קריאייטיב מנצח

בעולם בו הטכנולוגיה כ"כ מפותחת כיום ומאפשרת לצרכנים לבצע רכישות אונליין אפילו מבלי לצאת מהבית פתחה בפני עסקים רבים את האופציה למכור את המוצרים והשירותים שלהם דרך האינטרנט מבלי לפגוש את הלקוח. אך כיצד יכול בעל העסק לקנות את אמונות של הלקוח במוצר או השירות ולגרום לו לרכוש אותו? ברור לכולנו שישנה עבודה רבה מאחורי הקלעים בכדי למשוך את תשומת ליבו של הצרכן, לתת לו ערך מוסף ולעניין אותו במוצר.
כאשר אנו נתקלים בפרסומת שמדברים עליה הרבה וזוכרים אותה אנו נדע שנעשתה עבודת קריאייטיב מעולה. היא באה מתוך מחשבה יצירתית מאוד ומרעיון גאוני ומקורי שדרכו מועבר המסר השיווקי לצרכן.
בעלי עסקים רבים סבורים כי אם יש להם מוצר מעולה ושירות מצוין זה יספיק להם בכדי למקור אותו לצרכנים, אולם לא כך הדבר. בכדי למשוך את תשומת ליבו של הלקוח עלינו לשים דגש עם מספר פרמטרים חשובים: הצגת המוצר בדרך מעניינת ומקורית, בתזמון המתאים, ליצור עניין וכמובן לתת לו ערך מוסף מעבר לרכישה.

השאר פרטים לשיחה עם יועץ פרסום בחינם:

מה זה קריאייטיב?

קריאייטיב הוא היכולת לקחת מסר שיווקי ולהעביר אותו בדרך הכי יצירתית ומקורית שאפשר. הרעיון צריך להביא לידי ביטוי את האסטרטגיה השיווקית שנבחרה ולהיות מכוון לקהל היעד המתאים. בנוסף, יש לחשוב היטב על התזמון וסוג המדיה המתאים ביותר לקהל היעד שדרכו המסר יועבר בצורה הכי אפקטיבית וטובה. בנוסף, יש לחשוב על הביטוי או המילים שדרכו יועבר הרעיון בצורה מקורית וייחודית משאר המתחרים.
כמו כן, יש לשים דגש גם על העברת הרעיון בצורה ויזואלית שתמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים ויגרום להם לעצור, לחשוב, להרגיש הכי חשוב – יניע אותם לפעולה.

לבלוט על פניי המתחרים

בעולם המוצף בשפע של מוצרים ומותגים קשה מאוד לבלוט ולהישאר תמיד למעלה, לכן צריך כל הזמן לחשוב על דרכים חדשות ויצירתיות לפרסום ושיווק העסק שיבליט אותנו משאר המתחרים. קריאייטיב מקורי ויצירתי אשר יעביר את המסר בצורה ברורה יוביל את העסק להצלחה רבה. גם אם מדובר בהשקעה של לא מעט זמן וכסף, הדבר ישתלם בסופו של התהליך.