פרסום באינטרנט – המאמר המקיף שכל בעל חברה חייב להכיר

פרסום באינטרנטבימים בהם קשת רחבה מהפעולות אותן אנו מבצעים כוללות בין השאר חיפוש אחר מידע רלוונטי מתבצעות דרך האינטרנט, כמעט שלא קיים עסק, חברה או ארגון המספקים ללקוחותיהם שירות כלשהוא או מוצר ולא משתלבים בדרך כזו או אחרת בפלטפורמה האינטרנטית רחבת הידיים.

פרסום באינטרנט הוא שם כולל למגוון אפשרויות העומדות בפנינו – בעלי העסקים, להציג את העסק שלנו, לחשוף אותו בפני קהלי היעד שלנו, לאפשר גישה נוחה לשירותים אותם אנו מציעים ולא פחות חשוב – לגרום לכך שאחוז המכירות שלנו כתוצאה מאותו פרסום אינטרנטי מסיבי יגדל וישתפר כל הזמן.

בהתאם לשורת מחקרים, כיום רוב האנשים פונים לרשת האינטרנטית לפני שהם מחליטים איזו תרופה ליטול, איזה מסלול לימודים לבחור, אלו מבצעים לממש, לאן לצאת לחופשה, איזה מוצר לרכוש, כמה הם מוכנים לשלם עבור שירות מסוים וכדומה, כלומר כיום אנשים פונים לגוגל על מנת להשוות, לבחון, לקבל רעיונות, לחסוך, לקבל חוות דעת, ללמוד וכדומה, כלומר אנשים למדו לנצל את הכלי שטומן בחובו מידע רב ואמין, כאשר אם בכך לא די, הרי שגם יש לקחת בחשבון שאנשים נעזרים ברשת על מנת לחסוך זמן – על מנת לבצע רכישה מבלי לצאת מהבית.

התמכרות חיובית

עוד נתון חשוב שראוי לציין: רוב האנשים אינם מעבירים יותר משעה מבלי להציץ במכשיר הסלולרי, כלומר המידע זמין להם בכול רגע רצוי ואף יותר מכך, האינטרנט אינו צריך למכור את עצמו – אנשים כבר מכורים אליו! אי לכך יש לקחת בחשבון שפרסום באינטרנט אינו אינו רק אופציה, אלא הבסיס של עולם השיווק בעידן הנוכחי, כך שאין שאלה האם לאפשר לעסק להיות נוכח ברשת, אלא השאלה היא כיצד עושים זאת נכון, ופה אנו נכנסים לתמונה – עם הרבה ידע, ניסיון ותשוקה למקצוע.

שמונת המטרות העיקריות של פרסום אינטרנטי:

  1. הפיכת מתעניין ללקוח
  2. בניית ושיפור תדמית
  3. יצירת רשימת תפוצה
  4. פרסום נרחב בתוך זמן קצר והשקעה נמוכה
  5. הרחבת העסק מעבר למגבלת המרחב הפיזי
  6. לגרום ללקוח להרגיש מושקע, ולו באמצעות סרטוני הדרכה ומאמרי מידע
  7. לעדכן את הלקוח בשינויים, בחידושים ובמבצעים לצד מאמץ מינורי
  8. זמינות מידית עבור הלקוח

שבעת היתרונות המובילים של פרסום באינטרנט:

  1. חשיפה ממוקדת בפני קהל יעד רצוי
  2. גישה נוחה
  3. חשיפה רחבה לצד השקעה נמוכה
  4. השקעה ממוקדת
  5. יישור קו עם שאר המתחרים
  6. יעילות
  7. השקעה מדידה – יכולת לנתח נתונים מדויקים ולהגיב בהתאם בפרק זמן מידי

פרסום באינטרנט – חשיבות גבוהה?

כל מידע אותו אנו מחפשים בין אם המלצות על מסעדה בה אנו מעוניינים לבקר, דיל לחופשה בישראל או בחו״ל, מידע מקצועי המשלב נתונים מחקריים ואפילו רכישה באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת לגבי מוצר שחשקנו בו – הכל נעשה דרך רשת האינטרנט וכאן הכוח שלכם להגיע ללקוח, באמצעות פרסום נכון. הרעיון הוא להתאים את שיטת הפרסום האינטרנטית באופן שתואם את הצרכים של העסק ויגרום לקהל הלקוחות שלכם להבין כי זה בדיוק מה שהם מחפשים. זה אמנם פשוט, אך פרסום נכון דורש דיוק, מקצועיות, הבנה לעומק בכל הרבדים של עולם הפרסום האינטרנטי שכן מדובר בפרסום ממוקד מטרה. ברגע שהלקוח קיבל את המסר הפרסומי במקום המדויק ובדרך האופטימלית, כך הסיכוי שלכם ליהנות מלקוחות חדשים פוטנציאליים עולה.

