ניהול קמפיינים

כיום, המדיה הדיגיטלית והאינטרנט בפרט הפכו להיות המרכז וחלק בלתי נפרד מחיינו. משום כך, לפרסום ושיווק במדיה הדיגיטלית יש חשיבות והשפעה כ”כ גדולה, לכן חשוב מאוד לעשות זאת בצורה מקצועית ולהיעזר באנשי מקצוע המתמחים בפרסום ושיווק באינטרנט.
ראשית, יש לדאוג לבניית אסטרטגיית פרסום שתלווה את הקמפיינים שלנו. שנית, יש לבצע עבודת קופירייטינג שבה יבחר קו אחיד של השפה הגרפית הוויזואלית וכמובן התוכן שילווה את הקמפיין. בנוסף, חשוב ללשים דגש על התזמון והמקום המתאים להעלות את הקמפיין, כך שיניב את התוצאות המקסימליות ביותר שיביאו להגדלת קהל הלקוחות והרווחים.

ניהול קמפיינים - פרסום ok

 

ניהול קמפיינים באינטרנט

קמפיינים באינטרנט מאפשרים לנו להביא את העסק למקסימום חשיפה והצלחה. ניתן לפרסם אותם במגוון פלטפורמות הקיימות באינטרנט שהפופולארית והמצליחה ביותר מביניהן היא “גוגל” ואחריה מגיעות גם פייסבוק ואינסטגרם שהן הרשתות החברתיות הפופלאריות והמצליחות ביותר כיום.
כאמור, האפשרויות לפרסום ברשת הן רבות, אך כיצד נדע מה הפלטפורמה הכי טובה בעבורנו?! בכדי שנדע מה היא דרך הפרסום היעילה ביותר לעסק שלנו, יש לבצע ניתוח נתונים ולהתייחס לכלל הנתונים של הקמפיין. בכדי להגיע לניתוח מדויק ומסקנות, חשוב להיעזר במשרד פרסום מקצועי המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט שידע להתאים לכם את הקמפיין הנכון והאפקטיבי ביותר עבורכם.

קמפיין “גוגל”

כאשר מתכננים קמפיין בגוגל, הדבר הראשון שיש לעשות הוא מחקר וניתוח מעמיק של העסק, שבו יבחרו הביטויים הטובים ביותר ללקוח. במהלך המחקר יש לבנות את אסטרטגיית הפרסום בהתאם לתקציב המיועד לקמפיין. בנוסף, יש לבצע אופטימיזציה בכדי לבדוק את יחסי ההמרה של הקמפיין ואת יעילותו. דבר זה מאפשר לנו לנתח את הצלחת הקמפיין ע”י כמות הפניות שהגיעו דרך הקמפיין עצמו מהמודעות ודפי הנחיתה והאם פניות אלו הובילו את הלקוח לביצוע פעולה ורכישה.
לאחר בחירת הביטויים יש לבנות מודעות או דפי נחיתה ולהטמיע בהם את מילות המפתח הרלוונטיות. כאשר הקמפיין יעלה לאוויר הוא יגיע אל קהל יעד רלוונטי וממוקד עפ”י מה שהגדרנו. הקידום הממומן, מגדיל את הסיכויים שלנו להגיע אל לקוחות פוטנציאלים, אשר מתעניינים בשירותים או המוצרים שהעסק מציע.
אולם, חשוב לדעת כי בניית קמפיין ב”גוגל” הינו תהליך מורכב שיש לעשותו בצורה נכונה ומקצועית ולשים לב לכל פרט החל מבחירת הביטויים ועד לשלב ההנעה לפעולה של הלקוחות. חברה מקצועית תדע לבצע ניתוח של מאפייני הקמפיין והביצועים ולאמוד את מידת האפקטיביות שלו לעומת קמפיינים קודמים וכך לדעת מה עבד טוב יותר ומה פחות ומאיזה סיבה.
כמובן, חשוב לזכור שהמדיה הדיגיטלית היא משתנה ודינאמית ולכן יש להיות ערניים לכל השינויים ולבצע את התאמה מקסימלית לקמפיין שתביא למקסימום הצלחה.

קמפיין “פייסבוק”

כיום, ישנן רשתות חברתיות רבות, אולם פייסבוק נחשבת לרשת החברתית המצליחה והפופולארית ביותר. רמת החשיפה בה היא מהגבוהות ביותר. לכן, פרסום בפייסבוק הוא דבר הכרחי כיום לכל עסק. פייסבוק השכילה לנצל את היתרון שיש לה מידע רב על המשתמשים שלה כמו: נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וכו’ והיא פיתחה כלים בלעדיים שבאמצעותם היא מאפשרת לבעלי עסקים לפרסם את עצמם, לבצע פילוח מדויק ולהגיע לקהל יעד ממוקד ביותר.
בפייסבוק קיימים מספר סוגים של קמפיינים שלכל אחד מהם מטרה שונה. למשל: קמפיין שמטרתו להביא לייקים לעמוד העסקי, קמפיין שמטרתו לפרסם את אתר החברה, קמפיין שמטרתו לפרסם שירות או מוצר מסויים ועוד. כמובן שכל קמפיין נבחר עפ”י מטרה מוגדרת מראש, בניית אסטרטגיה ובהתאם לתקציב.
כמו בקמפיין “גוגל”, גם כאן יש לבצע ניתוח נתונים ואופטימיזציה, על מנת לבדוק את אפקטיביות הקמפיין לעומת קמפיינים אחרים וכך להפיק לקחים ולדעת מה עובד ומה פחות.
לסיכום, בכדי לבנות קמפיין מצליח באינטרנט חשוב מאוד לבצע אפיון ולהגדיר תקציב ומטרה. לאחר מכן, יש לבצע מחקר וניתוח מעמיק שבעזרתו ניתן יהיה לגבש את אסטרטגיית השיווק של הקמפיין. חברה מקצועית המתמחה בפרסום ושיווק במדיה הדיגיטלית תדע לבנות לכם את הקמפיין הטוב ביותר עבורכם.
אנו בפרסום ok מתמחים בשיווק ופרסום באינטרנט, פנו אלינו עוד היום ואנו נדאג לבנות עבורכם קמפיין מקצועי המותאם לצרכים ולמטרות שלכם שיוביל למקסימום הצלחה ותוצאות.