התקשרו עכשיו

072-256-9000

310A8061_web

אם לנו זה מצליח – כל אחד יכול

לפני 15 שנים הכרנו. זוג צעיר. מאוהבים. 
לפני 10 שנים יצרנו את הילד הראשון. OK. 

הדיגיטל בראשית דרכו (יחסית), גוגל עדיין דפדפן חזק אבל נראה מיושן (לעין של היום), חברות שיווק דיגיטלי לא היו ברבבות כמו היום, ואנחנו שם. אנחנו רוצים, דרך עולם העיצוב והקרייאטיב להכנס לשוק הדיגיטלי. 

עומר: “אני זוכר את ה”ריטיינר” הראשון, חברת קייטרינג, מקומית, סמכה עלי. ריטיינר של אתר וקידום אורגני. 
אז שם התחלנו. 

מאז, עולמות השתנו. הפרסונליזציה היא שם המשחק היום. כבר “להופיע מקום ראשון בגוגל” שייך להבטחות זולות והקמת אתר הוא בנאלי. הרי למה? כדי שוב להיות אחד מתוך מיליונים?! 

נכון, היום השוק מלא. בכל דבר, מזגגים ועד מנהלי משא”ב, מאנשי פיתוח ועד מטבחים כפריים, ממכירת קמינים ועד דנטל. 
“כולם רוצים להיות בפנים, להיות בעיניינים..” רק שאין כבר פתיחת שערים, השערים נפתחו. 

אמאזון של בסוס, עלי של הסינים וטאבולה של סינגולדה, עוזרים לנו, לכולנו, לקבל חשיפה משובחת ואופציה למכור לכל אחד בכל זמן. 

אז מה חסר? למה לא כולם “מליונרים”? 
מודה שאני שונא את המילה הזאת שלמעלה, אבל ב”דת” הקפיטלסית , אנחנו משחקים לפי החוקים אם נרצה ואם לא. נגיע לשאלה הזאת בהמשך. 
בכל זאת נחבר – יש משפט שדורש להגיד: “הדיגיטל פורץ גבולות” או “כפר גלובלי”. מה זה אומר בהגדרה המילונית (שגם היא בדיגיטל)? “כפר גלובלי – כיום, בני האדם יכולים לתקשר עם כל העולם ממקומות שונים” (וויקפדיה) 

מכאן, בואו נבחן איך יהיו התוצאות בעוד כמה שנים (ראה ערך אופטימיזציה), הרי לשיווק דיגיטלי, כמו שכתבנו במאמר הקודם, צריך ידע, אבל הידע והניסיון הזה הוא ממש כמו הידע והנסיון שצובר אותו נגר או בעלים של רשת מרפאות דנטל או אפילו חברת ייעוץ מנייתי משגשגת. 

ההבדל נמצא בגישה. לדעתנו. ומנסיוננו. 
בחרנו להתעלם מהחרדה – “מה יקרה אם לא נעבוד מהמרכז” אלא נעבוד מפה, מרמת הגולן.
מה זה יעשה לגישה של הלקוחות, מה זה יעשה לנו,  מה זה יעשה כשנרצה לגייס טאלנטים? 
בחנו. ה80 שנות חיים בממוצע הכריעו. הכאן ועכשיו שולט. 
חיים לצד עבודה. 
ועבודה בתחום הדיגיטלי – קלאסי. בוא נבחן את זה!
לפני זה שאלנו – למה אנשים רוצים לגור במרכז ?
כי אנחנו רוצים להיות קרובים למסעדות, תרבות, בילויים חברה ועוד רבים 
כי אנחנו רוצים להיות קרובים לתחבורה ציבורית 
כי אנחנו רוצים להיות קרובים לעבודה.
בצדק!! כל כך בצדק
החלטנו שבכל זאת, בולעים.
ויותר מזה – בואו נבחן אם הדיגיטל באמת פורץ גבולות. 

כי לנו זה מצליח – לכל אחד זה יכול להצליח.

ברור שהDNA שלנו משחק תפקיד נכבד. עבדנו עליו והוא איתנו.  צברנו נסיון, כל שנה הצליח יותר. אחרי העבודה, חוזרים לצימר על הנוף, לילדים, לשקט, ובוקר אחרי ל”קרחנה”. שהיא מפה. 