בשורה אחת? פרסום באינטרנט נועד להעביר את המסר הרצוי במקום המדויק ובדרך האופטימלית!

6 השלבים הראשונים

אין לטעות שמספיק להיות ברשת על מנת לסגור את הפינה, אלא פרסום אינטרנטי צריך להיות אישי, חכם ואף יצירתי על מנת לעמוד במשימה. להלן כמה שלבים שעל כל עסק באשר הוא לעבור בדרך לפרסום אינטרנטי יעיל:

  1. התאמת השיטה האינטרנטית.
  2. הגדרה מדויקת של שירותי העסק, מאפייניו, הייחודיות שלו, האתגרים שעומדים מולו, מאפייני קהל היעד והמטרה שלו.
  3. לבחון את גובה התקציב שניתן להוציא בכל חודש לאורך תקופה ממוקדת
  4. לבחור את כלי המדידה האידאליים
  5. להציב יעדים מדידים
  6. להיות נכונים לערוך שינויים

10 השיטות באמצעותן ניתן לפרסם באינטרנט

  1. שיטות מתקדמות לפרסום באינטרנטקידום מכירות באינטרנט – קידום מכירות ברשת מתחלק למספר נישות. ראשית ניתן לקדם את האתר שלנו באמצעות ביטויים ספיציפיים הרלוונטים לעסק שלנו. שיטה זו מכונה קידום ממומן במנועי החיפוש. לאחרונה, חלו שינויים בכמות המודעות הפרסומיות אותה גוגל מספקת לאתרים המפרסמים, כך שתוצאות הקידום הממומן הולכות ותופסות תאוצה עוד יותר מבעבר. דרך נוסף הינה באמצעות מודעות תוכן בפורטלים, פורומים ואתרים נוספים. יש גם אפשרות לבצע פרסום באינטרנט באמצעות סוכני מידע. בשיטה זו הצרכנים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך קידום המכירות, שכן הסוכנים הם לקוחות שרכשו את המוצר או השירות אותם אתם – בעלי העסקים מציעים בעבר וכעת הם ממליצים עליו הלאה. מדובר בשיטה מעולה הן בשל כוחה של המלצה – ״פה לאוזן״ והן בשל העובדה שכבר קיים כוח קנייה שיכול לקדם אתכם הלאה.
  2. פרסום פופ-אפ – אלו הן למעשה פרסומות אינטרנטיות אשר קופצות בזמן שהגולשים נמצאים באתרים שונים. לשיטה זו יתרונות וחסרונות, לכן כדאי לבחון את כדאיות השיטה בהתאם לעסק שלכם.
  3. באנרים – מדובר באחת משיטות הפרסום האינטרנטיות הפופולאריות ביותר. הבאנרים יכולים לשלב תוכן ותמונות גם יחד. כל קליק על באנר, מעביר את הגולש ישירות לאתר ולכן הבאנר מסייע להגדיל את רמת החשיפה של העסק.
  4. קידום SEO בגוגל – יצירת תשתית חזקה לאתר וקידום האתר במנוע החיפוש google במטרת חשיפה רחבה וגידול הפניות לחברה – בעצם חיזוק הכלי החזק כיום ברשת – אתר החברה! תהליך בו מבצעים אופטימיזציה למנועי החיפוש, כולל הסקת מסקנות – כגון מה יש לשפר על מנת לקדם את האתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל.
  5. פרסות ברשתות החברתיות
  6. שיתופי פעולה עם עסקים אחרים, כגון הופעה כקישור במאמר מקצועי מתחום משיק.
  7. פרסום ממומן במנועי החיפוש (קידום האתר באמצעות ביטויים ספציפיים שרלוונטיים לעסק).
  8. פרסום מודעות תוכן פורומים ואתרים
  9. נכחות במגוון אפליקציות
  10. הנעה של לקוחות מרוצים לפרגן ושימוש בהמלצה בפלטפורמות רלוונטיות.

ככה עושים פרסום באינטרנטסקרנים?

לצד צוות שיווק דיגיטלי מקצועי ומעודכן גם יש צורך בדיוק, מקצועיות ובהיכרות מעמיקה עם כלל הרבדים של עולם הפרסום. אנו במשרד פרסום OK מומחים בקידום מכירות, במיוחד בכול הנוגע לעסקים במידות S/M. הרעיונות שלנו פורצי דרך, אנשי הצוות שלנו מוכשרים ומנוסים ואנו שמים לנו למטרה לעזור לכם לבחור את שיטת הפרסום הטובה ביותר – הן מבחינת מהות והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם.

מבקשים לדעת איזו דרך הנכונה ביותר לדעתנו לתקוף את החזית האינטרנטית עבור העסק הפרטי שלכם? השאירו פרטים.