פרסום ממוקד בפייסבוק – להביא את הקהל הנכון לכם

אמצעי הפרסום השתנו בעשור האחרון ואם בעבר אלו היו בעיקר בטלוויזיה ובעיתונות המודפסת, היום הם נמצאים באינטרנט. העובדה שכל אחד מסתובב כל היום כשהוא מחובר לאינטרנט ולרבים יש פרופיל בפייסבוק, מזמנת אפשרויות קידום לכל עסק, קטן וגדול והגעה אל קהל היעד הנכון לו ביותר.

פרסום ממוקד בפייסבוק מתאים לכל עסק כשהוא מאפשר לכל אחד למצוא את קהל היעד הספציפי שלו וזאת לאחר הגדרת מטרות הפרסום מראש. כמובן, כדי להצליח בקמפיין שכזה יש צורך במקצועיות וגם כאן עסק שעובד לבד, ללא ניסיון וללא הגדרות נכונות של הפרסום, יכול למצוא עצמו מוציא כספים שלא לצורך.

מהם היתרונות של פרסום ממוקד בפייסבוק

הפייסבוק זמין היום לכל בעל עסק ולא במקרה רבים רואים בו כלי חשוב מאד בקידום. היתרונות של הפלטפורמה רבים ובהם:

  • הגעה אל קהל ספציפי – פרסום ממוקד בפייסבוק מאפשר לכל אחד להגיע אל קהל היעד הספציפי הנכון לו. כמובן, חשוב להגדיר מראש את הקהל, אך לאחר שהדבר נעשה יש למצוא אותו ולמשוך אותו אל העסק. בפלטפורמה זו אפשר לחסוך משאבים רבים ולהגיע לתוצאות פרסום מעולות.
  • הגדרת תקציב מראש – בעלי עסקים חוששים להתפתח בעזרת פרסום כיוון שהם לא תמיד יודעים לאיזו תוצאה הם יכולים לצפות וכמה בסופו של דבר יעלה להם הקמפיין. במקרה של פרסום בפייסבוק קל להתמצא בנעשה דרך בחירת התקציב מראש ובחינת התגובות בכל רגע נתון.
  • חיסכון במשאבי זמן – האינטרנט ובוודאי הפייסבוק, מציע תוצאות מהירות ולמעשה הוא עולם מהיר שהכול קורה בו "כאן ועכשיו". לכן, פרסום דרך הפייסבוק מתאים מאד גם לעסקים קטנים או חדשים אשר רוצים להשיג תוצאות בזמן קצר.
  • שיפור מתמיד – אחד היתרונות של פרסום ממוקד בפייסבוק הוא היכולת לבחון את התוצאות של כל פעולה במהירות. שלא כמו בהפקת פרסומת והסכם פרסום מול גופים גדולים הדורשים הרבה כסף ובחינת תוצאות לאחר סיום הקמפיין, בפייסבוק אפשר לבחון את ההשפעה של הקמפיין בכל רגע נתון ולקבל החלטות על שינוי בהתאם ליעדים והמטרות שהוצבו מראש.

השאר פרטים לשיחה עם יועץ הפרסום שלנו:

 

משרד פרסום אשר שולט בכל המדיות החשובות

פרסום מוכוון תוצאות הממוקד בפייסבוקכדי לעשות פרסום ממוקד בפייסבוק שיצליח להביא אל התוצאות הרצויות, חשוב לעשות את הדברים כהלכה, אחרת הדבר זהה לניסוי וטעייה. קמפיין בפייסבוק צריך להיות חלק בלתי נפרד מקידום העסק, מה שאומר שעליו לשדר את המסרים הנכונים, לפנות לקהל היעד הנכון ולדבר "בשפה" של העסק.

משרד פרסום OK מביא איתו ניסיון עשיר בקידום עסקים הן דרך המדיה המסורתית והן בשימוש בפלטפורמת האינטרנט כשאחת המובילות היא הפייסבוק. במשרד ישנו צוות המבין את הפייסבוק, חי אותו ומוביל לתוצאות גבוהות של קידום מכירות ופרסום כאשר לאורך כל העבודה שומר המשרד על השפה הנכונה לעסק והתאמת המסרים לקהל היעד.