שיווק דיגיטלי – העתיד הדיגיטלי של החברה שלך

שיווק דיגיטלי – העתיד הדיגיטלי של החברה שלך

שיווק דיגיטלי הפך להיות בגדר חובה לכל עסק או חברה בשנת 2020. הרי אם באמת נחשוב על זה, אנחנו צורכים שירותים בסמארטפון מרבית היום, שימוש בלתי פוסק באפליקציות, רוכשים מידע וצרכים דרך הרב גוגל.

אנו מתקשקשים בווטסאפ, מתעדכנים בפייסבוק – אנחנו נמצאים ברשת בצורה כזו או אחרת לאורך כל היום, בין אם אנו מודעים לזה ובין אם לאו. כל הפעולות הללו הן עולם שיווק דיגיטלי.

כיום, כל עסק או חברה רוצים וצריכים להגדיל את קהל היעד שלהם ואת המכירות. הדרך הטובה והיעילה ביותר לעשות זאת היא בעזרת שיווק דיגיטלי לעסקים.

ניתן לעשות זאת בעזרת פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל ובמנועי החיפוש או באמצעות תוכן שיווקי.

לשיווק באינטרנט חשיבות רבה בהגדלת המכירות של העסק.

בנוסף, הוא מגדיל את החשיפה ואת כמות הלידים והלקוחות הפוטנציאלים של החברה בצורה משמעותית.

כיום, ניתן לומר כי שיווק באינטרנט הוא האמצעי היעיל ביותר גם מבחינת התוצאות וגם מבחינת העלויות.

קמפיינים שיווקיים הבנויים בצורה נכונה מובילים להגדלה משמעותית בכמות הלידים ובסופו של דבר להכנסות.

השקעה בפרסום באינטרנט הינה כדאית ומשתלמת.

שיווק באינטרנט ניתן לעשות במגוון דרכים:

אתר אינטרנט ועמודי נחיתה – עיצוב מקצועי, מרשים ובעל מסר ברור הכולל בתוכו תוכן שיווקי המניע לפעולה, שיגרום לגולשים להתעניין במוצר או השירות ולהשאיר פרטים.

עמוד פייסבוק – עמוד עסקי בעל עיצוב מרשים, תוכן שיווקי מניע לפעולה וקמפיינים ממוקדים לפי קהל יעד מתאים.

קידום ממומן בגוגל – פרסום מודעה ממונת למוצר או שירות שאותה מציעה החברה עפ”י תקציב המוגדר מראש. המודעה צריכה להתאם לקהל היעד ולמילות המפתח הרלוונטיות. מודעות מסוג זה מייצרות לידים רבים לעסק.

ניהול תוכן – כתיבת תוכן שיווקי איכותי לאתר האינטרנט, לפייסבוק לדפי נחיתה ועוד. כתיבת התוכן נעשית בצורה מקצועית עם התאמה לדרישות מנועי החיפוש ומילות המפתח.

הלכתם לאיבוד בין כל המושגים? היכנסו אל מילון מונחי שיווק דיגיטלי שיצרנו עבורכם.

מעדיפים לראות לייב?

שיווק דיגיטלי לעסקים – למה?

כשאנחנו גולשים ברשת הפייסבוק אנחנו נחשפים למודעות פרסומיות. פרסומות אלו כפי שידוע לכולם כיום, הן בעצם (באמצעות שיטות הפילוח והטרגוט פורצות הדרך) מידע רלוונטי (או לא) לתחומי העניין שלנו, בהמשך נוסיף רימרקטינג.

כמו כן, מתייעצים עם חברים ולמעשה ניזונים מתוכן שמעניין אותנו, מה שמאפשר לכם – בעלי החברה או סמנכ"לי השיווק שלה למנף את החברה באמצעות כלי השיווק פייסבוק.

כשאנחנו משוטטים בין האפליקציות, שוב אנו נחשפים לפרסומות מסוגים שונים.

