חבילת פרסום בפייסבוק מה כוללת? התחייבות או לא? סיקור 2019

Depositphotos_79848314_xl-2015-copy-1024x683_web

חבילת פרסום בפייסבוק

בין אם כבר נכנסתם היום לפייסבוק או טרם הספקתם, עובדה שהפייסבוק מעסיק אותכם, וגם אם לא אותכם ספציפית (עוף מוזר), הרי שניתן להיות בטוחים שרוב האנשים מבקרים את הרשת החברתית הגדולה ביותר (כ4 מיליון משתמשים רק מישראל) מדי יום ביומו.

את הנתון הזה חברות ענק לצד עסקים קטנים השכילו לנצל ולייעל.

כיצד? באמצעות שיווק מושכל שמניב תוצאות, ואם נדייק באמצעות חבילת פרסום בפייסבוק!

כחלק משיווק חכם בפייסבוק, נמצא את המודעה, אותה מודעה שמאפשרת לחשוף לאינספור אנשים שנבחרו בקפידה את המסר הרצוי.

פרסום מודעה ברשת מסייע להשיג חשיפה משמעותית – מסייע להגיע אל אלפי גולשים, וזאת מבלי להיגרר להוצאות כבדות – מבלי להתפזר ומבלי להמר.

קליעה למטרה

ציינו שקהל היעד נבחר בקפידה ועל כן נעצור ונחדד שקהל היעד נבחר בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש, כך שניתן למקד למי ההודעה תגיע, וזאת בהתאם למאפייני גיל, דמוגרפיה, מין, תחומי עניין, אזור מגורים, סטטוס וכדומה.

עובדה זו מסייעת לגבש את המסרים המדויקים ביותר, מסרים שבין היתר ישפיעו על נראות ואיכות הקמפיין – הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה ויזואלית.

תמורה נאה

אין ויכוח שלחבילת פרסום בפייסבוק יש כוח רב להגדיל את החשיפה ולסייע בהשגת היעדים, אף חשוב להבין מה מקבלים בתמורה למחיר, ועל כן נציין את הדגשים הבאים:

  • הפקת בריף שיווקי – מקבלים באופן מסודר ויעיל את חבילת המסרים שראוי לפרסם, וזאת בהתאם למסקנות שהתעוררו בעקבות ניתוח מאפייני העסק וקהל היעד. בנוסף, מתבצע תת פילוח פנימי של קהל היעד, בהתאם לכל מודעה ומודעה.
  • מיתוג – ניתוח ייעודי של יתרונות, ערך מוסף ומאפייני המיתוג של המוצר/השירות שמבקשים לשווק.
  • ניתוח מאפייני קהל היעד
  • בניית קונספט אישי – בניית קונספט אישי וממוקד, בהתאם לשלל המאפיינים הנ”ל.
  • בניית מודעה – עזרה בניסוח יעיל של המודעה.
  • ביצוע אופטימיזציה – ביצוע מגוון שינויים באופי המודעה בהתאם למאפייני האופטימיזציה.
  • תמיכה גרפית – שימוש בתמונות מאושרות, ללא חשש לפגיעה בזכויות יוצרים.
  • העלאת הקמפיין – העלאה בהתאם לקהל היעד והתדירות שנקבעה.
  • ניהול קמפיין – מעקב שוטף אחר נתוני הלייקים, ההקלקות וסך החשיפה.
  • הפקת דו”חות שימושיים – מדי חודש הלקוח זוכה לבצע מעקב שוטף, ולו באמצעות דו”חות שכוללים את נתוני הביצועים.

מאחורי הקלעים

אם נסכם, נציין שחבילת פרסום בפייסבוק כוללת עבודה של מספר אנשי מקצוע, מצריכה מעקב צמוד ועבודת מחקר מעמיקה. אי לכך בין אם היעד הנו ארצי או מקומי ובין אם התקציב נרחב או מצומצם, טוב לדעת שלצד עלות יחסית זולה ניתן ליהנות מנוכחות מרשימה ויעילה, כזו שמובילה ליעדים הרצויים.

מה עוד? ראוי לחדד שיש מגוון חבילות פרסום, ועל כן לפני סגירת עסקה, יש לבחון מה הכרחי עבורכם ועל מה אפשרי לוותר, כאשר חשוב להיות דינאמיים ומוכנים לערוך שינויים. בהצלחה!

 

 

 

 

מדד הגולשים
5/5
עומדים לבחור חברת שיווק? אל תחזרו על אותה טעות!

עומדים לבחור חברת שיווק? אל תחזרו על אותה טעות!

בשביל לחבור לחברת שיווק צריך הרבה יותר מאשר לקבל החלטה שמקציבים תקציב ייעודי, אלא בין היתר צריך לעשות שיעורי בית,

Marketing Automation

Marketing Automation

כל מי שמכיר את תחום השיווק הדיגיטלי יודע לומר שכל הזמן החוקים משתנים, נוספים כלי עזר ומתחדדים דגשים, ועל כן

Inbound Marketing

Inbound Marketing

אם אתם מתעניינים בעולם השיווק הדיגיטלי, בוודאי כבר שמעתם על השחקן החדש בזירה, על Inbound Marketing – אותה שיטה שמשנה

מדוע לבחור במודעות PPC בשנת 2020?

מדוע לבחור במודעות PPC בשנת 2020?

מדוע לבחור מודעות PPC בעידן של היום? מכיוון שמגיעים ללקוחות רלוונטיים – איפה ומתי שרוצים! בנוסף, ניתן להציג מודעות תצוגה

שאלון אפיון אתר חדש/קיים

שאלון אפיון אתר חדש/קיים

היי! מטרת השאלון היא שנכיר את העסק שלך ונכוון את האתר – לצרכים שלך.  על העסק פרטי העסק שם החברה

כיצד להשתמש בסנאפצ’ט לטובת שיווק דיגיטלי יעיל?

