כתיבת תוכן

אחד המרכיבים הכי חשובים בשיווק באינטרנט הוא התוכן. אתר האינטרנט של העסק הוא כלי להעברת מידע לקהל היעד ולכן חשוב לדאוג שיהיה בו תוכן איכותי, מקצועי ומעניין, אשר יכלול בתוכו תוכן שיווקי ברור המניע לפעולה. יש לשים דגש על ניסוח נכון, בחירת כותרות שיתפסו את העין וכמובן ליישר קו עם מנועי החיפוש. כתיבת התוכן נעשית ע”י אנשי מקצוע כמו קופירייטרים ומנהלי תוכן המתמחים בכתיבה שיווקית לאינטרנט בצורה מעניינת עם מסרים ברורים.

היכולת להנחית ידע למלל

עסקים רבים לא פעם מתקשים להבין כיצד הם שנושמים את העסק 24 שעות ביממה מתקשים לעלות על כתב את הנושאים שכה קרובים לליבם, בעוד שאדם שאינו מבין דבר וחצי דבר בתחום עושה זאת באופן מעולה. ובכן פה ראוי לציין שכתיבה טובה אינה רק דורשת הכרה מעמיקה של התחום המדובר (אם כי בהחלט גם), אלא כתיבה טובה בין היתר דורשת רגישות, אהבה למילה הכתובה, שילוב של מקצבים, שימוש בהפוגות ובכותרות מעניינות, יכולת לחלק טקסט ארוך למקטעים קלים לעיכול, אינטליגנציה שמאפשרת להבין מה ראוי לכתוב לפני מה (על מנת שתתאפשר זרימה) ובאופן כללי כתיבה טובה מצריכה כישרון לצד ידע וניסיון, כך שאם מבקשים להעביר ללקוח הפוטנציאלי את מלוא המידע, או פשוט למשוך אותו לאתר ומנקודה זו להשאירו באתר, הרי שלתוכן איכותי יש מקום של כבוד.

שיתוף פעולה

לצד העובדה שרצוי להיעזר בכותב מקצועי, גם רצוי להקפיד על שיתוף פעולה, משמע הרבה פעמים הכתבה לא תשיג את המטרה אם הלקוח וכותב התוכן יפעלו בנפרד, וזאת כי לצד העובדה שניתן “לדוג” מידע ברשת, הרבה פעמים יש לייבא מבעל העסק דגשים אישיים ואף להבין לאיזה כיוון הוא מבקש לקחת את הכתבה, ולו על מנת שהיא תצליח לשדר את ה DNA שלו.

כאן ועכשיו

בעידן של היום הגולש אינו מבזבז יותר מכמה שניות על כל מודעה, במיוחד אם הוא יודע שיש מאחוריה אינטרס כלכלי שאינו משרת אותו. אי לכך כאשר מדובר בבחירת מילים עבור מודעה קצרה, חשוב להצליח לפתור את המשוואה – לדחוס בכמה מילים מידע רב ומדויק. כיצד עושים זאת? יש לברור את העיקר, לבחור בכותרות שמושכות תשומת לב, להימנע מחזרתיות, להיות מדויקים ובאופן כללי להשאיר טעם של עוד.

שירותי כתיבת תוכן וקופירייטינג

אנו בOK משרד פרסום נותנים שירותי כתיבת תוכן וקופירייטינג לאתרים. אנו נדע להתאים עבורכם את התוכן המתאים בהתאם לפרופיל החברה והמסרים השיווקיים שמבקשים להעביר. הכתיבה נעשית לאחר למידה וניתוח מעמיק של קהל היעד וכמובן בהתייחס למילות המפתח המתאימות והרלוונטיות ביותר, לצורך קידום האתר במנועי החיפוש ובגוגל בפרט.

אנו כותבים תכנים עבור לקוחות רבים במגוון תחומים כמו: בנייה, בריאות, תיירות ונופש, חשמל ותאורה ועוד.

להלן חבילות תוכן לעסקים:

  • חבילת תוכן בסיס – עריכה תכנים קיימים והתאמת התוכן הקיים באתר למנועי החיפוש.
  • חבילת תוכן רגילה – כתיבת תוכן לאתרים בהתאמה לקהל היעד, מילות מפתח ומנועי החיפוש, תוך מתן דגש על כותרות שימשכו את הגולשים וכתיבה שיווקית.
  • חבילת תוכן משודרגת – כולל את תכנון התוכן בכל דפי האתר, מחקר מקדים לבחירת מילות המפתח המתאימות והפופולאריות ביותר לקידום, כתיבת תוכן שיווקי ואיכותי והזנתו בדפי האתר.