קמפיין פרסומי – עשו את זה נכון

קמפיין פרסומימתכננים לצאת לדרך עם קמפיין פרסומי לחברה? זה הזמן לעצור רגע ולהבין מול מה אתם עומדים. כל הזמן מדברים אתכם על פרסום וחשיפה אבל רגע! נכון, כיום ישנן מגוון רחב בעולם של שיווק דיגיטלי של פלטפורמות פרסומיות שיכולות להניב את החשיפה והפניות שתרצו לחברה, אך אם לא תנצלו אותן נכונה, הפעולות יגרמו לבזבוז יקר של המשאבים שלכם במקום לתוצאות שאתם רוצים להשיג.

כדי לעזור לכם להשיג את המקסימום מהפרסום (כשהשלב הראשון לפני הפרסום הוא החשיפה) צוות משרד פרסום OK ריכז עבורכם 5 שלבים שעליכם לצעוד בהם, לפני ובעת יצירת קמפיין פרסום עבור החברה שלכם.

 

שלב ראשון – הגדירו מטרות!

השלב הראשון לפני יצירת קמפיין פרסומי הוא הגדרה של המטרות שלכם ושל החברה.

רוב בעלי החברות או מנהלי השיווק שאנו מראיינים אותם, מבקשים בשיחה זו הגדלת מכירות או חשיפה עם קהל היעד, אלא שמומלץ למקד את משרד הפרסום ולהגדיר מה תהיה הצלחה מבחינת מסע הפרסום / הקמפיין מבחינת יעדים תקציביים, כמות פניות וגודל ממוקד של חשיפה.

שלב שני – החליטו על תקציב

התקציב הוא חלק חשוב מאד אותו עליכם לקבוע לפני התחלת מסע הפרסום.

על פי התקציב שאתם מעלים לנו במסגרת שיחה ראשונית של קמפיין פרסומי, אנו נגדיר יעדים על פי נסיוננו - משום שראינו כיצד מתנהלים מסעות פרסום עבור קהלי יעד מוגדרים ובתקציבים מוגדרים ולכן נוכל לתת לכם אומדן. 

כמו כן, על פי התקציב נוכל להעשיר או להמעיט ממסע הפרסום על ידי הוספת עיצוב, קראייטיב, דפי נחיתה, באנרים, מיתוג כולל, הוספת כלי והבנתם את הכיוון

 

שלב שלישי – דעו מהן הפלטפורמות הקיימות

ישנן פלטפורמות שונות שמאפשרות לכם לבצע קמפיין פרסום וכדאי מאד שתדעו מהן האפשרויות העומדות לרשותכם. לאחר בחינת כל הפלטפורמות ובדיקה איפה הקהל שלכם נמצא, תוכלו לקבל החלטה כיצד לחלק את התקציב שלכם ואיך להתנהל מול כל מדיה.

אנחנו פה כדי לייעץ לכם - זה התפקיד שלנו!

שלב רביעי – מה המשאבים שקיימים לכם ואיתם אנו יוצאים למסע הפרסום?

לא נצא לדרך לפני שנבדוק מה החברה שלכם טמונת בחובה מבחינת מסרים, מיתוג וכיו"צ. משאבים יקרי ערך אלו מתורגמים לכלים בפועל - לוגו, שפה גרפית, תמונות, אתר חברה וכיו"צ.

לאחר שצוות הפלנינג של משרד פרסום OK יבין את אלו נוכל לבנות אסטרטגיה ונייעץ את מה נחזק ואת מה נחליש בקמפיין הפרסומי אל מול הבריף שהעלנו יחדיו.

שלב חמישי – ניצור קמפיין פרסומי ונצא ביחד לדרך המיוחלת

יצירת קמפיין פרסומי דורשת התייחסות להיבטים רבים ובהם בין היתר גם גרפיקה, הקמת אתר, ניהול דף פייסבוק ועוד. יצירת הקמפיין היא למעשה מכלול של כל אלו כשכולם צריכים ללכת יד ביד ולדבר בשפה אחידה כך שהלקוחות יוכלו לזהות מיד את העסק. 

בחרו את משרד הפרסום הנכון לכם

כך תבצעו קמפיין ממוקד פרסוםיציאה לדרך עם קמפיין פרסומי יכולה להיות מוצלחת אם היא מתבצעת באופן מקצועי, עם משרד פרסום בעל נסיון, שעובד עם חברות קטנות וגדולות ומכיר את החולשות והחוזקות בשוק כהלכה ויכול להוביל את החברה שלך להצלחה עסקית שתקדם את המטרה של החברה שלך ובאותה הנשימה (לא עלינו) היא יכולה להוביל להפסד כספים במקרה והתכנון וההוצאה לפועל לא נכונים לחברה.

התחלת קמפיין היא אינה עניין של מה בכך ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע מתאימים לצורך כך.

משרד פרסום OK קיים משנת 2007 ומאז ניהל קמפיינים רבים עבור חברות קטנות וגדולות. למשרד צוות המומחה כל אחד בתחומו ויחד כולם משתפים פעולה כשהמטרה היא להוביל כל עסק להצלחה תוך שימוש בכל פלטפורמה הנכונה לו וניצול נכון של המשאבים.