כיצד להשתמש בסנאפצ’ט לטובת שיווק דיגיטלי יעיל?

במקום לקרוא, אפשר להאזין (5:16 דקות): שיווק במדיה חברתית הוא כלי משמעותי, וכיוון שיכולות פרסום ותוכן ממומן השתלטו על האינטרנט,

כיצד יין, אלזה ואנה ושיווק דיגיטלי קשורים לקורונה?

כיצד יין, אלזה ואנה ושיווק דיגיטלי קשורים לקורונה?

מי שנכח בארץ בחגיגות ה-70 מכיר היטב את השורה מהשיר הנצחי “שבט אחים ואחיות: “כאן זה בית כאן זה לב”.

מודעות וידאו ב-2020. חקרנו.

מודעות וידאו ב-2020. חקרנו.

קריאייטיב הוא אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בהנעת החזר ROI בשיווק ופרסום בפייסבוק. המפרסמים המצליחים ביותר יוצרים נפח קריאייטיב גבוה משמעותית

אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

כל ארגון מתנהל באופן שהוא מוצא לנכון, אך כל ארגון גם צריך לעצור ולבחון האם אופן ההתנהלות שלו אכן אידאלי,

קידום אתרי אינטרנט ב- 2020

קידום אתרי אינטרנט ב- 2020

יש לכם אתר אינטרנטי? מצוין! עתה רק נותר לוודא שני דברים: שהלקוחות שלכם מגיעים אליו  שהאתר מניע את הלקוחות לבצע

ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

גם אם יש לכם קונספט מדהים, מוצר מהפכני, שירות ללא מתחרים או יתרון יחסי מובהק, עדיין כל אלו אינם שווים

אם לנו זה מצליח – כל אחד יכול

אם לנו זה מצליח – כל אחד יכול

לפני 15 שנים הכרנו. זוג צעיר. מאוהבים.  לפני 10 שנים יצרנו את הילד הראשון. OK.  הדיגיטל בראשית דרכו (יחסית), גוגל

איך לחתום על PDF מבלי להדפיס ? מדריך מהיר לחסוך עצים

איך לחתום על PDF מבלי להדפיס ? מדריך מהיר לחסוך עצים

Reader מאפשר לכם לחתום על קובצי PDF ולשלב את החתימה בקובץ. אם אתם מציגים PDF באינטרנט, עליכם להוריד תחילה את

הכל מתחיל בתשוקה.

הכל מתחיל בתשוקה.

וזה בדיוק מה שקרה לנו. מדוע תשוקה? ומה זה קשור לדיגיטל? התשוקה שבנו גילתה אותנו ואנחנו אותה ממש לאחרונה. האסימון

פרסום בגוגל – דברי במספרים גברת

פרסום בגוגל – דברי במספרים גברת

פרסום בגוגל ADS – דברי במספרים גברת אם אתם מתעניינים בפרסום בגוגל, אתם בוודאי מכירים את מוצר הפרסום העיקרי ואת

שלושת הממים של פיקסל – שאלות תשובות ו 4 יתרונות שיטת הפיקסל

שלושת הממים של פיקסל – שאלות תשובות ו 4 יתרונות שיטת הפיקסל

  לא ניתן כיום לעסוק ברצינות בתחום השיווק הדיגיטלי מבלי להכיר בתרומה הענפה של פייסבוק ואם נדייק – מבלי לעשות

22 טיפים לפרסום נכון באינסטגראם (#אינסטוש)

22 טיפים לפרסום נכון באינסטגראם (#אינסטוש)

אין לדבר כיום על שיווק דיגיטלי מבלי לדבר על תפקידו של האינסטגרם בחיינו, ולו כי מדובר בכלי שאומנם יחסית חדש,

חבל על הזמן – מיקוד לידים!

חבל על הזמן – מיקוד לידים!

סטאדי קייס על מציאת לידים – נגר מטבחים הבעיה – כחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי, אנו מקבלים לא מעט פניות של בעלי

מילון מושגים בתעשיית השיווק הדיגיטלי

מילון מושגים בתעשיית השיווק הדיגיטלי

סוף סוף תוכלו להבין על מה מנהל הדיגיטל שלכם מברבר מנהל שיווק יכול להמליץ לכם להפעיל את “דב הצדק” ולדבוק

בידול ? כדי לבדל את עצמך צריך פשוט לספר סיפור!

בידול ? כדי לבדל את עצמך צריך פשוט לספר סיפור!

כיום בעידן המדיה, כאשר כל חמש שנים משתנים הכללים, נוספים גורמים משמעותיים וקהל היעד הופך להיות יותר קשה לריצוי, עולם

פופולארי

התפוח חוגג 40 ! מזל טוב

  apple, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, חוגגת השבוע 40 שנים להקמתה ולכבוד המאורע קיבצנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר שלה בכל הזמנים. חברת אפל, היא

לקריאה מלאה»

6 רעיונות לפרסום עסק

מחפשים רעיונות לפרסום עסק? אין צורך ללכת רחוק. במיוחד עבור העסק ריכזנו עבורכם 6 רעיונות שיעזרו לכם לקדם את העסק. בין הרעיונות אמצעים דיגיטליים ולא

לקריאה מלאה»

פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדין המדריך המקוצר לשיווק ברשת העיסקית קשה למצוא אנשים שלא מכירים, או לפחות שלא שמעו את המושג “לינקדין”, וזאת כי כיום מדובר באחת מהרשתות

לקריאה מלאה»
גלילה לראש העמוד