מיתוג חברות

התפתחות הטכנולוגיה בעולם מובילה לשינויים משמעותיים ביותר בכל תחומי החיים. כיום, אמצעי המדיה השונים והאינטרנט בפרט מאפשרים לנו ליצור קשרים בינלאומיים מכל מקום ובכל זמן. דבר זה משפיע באופן ישיר גם על הכלכלה ועל עולם השיווק והפרסום. הטכנולוגיה והפיתוחים החדשניים מאפשרים לעסקים וחברות להגדיל את החשיפה ולהגיע לקהל יעד רחב מכל העולם ללא תלות במיקום הפיזי, דבר אשר לא התאפשר לפניי כן.

בעולם מתפתח עם שפע של היצע ורווי בעסקים אנו חשופים לאלפי מותגים אשר כל אחד מהם מנסה לתפוס את מקומו בתודעת הצרכן על פניי מתחרים רבים. כדי שמותג יתברג בזיכרון וילכוד את עיניי הצרכנים עליו לסקרן, לעורר אמוציות, לעניין, לחדש ולתת ערך מוסף שימשוך את הקונים הפוטנציאלים אליו. פרמטרים אלה משקפים את ערכי המותג, אופיו ותכונותיו.

מיתוג

כדי להיכנס לתודעת הצרכנים ישנו דבר אחד חשוב שיש לעשות וחובה לעשותו בצורה מקצועית ומדויקת – מיתוג !
רבים חושבים כי מיתוג הוא עיצוב לוגו או עיצוב גרפי לעסק – טעות. העיצוב הוא הדרך הויזואלית להציג את קונספט המיתוג. מטרת תהליך המיתוג היא להחדיר ערכי המותג לתודעתו של הצרכן בעזרת שיווק ופרסום באמצעי המדיה השונים. תהליך זה יכול להתבצע למותג חדש או למותג קיים שעובר תהליך מיתוג מחדש. בתהליך המיתוג אנו קובעים את ערכי המותג הרצויים ומפתחים לו זהות משלו.
הפרמטרים שאיתם בונים את המיתוג מורכבים מבחירת שם המותג, לוגו המותג, אופי המותג המורכב מהגדרת קהל יעד, שפה, סגנון דיבור וכו’. לאחר שקובעים את כל המאפיינים, נשאר המרכיב המילולי והוויזואלי שנבנה ע”י בחירת צבעים ושפה גרפית שתעביר בצורה מדוייקת את המסר השיווקי ללקוח. מאפיינים אלה כמכלול יעזרו ללקוח להבין את ערכי המותג ולהתחבר אליו מבחינה רגשית.

מיתוג איכותי

כאשר פונים לתהליך של בניית מיתוג לעסק, התהליך מתחיל הרבה לפני עבודת המיתוג עצמה. לפני כן, יש לבצע עבודת תשתית הכוללת מחקר מעמיק והגעה למסקנות אשר יסייעו לנו לגבש אסטרטגיה שיווקית, זהות מותגית והכרת השוק. כל אלה יסייעו לנו ליצור בידול אל מול המתחרים ויבליטו את יתרונותיו של המותג וכך יובילו אותו להצלחה.
כדי לבנות מיתוג איכותי וטוב, נדרשת מומחיות של בעלי מקצוע המתמחים במיתוג עסקים ומכירים היטב את עולם העיצוב השיווק והפרסום. בנוסף, עליהם לדעת להיכנס לתודעתו של הצרכן ולהבין את התנהגות הצרכנים.
מיתוג הבנוי בצורה נכונה יבדל את המותג מהשאר ויחזק את יתרונותיו אל מול המתרים, דבר אשר יוביל אותו להצלחה. עסק מצליח הוא עסק אשר ידע לחדש, לרענן ולתת ערך מוסף לצרכן.
לסיכום, בעולם בעל היצע וביקוש כ”כ גדול כל עסק נלחם למשוך אליו את הצרכנים בכל יום. לכן, חשוב מאוד להשקיע במיתוג טוב שיעורר אצל הצרכנים רגשות חיוביים כלפי המותג ויהפוך אותם לצרכנים נאמנים. אנו בפרסום “אוקיי” מתמחים במיתוג עסקים וביכולתנו למצוא את נקודות החוזקה שלכם אל מול המתחרים ולבנות לכם מיתוג איכותי בעל מאפיינים המותאמים בדיוק עבור העסק שלכם, אשר יובילו אותו להצלחה.

מיתוג חברות - משרד פרסום ok