועי החיפוש ובגוגל בפרט הוא דבר חשוב מאוד לתהליך החשיפה של העסק ברשת האינטרנט. עסק שלא מופיע באינטרנט – כאילו לא קיים.
לכן, עסק אשר רוצה להגדיל את החשיפה שלו ולהגיע לקהל יעד רחב יותר חייב להשקיע בקידום האתר שלו בין אם זה קידום אורגני ובין אם זה קידום ממומן.
לשם כך, יש להתאים את האתר לחוקי גוגל ולייצר אתר דינאמי בעל תוכן איכותי ומעניין שימשוך את הגולשים.

קידום מכירות באינטרנט

קידום מכירות ברשת מתחלק למספר נישות. ראשית ניתן לקדם את האתר שלנו באמצעות ביטויים ספיציפיים הרלוונטים לעסק שלנו. שיטה זו מכונה קידום ממומן במנועי החיפוש.
לאחרונה, חלו שינויים בכמות המודעות הפרסומיות אותה גוגל מספקת לאתרים המפרסמים, כך שתוצאות הקידום הממומן הולכות ותופסות תאוצה עוד יותר מבעבר.

דרך נוספת הינה באמצעות מודעות תוכן בפורטלים, פורומים ואתרים נוספים. יש גם אפשרות לבצע פרסום באינטרנט באמצעות סוכני מידע.

בשיטה זו הצרכנים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך קידום המכירות, שכן הסוכנים הם לקוחות שרכשו את המוצר או השירות אותם אתם – בעלי העסקים מציעים בעבר וכעת הם ממליצים עליו הלאה. מדובר בשיטה מעולה הן בשל כוחה של המלצה – ״פה לאוזן״ והן בשל העובדה שכבר קיים כוח קנייה שיכול לקדם אתכם הלאה.

ועוד כמה טיפים

  1. צרו שיתופי פעולה עם עסקים אחרים, כגון הופעה כקישור במאמר מקצועי מתחום משיק.
  2. הנעה של לקוחותמרוצים לפרגן ושימוש בהמלצה בפלטפורמות רלוונטיות.
  3. פרסום פופ-אפ– אלו הן למעשה פרסומות אינטרנטיות אשר קופצות בזמן שהגולשים נמצאים באתרים שונים. לשיטה זו יתרונות וחסרונות, לכן כדאי לבחון את כדאיות השיטה בהתאם לעסק שלכם.
  4. באנרים– מדובר באחת משיטות הפרסום האינטרנטיות הפופולאריות ביותר. הבאנרים יכולים לשלב תוכן ותמונות גם יחד. כל קליק על באנר, מעביר את הגולש ישירות לאתר ולכן הבאנר מסייע להגדיל את רמת החשיפה של העסק.

אנו מומחים בקידום מכירות, במיוחד בכול הנוגע לעסקים במידות S/M.
הרעיונות שלנו פורצי דרך, אנשי הצוות שלנו מוכשרים ומנוסים ואנו שמים לנו למטרה לעזור לכם לבחור את שיטת הפרסום הטובה ביותר – הן מבחינת מהות והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם.

לסיכום

פרסום באינטרנט הוא דבר חשוב וחיוני ביותר לכל עסק. לצד צוות שיווק דיגיטלי מקצועי ומעודכן גם יש צורך בדיוק, מקצועיות ובהיכרות מעמיקה עם כלל הרבדים של עולם הפרסום.

אנו משרד פרסום ok נשמח לנהל עבורכם את הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט ובכלל.
בעזרת פרסום יעיל, אפקטיבי וממוקד נביא את העסק שלכם לחשיפה מרבית באינטרנט, שתגיע לקהל היעד הרחב ביותר.

סקרנים?

מבקשים לדעת איזו דרך הנכונה ביותר לדעתנו לתקוף את החזית האינטרנטית עבור העסק הפרטי שלכם? מלאו את שאלון ההתאמה שלנו ובדקו איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם לפרסם בדיגיטל ולגדול.

למעבר לשאלון ההתאמה לחצו כאן

פופולארי

6 רעיונות לפרסום עסק

מחפשים רעיונות לפרסום עסק? אין צורך ללכת רחוק. במיוחד עבור העסק ריכזנו עבורכם 6 רעיונות שיעזרו לכם לקדם את העסק. בין הרעיונות אמצעים דיגיטליים ולא

לקריאה מלאה»

התפוח חוגג 40 ! מזל טוב

  apple, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, חוגגת השבוע 40 שנים להקמתה ולכבוד המאורע קיבצנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר שלה בכל הזמנים. חברת אפל, היא

לקריאה מלאה»
גלילה לראש העמוד