פרסום באינטרנט – מתקדם ועדכני שיביא לקידום מכירות החברה שלך

פרסום באינטרנטבימים בהם קשת רחבה מהפעולות אותן אנו מבצעים כוללות בין השאר חיפוש אחר מידע רלוונטי מתבצעות דרך האינטרנט, כמעט שלא קיים עסק, חברה או ארגון המספקים ללקוחותיהם שירות כלשהוא או מוצר ולא משתלבים בדרך כזו או אחרת בפלטפורמה האינטרנטית רחבת הידיים.

פרסום באינטרנט הוא שם כולל למגוון אפשרויות העומדות בפנינו – בעלי העסקים, להציג את העסק שלנו, לחשוף אותו בפני קהלי היעד שלנו, לאפשר גישה נוחה לשירותים אותם אנו מציעים ולא פחות חשוב – לגרום לכך שאחוז המכירות שלנו כתוצאה מאותו פרסום אינטרנטי מסיבי יגדל וישתפר כל הזמן.

פרסום באינטרנט – חשיבות גבוהה?

כל מידע אותו אנו מחפשים בין אם המלצות על מסעדה בה אנו מעוניינים לבקר, דיל לחופשה בישראל או בחו״ל, מידע מקצועי המשלב נתונים מחקריים ואפילו רכישה באמצעות מערכת סליקה ממוחשבת לגבי מוצר שחשקנו בו – הכל נעשה דרך רשת האינטרנט וכאן הכוח שלכם להגיע ללקוח, באמצעות פרסום נכון. הרעיון הוא להתאים את שיטת הפרסום האינטרנטית באופן שתואם את הצרכים של העסק ויגרום לקהל הלקוחות שלכם להבין כי זה בדיוק מה שהם מחפשים. זה אמנם פשוט, אך פרסום נכון דורש דיוק, מקצועיות, הבנה לעומק בכל הרבדים של עולם הפרסום האינטרנטי שכן מדובר בפרסום ממוקד מטרה. ברגע שהלקוח קיבל את המסר הפרסומי במקום המדויק ובדרך האופטימלית, כך הסיכוי שלכם ליהנות מלקוחות חדשים פוטנציאליים עולה.

מהן השיטות באמצעותן ניתן לפרסם באינטרנט ואיך משרד פרסום OK נכנס לתמונה?

  1. שיטות מתקדמות לפרסום באינטרנטקידום מכירות באינטרנט – קידום מכירות ברשת מתחלק למספר נישות. ראשית ניתן לקדם את האתר שלנו באמצעות ביטויים ספיציפיים הרלוונטים לעסק שלנו. שיטה זו מכונה קידום ממומן במנועי החיפוש. לאחרונה, חלו שינויים בכמות המודעות הפרסומיות אותה גוגל מספקת לאתרים המפרסמים, כך שתוצאות הקידום הממומן הולכות ותופסות תאוצה עוד יותר מבעבר. דרך נוסף הינה באמצעות מודעות תוכן בפורטלים, פורומים ואתרים נוספים. יש גם אפשרות לבצע פרסום באינטרנט באמצעות סוכני מידע. בשיטה זו הצרכנים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך קידום המכירות, שכן הסוכנים הם לקוחות שרכשו את המוצר או השירות אותם אתם – בעלי העסקים מציעים בעבר וכעת הם ממליצים עליו הלאה. מדובר בשיטה מעולה הן בשל כוחה של המלצה – ״פה לאוזן״ והן בשל העובדה שכבר קיים כוח קנייה שיכול לקדם אתכם הלאה.
  2. פרסום פופ-אפ – אלו הן למעשה פרסומות אינטרנטיות אשר קופצות בזמן שהגולשים נמצאים באתרים שונים. לשיטה זו יתרונות וחסרונות, לכן כדאי לבחון את כדאיות השיטה בהתאם לעסק שלכם.
  3. באנרים – מדובר באחת משיטות הפרסום האינטרנטיות הפופולאריות ביותר. הבאנרים יכולים לשלב תוכן ותמונות גם יחד. כל קליק על באנר, מעביר את הגולש ישירות לאתר ולכן הבאנר מסייע להגדיל את רמת החשיפה של העסק.
  4. קידום SEO בגוגל – יצירת תשתית חזקה לאתר וקידום האתר במנוע החיפוש google במטרת חשיפה רחבה וגידול הפניות לחברה – בעצם חיזוק הכלי החזק כיום ברשת – אתר החברה!

ככה עושים פרסום באינטרנט

קיימות שיטות קידום ופרסום נוספות באינטרנט לדוגמא פרסום באפליקציות, רה-מרקטינג ועוד. אנחנו ב- משרד פרסום OK, מומחים בקידום מכירות במיוחד לקהל S/M עסקים, הרעיונות שלנו פורצי דרך ואת/ה תרגישו אותם חזק במכירות כי אנחנו יודעים לפתות לקוחות להגיע דווקא אלייך – נדאג לכך שתבחרו את שיטת הפרסום הטובה ביותר עבור העסק שלכם הן מבחינת המהות של השיטה והן מבחינת התקציב העומד ברשותכם.

ניהול תהליך הפרסום בצורה יעילה ואפקטיבית תסייע להגיע לקהל היעד, לנתח נתונים לאורך תהליך הקמפיין ויגרום לכך שאתם נוכחים ברשת – כלל מפתח להצלחה.

תרצו לקדם את המכירות שלכם עם משרד פרסום שמתאים במיוחד לקבל SMB ? אנחנו הכתובת. השאירו קשר בתחתית הדף.