באפליקציית הניווט waze למשל, כאשר אנו נמצאים במיקום גיאוגרפי שקרוב אלינו, ״סיכות״ שונות מופיעות על המפה וחושפות אותנו למגוון עסקים כמו מסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, אטרקציות וכדומה – גם שיטה זו היא חלק בלתי נפרד מקבוצה שלמה של פעולות החוברות תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי.

קידום אתרים בגוגל ופרסום ממומן באדוורדס המשלים את הקידום האורגני בגוגל.

הקמת חנות אינטרנטית, באנרים, ניוזלטרים שמגיעים לרשימת התפוצה שלנו למייל, עמודי נחיתה, בועות צפות שנמצאות באתר מסוים במטרה ליצור הכרה של העסק שלנו ולהגדיל את החשיפה, אלו ועוד הן פעולות של שיווק דיגיטלי.

זכרו – אם עד לפני מספר שנים, היינו מחפשים בעיתון או במגזין לפרסם את החברה שלנו – היום מרבית הפרסום מתבצע ברשת האינטרנט. גם אתר אינטרנט שאנו מקימים או אפילו בלוג שאנו פותחים לטובת החברה שלנו הם חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק והפרסום הדיגיטלי.

זה כאן ועכשיו, זה ממוקד, זה מדיד, זה זול, כולם שם

היתרונות של שיווק דיגיטלי?

 "10 הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם משווקים בדיגיטל" להורדה בתחתית העמוד

זה כאן ועכשיו – אין צורך לחכות! באמצעות שיווק דיגיטלי אתם משיגים חשיפה מיידית ולא צריכים לחכות שהעיתון יופק מהדפוס לתפוצה ולהמתין שמישהו יחליט לרכוש אותו ולקרוא בדיוק את העמוד שבו החליטו עבורכם לפרסם את החברה שלכם.

בדיגיטלי הכל קורה באותו רגע שבו הגולש עושה שימוש במיקום הרלוונטי אליכם וכך אתם יכולים ליצור חשיפה אדירה במינימום זמן.

כוחו של הכאן ועכשיו כבר אמרנו קודם??

ממוקד – באמצעות פרסום ושיווק דיגיטלי התואמים את מטרות העסק שלכם, אתם יכולים ליצור חשיפה ממוקדת.

יש המון שיטות וטכניקות מתקדמות שמאפשרות לכם להגיע אל קהל היעד שלכם בין אם זה דרך הפייסבוק דרך גוגל, דרך יח"צ אונליין כמו טאבולה ואאוטבריין ואפיקי פרסום שונים נוספים.

ברגע שאתם מגיעים לאנשים שאתם מעניינים אותם מלכתחילה (הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם), הסיכוי שלכם להגדיל את אחוזי המכירות שלכם גדל פי כמה, בעוד אם אתם מפרסמים לכולם ובאופן פחות ממוקד – הפרסום לא יהיה אפקטיבי.

כולם נמצאים שם כמו שאמרנו בתחילת הפוסט, כל אחד ואחת מאיתנו נמצא ברשת בשלב כזה או אחר של היום.

יש מאיתנו גם כאלה שנמצאים שם יותר מאשר מבמקומות אחרים ולכן הכלים השיווקיים הדיגיטליים מגיעים לכמות גדולה מאוד של אנשים.

שיווק דיגיטלי העתיד של העסק שלכם

נחזור מעט להתחלה.

גם אם אתם עוד לא מכירים מהו שיווק דיגיטלי, סביר ביותר שאתם מתחילים את הבוקר אונליין בלי בכלל להבחין.

עם בדיקת החדשות במכשיר הנייד, בהחזרת מייל לקולגות, בשליחת תמונה לקבוצת הווטסאפ המשפחתית, בהתעדכנות במאורעות הלילה של הרשת החברתית, בבחינת אפליקציה חדשה, בחיפוש אחר סרטון הדרכה, במעורבות בבלוג, בקריאת מאמר בנושא שמעניין אותכם וכדומה, וכל זאת עוד לפני שהזמנתם מהאתר טייק אווי לארוחת צהריים.

