התקשרו עכשיו

072-256-9000

משרד פרסום דיגיטל

משרד פרסום דיגיטל

משרד פרסום דיגיטל

משרד פרסום דיגיטל

העסקים בישראל נמצאים בהתמודדות מתמידה. הסיבות לכך הן התחרות הגדולה בין העסקים, קהל מצומצם, חוסר הבנה בתחום הפרסום וניהול העסק ועוד. בעלי עסקים רבים משכילים להבין כי הם לא חייבים להיות לבד בעסק, לא חייבים שכל הנטל יהיה עליהם ופונים לקבל עזרה מקצועית, כמו למשל זו שמוצעת במשרד פרסום דיגיטל – משרד שיבצע עבורם את הקידום במדיה האינטרנטית.

מהו פרסום דיגיטלי ומה ההבדל בינו לבין הפרסום המסורתי

היום לרוב האנשים יש מכשיר נייד חכם עמו הם לא רק מדברים, אלא גם גולשים באינטרנט וברשתות החברתיות (למעשה, רוב השימוש בסלולרי מבוסס היום על האינטרנט). משמעות הדבר היא שיותר אנשים מקבלים ידע מהמדיה הדיגיטלית ואף לכל אורך היום.

שיווק דיגיטלי משמעותו שימוש במנועי החיפוש והרשתות החברתיות, על מנת להעביר מסרים לקהל הלקוחות הפוטנציאליים. לכאורה משימה פשוטה, אך על מנת לבצע “שחמט” יש להכיר אינספור מהלכים, כלי עזר, כלי מדידה וטכניקות, כאשר בין היתר יש צורך בניסיון עשיר ובמערכת כוללת של יכולות – הן גרפיות וורבליות והן שיווקיות ויצירתיות, עובדה שמובילה לצורך המהותי לפנות אל חברת שיווק באינטרנט.

דרכי שיווק דיגיטלי מובילות

  • קידום בגוגל – קידום בגוגל דורש מהעסק להיות בעל אתר אינטרנט, אך הדבר אינו מספיק. בין היתר הקידום והפרסום הדיגיטלי דורש התערבות מקצועית, אם באופן ממומן ואם באופן אורגני, ולו באמצעות שימוש מושכל בתוכן.
  • פרסום בפייסבוק – הפרסום בפייסבוק יכול גם הוא להיות אורגני או ממומן, אך הוא תמיד דורש תוכן איכותי, קצר, קולע ומעניין. משרד פרסום דיגיטל יעמיד לשם כך מומחה רשת חברתית, מומחה רשת שיודע לקרוא את קהל היעד, לאתר אותו, למשוך אותו ולספק לו תוכן רלוונטי בעל ערך מוסף.
  • רשתות חברתיות נוספות–   הצעירים אומרים כי הפייסבוק “הזדקן” וכבר לא שייך להם, ובכל זאת הם גולשים בו (קשה להיגמל כ”כ מהר), אך לא כפי שהם גולשים בשאר הרשתות. כאן נכנס לתמונה משרד פרסום דיגיטלי – גוף שמומחה בסך הנדבכים שהמדיה מציבה לפנינו, ועל כן הוא מעניק מענה נרחב לכל הרשתות, כאשר בין היתר הוא מזהה היכן “נמצא” קהל היעד, מה מאפיין אותו ומה מושך אותו ובהתאם למסקנות הוא פונה אליו.

מה יכול לעשות משרד פרסום דיגיטלי?

כבעלי עסק, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס את הלקוחות שמצויים ברשת, ולכן אם אינכם מבינים בתחום, עדיף שתפנו אל משרד פרסום מקצועי. משרד פרסום דיגיטל יכול להעמיד לרשותכם כל שירות בתחום ויכול לבצע עבורכם את סך הפעולות הנדרשות, כך שהעסק יתקדם כראוי אל עבר היעדים הרצויים.

המשרד יבין את הצורך ומה מעניין את קהל היעד, יתכנן מסרים מדויקים (ויבטא אותם בדרך הטובה ביותר) ויבחר היכן וכיצד לשווק אותם. בסופו של דבר, אתם כעסק יכולים לצפות מהמשרד שיגדיל את מספר הלקוחות ויסמן וי לצד כל מטרה שהצבתם בתחילת התהליך.

מתי זה הזמן לפנות אל משרד הפרסום?

אחת השאלות שעולות לא פעם בקרב עסקים היא מתי זה הזמן הנכון לפנות אל משרד פרסום דיגיטל. התשובה לכך היא כשהעסק מרגיש בשל לכך.

ישנם עסקים שמבינים כבר בשלבי ההקמה שרצוי למשוך לקוחות דרך משרד שיווק מקצועי וישנם עסקים שתוך כדי תנועה מגיעים לידי החלטה שרצוי לערב אנשי מקצוע בקיאים.

פה ראוי לציין שהרבה פעמים הרצון לחסוך מתגלה כבזבוז, וזאת כי בזמן שלא נעזרתם בשירותי ניהול קמפיינים בגוגל פספסתם לקוחות, איבדתם הזדמנויות, הוצאתם לשווא סכומים שהיו מיועדים עבור שיווק (ולו כי הם לא נותבו נכון) וכדומה. אי לכך, אם מבינים שיש צורך בשיווק ואם מבינים שאתם אינכם בקיאים בכך, רצוי על ההתחלה להתנהל באופן אחראי – להיעזר בשירותי שיווק מקצועיים.

להשיג את הקידמה

משרדים שעוסקים במלאכת אסטרטגיית שיווק באינטרנט מבינים שהמשימה מאוד מורכבת, וזאת כי לצד העובדה שהם צרכים להעניק בו זמנית שלל שירותים חשובים באופן אישי, הם גם צרכים להיות כל העת קשובים לשכלולי הקידמה, וזאת כי המדיה האינטרנטית נושמת ומשתנה – משנה את חוקי המשחק ובו זמנית מציעה מגוון הזדמנויות חדשות על מנת לעמוד ביעדים. מכאן שמאמרי אאוטבריין, מפת חום, לידים חמים, קמפיין אדוורדס, בינג, זחלן, פיד, אתר מראה ועוד מגוון מונחים נוספים שפעם לא היו מוכרים, כיום דורשים יישור קו ואף מיפוי רציני, וזאת על מנת להבין כיצד פועלים ולאן מנתבים את תקציב השיווק.

ניסיון מוכח

משרד פרסום OK מביא עמו ניסיון רב בתחום פרסום דיגיטלי. המשרד יודע כיצד להשתמש במדיות השונות, לבחון יחד עם הלקוח מהי השיטה הטובה ביותר לפרסום (כך שישיג את התוצאה הטובה ביותר) ומבצע הלכה למעשה את הפרסום. המקצועיות והניסיון מובילים להגדרת יעדים ואסטרטגיה פרסומית, כזו שמובילה לתוצאות מוכחות!

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
גלילה לראש העמוד