בימינו, כאשר השוק רווי באינספור מותגים גדולים וקטנים אשר כל אחד מהם מנסה למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים, איך גורמים דווקא למותג שלנו לבלוט מעל כולם?! במאמר זה אנו נסביר איך בעזרת עצות יעילות הנוגעות לתחום השיווק והפרסום ניתן להפוך את המותג שלכם, למותג מוביל ומצליח.

כאשר אנחנו מסתכלים על העסק או המותג שלנו, אנו יודעים מה מייחד אותו ומהם יתרונותיו על פני המתחרים ומאמינים שהוא הטוב ביותר. אולם, קהל היעד שלנו לא בהכרח מכיר ויודע להבדיל מי מבין כל המותגים בשוק הוא הטוב ביותר. לכן, מסתבר כי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות הוא כלי המאפשר לנו להעביר לקהל היעד שלנו מידע על המותג שלנו בצורה ממוקדת ואפקטיבית.

משרד פרסום

ידוע לכולם, כי עסקים שאינם נמצאים ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות כאילו לא קיימים. לכן, חשוב מאוד לשים דגש על שיווק ופרסום של העסק ברשתות החברתיות. יש לזכור, כי גם המתחרים נמצאים שם ועל כן עלינו לחפש את הדרכים היצירתיות ביותר על מנת לגרום למותג שלנו להתבלט על פני המתחרים ובכך למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים אל המותג שלנו ולהניעם לפעולה.

יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי הדבר החשוב ביותר הוא המסר, כיוון שהוא כולל בתוכו את ערכי המותג והוא זה שמחלחל לתודעתו של הצרכן. המסר צריך להיות יצירתי, ברור וממוקד אל קהל המטרה. במידה והמסר יהיה לא ברור או לא יתאים לקהל היעד הוא פשוט לא יעבור. לכן, במקרה זה חשוב להיעזר במשרד פרסום מקצועי שידע להתאים למותג שלכם מסר המותאם לקהל היעד, לערכי העסק ומטרותיו.

בנוסף לכך, כאשר מחליטים להתחיל בתהליכי שיווק ופרסום של העסק והמותג רצוי לעשות זאת באמצעות משרד פרסום אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויבנה לכם קמפיין פרסום חכם ומתוכנן מראש המותאם בדיוק עבורכם. משרד פרסום מקצועי ידע לקחת את יתרונות המותג ונקודות החוזק שלו ולמנף אותם בצורה קריאייטיבית וייחודית אשר תפנה אל קהל היעד ותמשוך את תשומת ליבו.

קהל

דבר נוסף וחשוב לא פחות זה לדעת למקד את המסר והמידע המועבר לקהל היעד עד כמה שניתן. זכרו, התאמת המסר אל קהל היעד היא הדבר החשוב ביותר. מסר הפונה אל בני נוער למשל, לא בהכרח יהיה ברור למבוגרים. בתהליך בניית קמפיין פרסומי ישנו את שלב בחירת קהל היעד, אשר מטרתו לעזור לנו לאתר את קהל היעד הרלוונטי ביותר עבור העסק שלנו, להיות ממוקדים ובכך להשיג את מטרות הפרסום.

קמפיין פרסום

מכאן, ניתן להבין כי המפתח להצלחה של קמפיין פרסומי הוא מסר יצירתי, ממוקד, פשוט וקולע שיהיה קלף מנצח. אולם, צריך לקחת בחשבון שמסר טוב אמנם ימשוך את תשומת ליבו של קהל היעד אבל לא בהכרח יניע אותו לפעולה. הנעה לפעולה היא השלב האחרון בדרך להשגת המטרה המרכזית של כל עסק והיא – המכירה. הנעת הצרכן לפעולה זהו תהליך מאתגר הכולל בתוכו את בניית האמון של הצרכן במותג שלנו, יצירת גירויים, מתן מידע, מענה מקצועי ושירות אדיב. מרכיבים אלו, הם שיקבעו את דעת הקהל על המותג והם אלה שיגרמו לו לרכוש ולעשות שימוש בשירות או המוצר שלנו.

לסיום, סוד ההצלחה של המותג שלכם טמון בדרך שבה אתם פונים אל קהל היעד. מסרים ממוקדים הפונים בצורה ישירה אל קהל היעד הרלוונטי נותנים לצרכן את ההרגשה שהוא – המרכז. חשוב לתת לצרכן תחושת אמון וביטחון במותג, וכך תוכלו לקצור את פירות ההצלחה.