מכאן שהזירה הדיגיטלית עוטפת אותנו מכל עבר והפכה להיות חלק אינטגרלי משגרת יומנו, ועל כן אם ניתן לנצל כלי זה עבור צרכי שיווק, הרי שמדובר ברווח נקי.

דוגמאות לשיווק באינטרנט

מבקשים דוגמאות לשיווק באינטרנט? הרשימה מוכנה וכל הזמן במגמת צמיחה:

  • קידום אתרים אורגני – השקעה בתוכן ואתר איכותי על מנת שגוגל ימליץ בעצמו על האתר ויקדם אותו אל ראש תוצאות החיפוש.
  • קידום ממומן הן בגוגל והן ברשתות החברתיות.
  • פרסום ברשימת תפוצה וביוטיוב
  • נוכחות ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין מיטאפ וכו')
  • שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים, כגון יח”צ אונליין (דוגמת טאבולה ואאוטבריין).
  • פרסום מאמרים בעלי ערך מוסף
  • באנרים
  • מודעת טקסט
  • נוכחות באפליקציית הניווט waze
  • הקמת חנות אינטרנטית

אופציות פעולה

הזירה הדיגיטלית מאוד אידאלית אך גם דורשת עמלה, ועל כן ניתן לבחור עבור איזה שירות מעדיפים לשלם. להלן מגוון דוגמאות מובילות:

  • לשלם על חשיפה, כלומר לשלם בכל פעם שנחשף המסר הרצוי.
  • לשלם על תוצאה, משלמים רק כאשר הצד השני הקליק על המודעה, או לחלופין ביצע פעולה אחרת רצויה, כגון השארת פרטים אישיים.
  • משלמים על יצירת עניין ונוכחות במדיה, למשל באמצעות תגובות למאמרים, תחרויות, השתתפות בפורומים וכדומה.
  • שימוש בנכס דיגיטלי, כגון ספרים דיגיטליים ותכני וידאו.

יתרונות השיטה

" 10 הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם משווקים בדיגיטל" להורדה בתחתית העמוד

  • מדובר בשיטה מדידה – בהוצאה כספית מבוקרת. ניתן לעקוב בכול נקודת זמן אחר אחוזי ההצלחה, בהתאם להגדרת היעדים.
  • פילוח קהל יעד – ניתן לפלח ביעילות את קהל היעד ולברור בתבונה את אופציות השיווק הנכונות עבורו (בהתאם למיקום גיאוגרפי, גיל, מקצוע, סגנון חיים, היסטוריה מקוונת, סוג האינטראקציה המתאימה, תחומי עניין, אזורי תוכן, שעות פעילות, שפה וכדומה).
  • שליטה על חוקי המשחק – שליטה מלאה על התחושות שהלקוח יחווה, מבחירת התוכן אליו הוא ייחשף ועד ביצוע הפעולה הרצויה.
  • המרה – הפיכת גולשים אקראיים ללקוחות, ולו באמצעות הליך הסקת מסקנות ותיקון ממוקד.
  • ניתן ליהנות מתוצאות של כאן ועכשיו – ניתן ליהנות מחשיפה רבה בתוך זמן מינימלי.
  • פועלים בזירה בה כולם כבר נמצאים ובאיזשהו מובן רק מחכים לכם שתפעלו.
  • פרסום ממוקד – פחות הוצאות לצד יותר לידים רצויים.

דעו לאן ניתן לשאוף

מלבד העובדה ששיווק דיגיטלי מצליח לעזור לעסקים לשגשג, יש להבין אלו תתי מטרות הוא מסייע להשיג. מבקשים הצצה?