גילינו כמה דברים

  1. שאנחנו נהנים מהעבודה – ולכן תוצאות גידול המכירות (שזה מה שמוביל בסוף) גדלות .
  2. שאנחנו צוברים ניסיון בדרך הכי נעימה
  3. שבעלי עסקים, מאוד רוצים לצאת מהקופסא או מאיזור הנוחות תקראו לזה.
  4. שבעלי עסקים ממש לא רוצים להיפגש כל שבוע עם משרד הדיגיטל. 
  5. שבעלי העסקים מחפשים תוצאות וקשר חם – גם אם הוא בנייד או בקוניפרנס. 
  6. שנסיעה לרמת גן ב4:00 בבוקר כדי להגיע ב6:00 היא מקסימה ומחייה. 
  7. שכל התפיסה שלנו השתנתה לגבי החיים וגם לגבי העבודה. 
  8. שאנחנו הרבה יותר אנרגטיים 
  9. שאנחנו הולכים לישון עם מחשבות על איך נקדם את העסק הזה מחר. וממש נרדמים עם זה יופי. 

ובפשטות – זה מה שהוביל אותנו. 

זה מזכיר לי סיפור, לפני 6 שנים, יצרתי קשר לראשונה עם חברת רוקח- קמינים ברמת הגולן. קמין הוא כבד, יקר, (בין 6-16K ש”ח). האמנתי באמונה שלמה עם מעט הסתייגות, שאנחנו יכולים למכור קמינים באינטרנט. 
ממש לא הצלחתי להעביר את האני מאמין.  
היום, חברת רוקח, עם 5 סניפים צפון עד דרום, מחזור מכובד, מגוון ענק, 2 נישות מרכזיות והרבה חום בלב. 
כן, שילוב של חברה שרוצה לשתף פעולה עם חדשנות דיגיטלית.
זה הקסם.
בשילוב GO/NOGO מכובד! לא חייבים “לקחת הכל”. ממש לא . צריכים להנות. צריכים להיות עם תשוקה לעשייה. במקרה שלנו תשוקה לדיגיטל, תשוקה ללמוד ולהקשיב. תשוקה להכנס למשרד שלך ולזעזע את אמות הסיפים של המחלקה בחיבוק. להקשיב שוב ולחשוב ביחד מה התכנית שיכולה לגרום לשפע בארגון. 

תכנית שתכתיב איך ההזמנות שלכם יהיו יותר מהירות ורווחית . איך העובדים שלכם ידברו אינטרנט . איך רצפת המכירה שלך תהיה חדשה יותר. איך להגיע ללקוחות בכל העולם או בארץ ויותר. איך למכור יותר. איך להכניס דיגיטל לארגון. איך להיות כמו כולם כי זה בסדר, ולך יש נישה אחרת. 

יש מקום לכולם.
הדיגיטל פורץ גבולות.
מה שמזכיר לי סיפור נוסף.
בת דודה שלי, חברה שלה, יש לה עסק לבובות. בובות מבד. 
במשך שנים ניסתה למכור. בובה ב100 שח . בובה ב50 שח. בובות מקסימות. 
זה לא הלך. 
היא החליטה שהבובות האלה יוכנו מבד של קרובים שנפטרו. ולכן קרה להם בובות זכרון. 
תחשבו על בובה שעשויה מהבד של הקרובים שלך. 
המחיר האמיר למאות שקלים והנופח הרגשי שלה ושל הבובה משחק תפקיד. 

היום OK חדשנות דיגיטלית, במקום אוהב. במקום של שמחה, עם צוות עובדים מ3 נקודות בארץ, עם לקוחות (שותפים) מכל האזורים בארץ, וב18:00 בערב, אנחנו עם הילדים, וקוראים ספר, וחושבים איך מחר – נעשה לך יותר טוב מאתמול . 

אם התחברתם שוב, אני מזמין אתכם, רגע לפני שאתם מכניסים או לא דיגיטל לארגון שלכם, לבחון את זה, ב3 שאלות פשוטות, שהכנו במיוחד לרגע הזה – אם נתאים לכם – תשקלו אם להפגש איתי. 

כך או כך, וגם אם נגענו במעט, גרמנו לעוד רגש לבעור ביקום
ואפשר להתקשר אלי בכל נושא,

שלכם, עומר סבן, 054-900-0787, בעלים ושותף OK

אם לא בא לך על השאלון, אז בא נראה אותך פה:​

גלילה לראש העמוד