התקשרו עכשיו

072-256-9000

הקמת חנות באינטרנט

הקמת חנות באינטרנט

הקמת אתר חנות באינטרנט

 

אין זה סוד שכיום במקום לתפוס מקום בחנייה של החנות, לקוחות תופסים מקום מול המחשב, ובזמן שהם שותים קפה (ושומעים מוזיקה) הם עורכים קניות שוות, כאלו שמאפשרות לחסוך זמן וכסף, ועל כן ממש כפי שברור מדוע לכל עסק צריך להיות אתר, כך גם ברור מדוע יהיה זה פשע לא להקים חנות אינטרנטית, כזו שפתוחה 24 שעות ביממה, שתמיד נקייה ומאורגנת ואף שאינה דורשת תשלומי ארנונה, מים וחשמל.

 

קודם מקימים אח”כ משווקים

 

כל עוד אינכם בקיאים בתחום המחשבים והשיווק הדיגיטלי, אתם זקוקים לעזרה מקצועית עבור הקמת חנות אינטרנטית, כי גם אם תבחרו באופציה של הקמת חנות באינטרנט באמצעות פלטפורמה קיימת שרק מותירה לשבץ נתונים אישיים, הרי שעדיין יש צורך לסייע לאנשים למצוא את החנות, ופה כבר לא מדובר בהקמת חנות וירטואלית, אלא כבר יש צורך במערך שיווקי מקיף, בין אם ממומן ובין אם אורגני, עובדה שמובילה לצורך להסתייע בחברת שיווק שמעניקה שירותים מקיפים: הן שנוגעים להקמת חנות והן שנוגעים לשיווק דיגיטלי.

 

חמש יתרונות שיגרמו לכם להקים אתר אינטרנטי

 

  1. תקומו בבוקר ותגלו שבזמן שישנתם סגרתם כמה עסקאות שוות.
  2. תגיעו לקהל יעד הרבה יותר נרחב ושאינו תלוי במיקום הגיאוגרפי.
  3. תשדרו רצינות ומקצועיות.
  4. לא תאפשרו למתחרים ליהנות מיתרון יחסי, רק כי להם יש חנות וירטואלית ולכם אין.
  5. הזדמנות להעביר ללקוח מידע מלא אודות המוצר, מבלי לנהל שיחה ארוכה ומתישה.

 

דגשים חשובים

 

הקמת חנות אינטרנטית מצריכה לבחור האם מדובר בנדבך שמהווה חלק מאתר החברה, או לחלופין האם מדובר בפורטל ייעודי שעומד בפני עצמו. מה עדיף? אין למהר להעניק תשובה, הכול תלוי בסוג המוצר, באופי האתר, בדגשים אישיים, בתקציב שמיועד עבור שיווק וכדומה. בכול אופן יש כמה דגשים שכל חנות אינטרנטית חייבת ליישר עמם קו, וזאת על מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל. במה מדובר? עברו על הרשימה הבאה:

 

  • חשוב ביותר שההתמצאות בחנות תהיה אינטואיטיבית לשימוש.
  • חשוב ביותר שאופי סגירת העסקה ידרוש מהלקוח מינימום שיתף פעולה, אחרת הוא עשוי להתייאש מראש ולוותר על הרכישה.
  • חשוב ביותר שהחנות תציע כמה שיותר מידע אודות המוצרים שעומדים למכירה (תורם לתחושת האמינות), אך זאת באופן תמציתי.
  • מוטב לצרף עמוד אודות, וזאת על מנת שלקוח חדש יחוש יותר ביטחון לרכוש באופן מקוון.
  • רצוי לבחון מה אידאלי להדגיש, למשל אייקונים של רכישה מאובטחת.
  • יש לוודא שעיצוב אתר החנות מיישר קו עם עיצוב האתר הכללי (ועם אופי המוצרים). אחידות בשפה העיצובית תמיד חשובה.
  • מוטב לנצל את העובדה שהחנות אינטרנטית, ולו בשביל למשוך תנועה מפלטפורמות אחרות, כגון פייסבוק, מייל ואינסטגרם. כיצד? באמצעות שיתוף המוצרים והקישורים ביעדים אחרים.
  • האתר צריך להציע ללקוח מספר שיטות משלוח, ולו על מנת שהוא יחוש בשליטה מלאה.

 

ניהול מקצועי של חנות באינטרנט

 

עד עתה נגענו בקצה המזלג במגוון דגשים חשובים עבור הקמת חנות אינטרנטית ואילו עתה נציין שאם אכן בחרתם להיעזר במשרד פרסום, תזכו לייעל את האתר באמצעות נדבכים נוספים, כגון “הטמעת חיפוש מתקדם”, “ניהול קופונים”, “ניהול מוצרים”, “ניהול מלאי”, פיענוח “סטטיסטיקת רכישה”, “ניהול דו”ח תקופתי” ועוד.

 

ליווי צמוד וקשוב

 

משרד פרסום בקיא בתחום, מסייע להוזיל עלויות ובו זמנית מחזיק בשורת אנשי מקצוע מובילים בתחומם. המשרד מקפיד על ביצוע אופטימיזציה (הן של אתרים והן של מודעות וחנויות אינטרנטיות) ובאופן כללי ילווה אותכם באופן צמוד וקשוב משלב הבנת הצורך ועד שלב קבלת הכסף לחשבון וביצוע רימרקטינג ללקוחות קבועים ופוטנציאליים. חושבים על חנות אינטרנטית? הזמן ליישם – הזמן להעניק לחברה שלכם הזדמנות להגדיל את מעגל הלקוחות והמכירות!

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
גלילה לראש העמוד