  • שיווק דיגיטלי מסייע להגדיל חשיפה
  • לחזק את המוניטין
  • לייצר באז'
  • להטמיע את הסטטוס והמוניטין הרצוי
  • שיווק באינטרנט עוזר ליצור רשימת לקוחות פוטנציאליים
  • ליצור רשימת תפוצה
  • לייצר כניסות לאתר
  • להשאיר ביקורות חיוביות
  • לבצע הזמנה
  • להשאיר פרטים

שיווק דיגיטלי מטיס אותך קדימה

קהל היעד של שיווק דיגיטלי

  • תאגידים
  • עסקים גדולים
  • עסקים בינוניים/ קטנים
  • עצמאיים
  • סטרטאפים

יוצאים לדרך

השתכנעתם ומבקשים להתקדם, אלו השלבים שעליכם לעשות:

  1. להגדיר מטרות
  2. לאפיין נכונה את צרכי העסק
  3. לאפיין נכונה את מהות העסק, כולל ערך מוסף או יתרון יחסי
  4. להיכנס לראש של קהל היעד
  5. לעבור על שלל האופציות הדיגיטליות
  6. לבחון אלו כלי מדידה יסייעו לכם למדוד את אחוזי ההצלחה
  7. מראש להיות מוכנים להליך ממושך ולצורך להיות גמישים
  8. להגדיר תקציב תקרה
  9. לפלח רשתות חברתיות בהתאם לסטטוס ולדרישות המוצר / השירות שמבקשים לקדם.

בואו נדבר תכל'ס

אנו פועלים בארץ ועל כן נגיע לשאלה המתבקשת (לא כמה זה עולה) – מתי תכל'ס רואים תוצאות, ועל כן נציין שיש שתי אופציות: או בזמן יחסית מידי (ולו כי מדובר בקידום ממומן), או לאורך זמן, ולו כי מדובר בקידום אורגני.

למה לא ללכת ישר על קידום ממומן אתם שואלים? ובכן לא מטעם שיקולי עלות, אלא כיוון שקידום אורגני ימשיך להוביל לתוצאות הרצויות גם לאחר הפסקת ההשקעה, ואילו קידום ממומן מוכיח את עצמו רק כל עוד ממשיכים להשקיע.

מה עדיף? אין למהר להעניק תשובה, ראשית יש להבין לעומק צרכים לצד יעדים, כאשר לעיתים התשובה הנכונה תהיה לתקוף בו זמנית בשתי החזיתות.

שנסכם?

לשיווק דיגיטלי יש כוח רב להניע, לשכנע, להוביל, למכור, לקדם ובשלוש מילים – ליצור אינטראקציה רצויה!

כמו כן, אנו חיים בעידן שאינו חדל להתפתח בתחום, ועל כן יש להיות ערים לשינויים, וממש כמו ציד טוב – לדעת לקרוא את התנאים ובאופן מידי להגיב בהתאם.

סקרנים לראות מה שיווק דיגיטלי יכול לעשות לעסק שלכם? אנו במשרד פרסום OK מתמחים בשיווק דיגיטלי בכל הזירות ונשמח להעמיד את הניסיון שלנו לטובתכם!

מלאו עכשיו את שאלון ההתאמה שלנו ואולי יחד, נוכל להכפיל את כמות הלקוחות והמכירות בעסק שלך!

" 10 הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם משווקים בדיגיטל" להורדה 

המומחים שלנו לשיווק דיגיטלי הקימו מאות קמפיינים דיגיטליים מוצלחים עבור חברות המעוניינות להגדיל פניות, טלפונים ועסקאות. הם יעשו את אותו הדבר עבורך.
בקשו הצעת מחיר והתנסו האם OK הוא משרד הפרסום שלך.   

חיפוש

פופולארי

גלילה לראש העמוד

בואו

רגע, אולי אנחנו כן מה שחיפשת?

לשיחת הכוונה 
עם יועץ דיגיטל
מע"וף משרד הכלכלה
072-2569000