התקשרו עכשיו

072-256-9000

חבילת פרסום בפייסבוק מה כוללת? התחייבות או לא? סיקור 2019

חבילת פרסום בפייסבוק מה כוללת? התחייבות או לא? סיקור 2019

חבילת פרסום בפייסבוק

בין אם כבר נכנסתם היום לפייסבוק או טרם הספקתם, עובדה שהפייסבוק מעסיק אותכם, וגם אם לא אותכם ספציפית (עוף מוזר), הרי שניתן להיות בטוחים שרוב האנשים מבקרים את הרשת החברתית הגדולה ביותר (כ4 מיליון משתמשים רק מישראל) מדי יום ביומו.

את הנתון הזה חברות ענק לצד עסקים קטנים השכילו לנצל ולייעל.

כיצד? באמצעות שיווק מושכל שמניב תוצאות, ואם נדייק באמצעות חבילת פרסום בפייסבוק!

כחלק משיווק חכם בפייסבוק, נמצא את המודעה, אותה מודעה שמאפשרת לחשוף לאינספור אנשים שנבחרו בקפידה את המסר הרצוי.

פרסום מודעה ברשת מסייע להשיג חשיפה משמעותית – מסייע להגיע אל אלפי גולשים, וזאת מבלי להיגרר להוצאות כבדות – מבלי להתפזר ומבלי להמר.

קליעה למטרה

ציינו שקהל היעד נבחר בקפידה ועל כן נעצור ונחדד שקהל היעד נבחר בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש, כך שניתן למקד למי ההודעה תגיע, וזאת בהתאם למאפייני גיל, דמוגרפיה, מין, תחומי עניין, אזור מגורים, סטטוס וכדומה.

עובדה זו מסייעת לגבש את המסרים המדויקים ביותר, מסרים שבין היתר ישפיעו על נראות ואיכות הקמפיין – הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה ויזואלית.

תמורה נאה

אין ויכוח שלחבילת פרסום בפייסבוק יש כוח רב להגדיל את החשיפה ולסייע בהשגת היעדים, אף חשוב להבין מה מקבלים בתמורה למחיר, ועל כן נציין את הדגשים הבאים:

  • הפקת בריף שיווקי – מקבלים באופן מסודר ויעיל את חבילת המסרים שראוי לפרסם, וזאת בהתאם למסקנות שהתעוררו בעקבות ניתוח מאפייני העסק וקהל היעד. בנוסף, מתבצע תת פילוח פנימי של קהל היעד, בהתאם לכל מודעה ומודעה.
  • מיתוג – ניתוח ייעודי של יתרונות, ערך מוסף ומאפייני המיתוג של המוצר/השירות שמבקשים לשווק.
  • ניתוח מאפייני קהל היעד
  • בניית קונספט אישי – בניית קונספט אישי וממוקד, בהתאם לשלל המאפיינים הנ”ל.
  • בניית מודעה – עזרה בניסוח יעיל של המודעה.
  • ביצוע אופטימיזציה – ביצוע מגוון שינויים באופי המודעה בהתאם למאפייני האופטימיזציה.
  • תמיכה גרפית – שימוש בתמונות מאושרות, ללא חשש לפגיעה בזכויות יוצרים.
  • העלאת הקמפיין – העלאה בהתאם לקהל היעד והתדירות שנקבעה.
  • ניהול קמפיין – מעקב שוטף אחר נתוני הלייקים, ההקלקות וסך החשיפה.
  • הפקת דו”חות שימושיים – מדי חודש הלקוח זוכה לבצע מעקב שוטף, ולו באמצעות דו”חות שכוללים את נתוני הביצועים.

מאחורי הקלעים

אם נסכם, נציין שחבילת פרסום בפייסבוק כוללת עבודה של מספר אנשי מקצוע, מצריכה מעקב צמוד ועבודת מחקר מעמיקה. אי לכך בין אם היעד הנו ארצי או מקומי ובין אם התקציב נרחב או מצומצם, טוב לדעת שלצד עלות יחסית זולה ניתן ליהנות מנוכחות מרשימה ויעילה, כזו שמובילה ליעדים הרצויים.

מה עוד? ראוי לחדד שיש מגוון חבילות פרסום, ועל כן לפני סגירת עסקה, יש לבחון מה הכרחי עבורכם ועל מה אפשרי לוותר, כאשר חשוב להיות דינאמיים ומוכנים לערוך שינויים. בהצלחה!

 

 

 

 

מדד הגולשים
5/5
אמזון משנה את חוקי המשחק עבור כולם!

אמזון משנה את חוקי המשחק עבור כולם!

המטרה של כל העסקים זהה: למכור כמה שיותר! עם זאת, בעוד שרכישה מקוונת באמצעות אתרים גדולים מחו”ל מעמידה רף גבוה

פרסום בגוגל – דברי במספרים גברת

פרסום בגוגל – דברי במספרים גברת

אם אתם מתעניינים בפרסום בגוגל, אתם בוודאי מכירים את מוצר הפרסום העיקרי ואת תרנגולת הזהב – את גוגל אדוורדס, מערכת

שלושת הממים של פיקסל – שאלות תשובות ו 4 יתרונות שיטת הפיקסל

שלושת הממים של פיקסל – שאלות תשובות ו 4 יתרונות שיטת הפיקסל

  לא ניתן כיום לעסוק ברצינות בתחום השיווק הדיגיטלי מבלי להכיר בתרומה הענפה של פייסבוק ואם נדייק – מבלי לעשות

22 טיפים לפרסום נכון באינסטגראם (#אינסטוש)

22 טיפים לפרסום נכון באינסטגראם (#אינסטוש)

אין לדבר כיום על שיווק דיגיטלי מבלי לדבר על תפקידו של האינסטגרם בחיינו, ולו כי מדובר בכלי שאומנם יחסית חדש,

חבל על הזמן – מיקוד לידים!

חבל על הזמן – מיקוד לידים!

סטאדי קייס על מציאת לידים – נגר מטבחים הבעיה – כחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי, אנו מקבלים לא מעט פניות של בעלי

מילון מושגים בתעשיית השיווק הדיגיטלי

מילון מושגים בתעשיית השיווק הדיגיטלי

סוף סוף תוכלו להבין על מה מנהל הדיגיטל שלכם מברבר מנהל שיווק יכול להמליץ לכם להפעיל את “דב הצדק” ולדבוק

בידול ? כדי לבדל את עצמך צריך פשוט לספר סיפור!

בידול ? כדי לבדל את עצמך צריך פשוט לספר סיפור!

כיום בעידן המדיה, כאשר כל חמש שנים משתנים הכללים, נוספים גורמים משמעותיים וקהל היעד הופך להיות יותר קשה לריצוי, עולם

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד