התקשרו עכשיו

072-256-9000

איך ביקורת ברשת משפיעה על המכירות בעסק שלי?

איך ביקורת ברשת משפיעה על המכירות בעסק שלי?

אם אתה תוהה עד כמה יש השפעה על ביקורות הלקוחות על החלטות הרכישה, שים לב:

מחקר שפורסם על ידי Fan & Fuel מציין כי הצרכנים לא רק רוצים לראות ביקורות על המוצרים והשירותים שלך, אלא הם גם מחפשים את הפרטים הקטנטנים שבביקורות הלקוחות שלך. 

צרכנים מעוניינים ללמוד על החוויות והבעיות שהיו ללקוחות, כיצד הגבת לתלונות, הסכמה אם המוצר או השירות עמדו בטענותיך וכן הלאה.

למעשה, על פי הנתונים שלהם, 97% מהמשתתפים אמרו כי ביקורות הלקוחות גורמות להחלטות הקנייה שלהם. 92% מהצרכנים מהססים לבצע רכישה כאשר אין ביקורות של לקוחות, ו 94% קוראים ביקורות כשהם זמינים.

לכולנו ידוע כי ביקורות חשובות מאוד. אבל איך בדיוק הם משפיעים על החלטות הרכישה? להלן 3 דרכים:

  1. 88% מהלקוחות משקיעים בביקורות רבות ברשת כמו בהמלצות אישיות.

מפה לאוזן הייתה בעקביות שיקול קריטי בכל מה שקשור לאמינות העסק. עם זאת, עם הנגישות הרווחת של האינטרנט כיום, ביקורות מקוונות כרגע אמינות כמו המלצה אישית של מישהו שאתה מכיר. הדבר החשוב שיש לזכור כאן הוא שהצרכנים יסמכו על סקירה שהיא איכותית ואותנטית כאחד. אם זה נראה דואר זבל או ששולם עבורו, סביר להניח שיש לו השפעה הפוכה ולכבות את הלקוחות.

  1. בממוצע, ביקורות מייצרות עלייה של 18% במכירות.

לקוחות נוטים יותר לרכוש מאתר שיש בו ביקורות לקוחות מאשר אתר שאין לו. הצגת ביקורות באתר שלך מעניקה ללקוחות פוטנציאליים יותר אמון בהחלטות הרכישה שלהם ומפחיתה את הספקות, מה שמוביל לשיעור המרה גבוה יותר. זה יכול גם לעזור לחזק את אמינות המותג שלך ואת אמינותו. כל זה מביא ליותר מכירות שנובעות מעלייה בשיעור ההמרות, שיעור ההחזר של מבקרים וגודל ההזמנה הממוצע.

  1. 86% מהאנשים מהססים לעשות עסקים עם חברה אם יש לה ביקורות שליליות ברשת.

ביקורות לא חיוביות משפיעות לרעה על העסק שלך. סקירה גרועה משקפת בצורה לא טובה את איכות המוצר ואת השירות שלך ואת האמינות. עם זאת, קיימת חשיבה חשובה ביותר שיש לקחת בחשבון: היעדר הגמר של ביקורות שליליות בדף מוצר או שירות יפחית גם את אמינותו. כל הביקורות החיוביות גורמות לכך שהדף כולו אינו אמתי, ואילו ביקורת שלילית אחת או שתיים ממש מדגישות שאתה עסק אמיתי. אחרי הכל, אף אחד לא מושלם – וזה נכון גם לעסקים.

ראו את הביקורות הפחות רצויות כהזדמנות לאפשר למיומנויות שירות הלקוחות שלכם. היכולת לפתור את הבעיות המוצגות בביקורות שליליות של לקוחות יכולה בסופו של דבר להשפיע לטובה על לקוחות פוטנציאליים מכיוון שזה מראה שאכפת לך מהלקוחות שלך. עם זאת, השארתם ללא מענה תפגע רק במוניטין שלך ובקשר שלך עם הלקוחות שלך.

הצרכן המוסמך

בפשטות, ביקורות הן גורם מכריע חשוב עבור לקוחות רבים הרוכשים באינטרנט. ביקורות עוזרות לבנות אמון בין הלקוח לעסק. מספר רב של ביקורות בשילוב ביקורות מעולות עוזרים לבנות אמון מיידי אשר בסופו של דבר ימיר מבקרים מקוונים מזדמנים ללקוחות משלמים בפועל.

לטיפים כיצד להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות, עיינו כיצד להגיב ללקוחות במדיה חברתית.

 

 

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד