מיתוג עסקים - מה המשמעות של מיתוג נכון ולמה זה כל כך חשוב?

פעמים רבות עולה המושג מיתוג ורבים נוטים להתבלבל בין מיתוג עסקים לפרסום.

ובכן, העיסוק הרב בפרסום, בעיקר בשנים האחרונות כאשר השיטה התחזקה ועוברת בהדרגה לinbound, גםלרשת האינטרנט, אנו עושים שימוש בקשת רחבה של כלים פרסומיים במטרה לשווק ולחשוף את העסק שלנו החוצה.

דוגמאות לשיטות פרסומיות לאוו דווקא רשתיות, הם דפי נחיתה, מודעות פרסומיות (הממומן), באנרים, פוסטים, סרטוני הדרכה וכיו"צ.

לעומת זאת, במיתוג קיים תהליך החל באיפיון שמטרתו הראשית היא למבדל את העסק מחברות אחרות ולהעצים את ערך המותג של החברה או המוסד. באמצעות שם, לוגו, שפה חזותית וטקסטואלית.

 

הערכים שנשדר בתוך המסר הפרסומי בשילוב עם אווירה פרסומית הם אלו שיבנו את המותג שלנו בשלבים. מותגים כמו קוקה קולה, נייקי ומולר הם דוגמא נפלאה למותגים שמשלבים אווירה, ערכים ונתפסים אצלנו הצרכנים כמותגים מובילים ויש לכך סיבה (מיצוב אמרנו?). זו גם הסיבה שעלינו לבחור בקפידה רבה את הדרך שבה אנו בוחרים לפרסם ולשווק את העסק שלנו, רגע אחד לפני שאנחנו "שולחים" את ערכי המותג הלא / כן מעובדים, במגוון מדיות ולשם כך מומלץ להיעזר בחברת מיתוג המשלבת את ערכי הפרסום.

משרד פרסום  OK עורך תהליכי מיתוג לחברות ו"בונה" איתם סיפור במטרה למתג את החברה בהתאם לערכים שהמותג רוצה לשדר.

השאר פרטים לשיחה עם יועץ מיתוג עכשיו

מיתוג עסקים - רק לחברות גדולות?

במשרד פרסום OK שמנו לעצמנו למטרה לשמוע את סיפור המותג שלכם ולעבד אותו לכדי מותג ממוצג וממותג שישאיר את המתחרים פעורי פה. ואם לא אותם, אז אתכם, בפוקוס ממוקד על קהל יעד SMB עם תקציבי פרסום נמוכים מהחברות הגדולות.

בין אם אתם עסק קיים ובין אם חדש, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני או בצור קשר מעלה ויועץ מיתוג שלנו יראה לכם את הדרך האופטימלית למיתוג העסק שלכם בצורה שתיגע ברגשות של קהלי היעד שלכם וליצור ביחד איתנו את הסיפור של המותג שלכם.

 

"ג'ון לי קולה" 1948

 

(הוא לא באמת אמר את זה וגם אין מישהו כזה באמת, אבל העלתם חיוך קל - בידלנו.)