יחסי המרה – מה זה? 

כאשר מדברים על פרסום ושיווק במדיה הדיגיטלית ובפרט בגוגל, אחד הדברים החשובים ביותר הוא למידה וניתוח של תוצאות הקמפיינים השיווקיים באינטרנט. הניתוח מאפשר לנו להפיק לקחים ולמטב את הביצועים בפעמים הבאות על מנת שההשקעה הכספית הרבה לא תלך לטמיון ותביא להצלחה מרבית ולתוצאות מקסימליות.

הגדלת יחסי המרה בגוגל

ניתוח ביצועים בגוגל נקרא אופטימיזציה להמרה או בלועזית הביטוי מעט שונה אך מתכוון לאותה המשמעות – conversion rate והוא מתבצע במספר שלבים וזאת בכדי שנדע מה הם הפרמטרים שעלינו לשנות או לשפר בכדי להגיע לביצועים טובים יותר.

ביטויים

תחילה, עלינו לבדוק האם הביטויים או מילות המפתח שבחרנו טובים מספיק ומביאים לכניסות לאתר ומניעים את הגולשים לפעולה כמו כן, עלינו לנתח את התנועה באתר ולבדוק האם פרטי ההתקשרות מספיק בולטים והתכנים באתר מספיק מעניינים וגורמים לגולש להישאר באתר זמן ממושך.

קידום ממומן ב”גוגל”- PPC 

חשוב לבדוק כמה אנו משלמים עבור הקליקים על המודעה בכדי שנדע האם התקציב ששמנו מתאים והאם הגענו לשיעור הקלקות גבוהה ביחס לתקציב.

מודעות 

בפרסום מודעות ב”גוגל” חשוב לבצע ניתוח המרה לבדיקת הביצועים של המודעות שהעלנו ולבצע השוואה בין הקמפיינים השונים שהעלנו מהעבר, כך נוכל לראות באופן מדויק מהם הפרמטרים שעבדו הכי טוב, איזה מודעה הביאה להכי הרבה כניסות וכו’. הצלחה של קמפיינים מושפעת גם ממשתנים שוליים כמו התקופה שבו עלתה המודעה, התוכן והאטרקטיביות שלה. משתנים אלה משפיעים על הגולשים בהחלטה האם ללחוץ על המודעה שתביא לביצוע המרה.
דפי נחיתה – ניתוח המרה של דפי הנחיתה מתבצע באותו אופן שבו מבצעים ניתוח למודעות ממונות. אנו בודקים את האפקטיביות ומבצעים שינויים בהתאם

 

השאר פרטים לשיחה עם יועץ פרסום בחינם:

ניתוח המרה

לאחר שניתחנו את כל הפרמטרים יש לבדוק אל ביצועי ההמרות בפועל. ראשית, עלינו לבדוק שפרטי ההתקשרות נכונים וברורים והאם הם ממוקמים במקום בולט, כך שהלקוח יכול בקלות למצוא את הפרטים.